Citat:
Ursprungligen postat av
Millan75
shit vad lika vi tänker 😜 tänkte exakt samma sak då flashback låg nere ett tag
Håller helt & hållet med i det du skriver ....
Ja jag tycker det är mkt konstigt kring det hela , särskilt när det finns lagar man ska följa & N har brutit mot alla i princip när hon fick C
Då man ej medvet får sabotera för den andre föräldern/ vilket hon gör
Lika så dett med att skriva på faderskapspapper, hur lång tid får man vänta även här bryter hon mot visa regler då allt är så hårfint
Något jag oxå har reagerat över och kam inte släppa är att N säger ofta fam tyckte fam ville mm
Men nämner sällan sig själv vad hon vill förutom det hon gick ut med att hon måste skydda sitt barn för deras bästa
Skummat igenom poddar där hon pratat & intervjuer hon säger att i början ville hon kämpa "Men fam tyckte jag skulle avsluta förhållandet "
För mig låter det helt sjukt hur en fam kan styra el denna kvinna som är J
Ja jag tycker det är mkt märkligt att ej fler reagerar på saker som vi ser & upplever . Fast åh andra sidan skulle dom aldrig erkänna om dom vart synade heller
Vet bara att N har nobbat 4 möten med kommun socialen sägs det ska bli väldigt intressant oh se vart detta leder till
Citat:
Ursprungligen postat av
Hulken52
Oj hade missat detta med bloggaren Nyheter 24 mkt intressant läsning!
Och mkt intressanta saker ni tar upp båda 2 mfl här inne .
Ja man kan sitta och grubbla och tänka hur mkt som helst särskilt när ett litet barn är inblandat
Och det är just det man bör reagera på!!!
Har svårt att att förstå att man ej skyndar på för att hitta en lösning som blir bäst för barnet .
El är det så stort & infekterad att det går ej att lösa utan domstol .
Då tar det tid kan dröja ända upp till 2 år om det vill sig ila .
Pga allt annat skit som kommer in dagligen.
Men som dom flesta skriver här hoppas det blir löst snart för chiaras skull och Andreas ❤️
Citat:
Ursprungligen postat av
Molgan098
Tror det sist nämnda att det är så infekterat så dom kan ej lösa det på något annat sätt .
Vad jag har förstått och läst ät att så fort dom kommer till en förhandling så börjar N med att förtala & hänga ut A igen
Många har tagit upp det ett ex antal ggr varför reagerar inga myndigheter på hennes agerande som tex vid alla dessa anmälningar enligt henne själv är det bara 1 innan Andreas men det finns bevis på att det är betydligt fler .
Hon glömmer tydligen bort att vi ser det hon har lagt ut el är det så faktiskt att hon bara hittat på detta med anmälningar för det låter smaskigare i hennes värld .
Som du Hulken52 säger är det ingen som ser till barnets bästa .
Hade oxå missat bloggaren Nyheter 24 där kan man se As text han la ut och Ns text
Kan ej förstå hur hon kunde reagera så starkt då han inte ens nämner henne utan pratar utifrån sig själv
Vem är hon som skriva & säga att Andreas ljuger !!! När man mothugger så snabbt el måste gå in i en försvarställning tänker jag iallafall då har man något att dölja !!!!
👌Ni sätter Alla spiken i kistan.
När en människa agerar som N gör med myndigheter och i förhållandet med A så är det helt klart något som inte står rätt till hos henne.
Minns när Nessa lade ut "kommentaren" om att "någon" nu krävde faderskapstest som något negativt. 🙄
Bara där förstår alla att N är grundorsaken till att allt tar sådan tid då hon medvetet går in och förhalar allt & dyker hon inte ens upp på inbokade möten skapar hon ju ytterligare problem. Inte minst för A som inte ges chansen att komma vidare i ärendet.
A genomgår nu grov psykisk misshandel som helt och hållet orsakas av N.
Efter alla turer om Klamydia och vem som smittat vem så förstår jag verkligen att A vill vara helt säker på att han är pappa till C. Men även där tog ju N illa upp. Varför reagerar hon ens negativt på ett faderskapstest från A kan man undra??
J har med största sannolikhet med en bricka i detta spel då hon verkar ha stenkoll på det här med DNA-tester och dyl. (J hjälpte ju sin nuv. make C med att hitta sin pappa via DNA-test). Helt oförståeligt hur man som mormor kan tillåta och följa med i det ondsinta drevet mot A och genom det frånta sitt barnbarn rätten till sin egen pappa.
De tänker inte ett Uns på den lilla flickan utan ser bara till sina egna begär, behov och drömmar. Att J yppat om att hon vill bli en "ung" mormor, själv blev mamma till sitt första barn när hon var 24 (som N) och dessutom påverkat N i sitt beslut om föräldraskap är allmänt känt.
Som synes verkar N omöjliggöra och ständigt ifrågasätta A:s yttranden och existens i detta. Som förmodat har det säkerligen även blivit tvunget till att en talan väckts i domstol om faderskapsfastställande som om det inte är nog med att måsta kämpa rättsligt för vårdnad/umgängesrätt om sin egen dotter.
Det B säger i sin YT video om N och hur hon betedde sig gentemot honom när hon gjorde slut talar sitt tydliga språk om vem N egentligen är.
N fortsätter tveklöst pudra allmänheten med sina känslokalla sjukliga trix för att pånyttföda och locka nyfikna naiva individer till sina kanaler och därigenom generera henne en stor pung med guldjuveler.
https://youtu.be/MBMSJRT1PbE?si=wxJrWOQy1d4ieiUc