2024-08-27, 08:46
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Ja, alternativt att några av alla de spelare som ryktats säljas är "klara" ut även om det inte är officiellt.

Eller har det varit till ligor vars fönster nu stängt?
Det finns så klart fortfarande en ganska stor risk att en kombination av Faraj, Modesto, Pittas, och Fanne lämnar. Berntsen har väl sagt max 2 ut, men minst 1? Mina pengar ligger just nu på Modesto. Med detta sagt har publiken skapat förutsättningar som det inte budgeterats för. Jag ser inte ett snitt på över den magiska 30-gränsen som omöjlig när allt har sagts och gjorts. Speciellt inte nu när vi fått lite vind i seglen. Vidare, även om det är svårt för mig att säga exakt, tror jag den galet snygga retro-tröjan kommer innebära en ganska kraftig uptick i merchandise sales.
2024-08-27, 08:47
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Det finns så klart fortfarande en ganska stor risk att en kombination av Faraj, Modesto, Pittas, och Fanne lämnar. Berntsen har väl sagt max 2 ut, men minst 1? Mina pengar ligger just nu på Modesto. Med detta sagt har publiken skapat förutsättningar som det inte budgeterats för. Jag ser inte ett snitt på över den magiska 30-gränsen som omöjlig när allt har sagts och gjorts. Speciellt inte nu när vi fått lite vind i seglen. Vidare, även om det är svårt för mig att säga exakt, tror jag den galet snygga retro-tröjan kommer innebära en ganska kraftig uptick i merchandise sales.
17 miljoner för Modesto enligt FK.
2024-08-27, 08:49
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Jag ser att dom skriver det nu, men jag tror inte Modesto släpps så billigt. Ska det ner på såna summor ska det in en VFK på nästan 50%
2024-08-27, 08:49
Medlem
over9ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Hur kan AIK värva spelare helt plötsligt? Har väl fortfarande inte ens sålt för dom där 30 som var ett måste?
2 försäljningar kommer denna vecka. Fönstret in stänger en vecka tidigare än de flesta europeiska ligorna konstigt nog så man måste värva innan dess. Sen är upplägget lån + köpoption på samtliga så de kostar inte mycket i detta fönster.
2024-08-27, 10:48
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Man måste ju ändå ge Bosse att han är måttligt laidback..
https://x.com/fotbollskanal/status/1828142109117079639

Bosse är härlig, hade velat ha samma med Hjelmberg från kepsgrillen.
2024-08-27, 11:09
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Det är inte ens hälften av vad Teu menade att han (och Ayari) skulle gå för.

Senast redigerad av QuantumQuill 2024-08-27 kl. 11:24.
2024-08-27, 12:36
Medlem
Skarparattarns avatar
Isherwood klar nu också!
2024-08-27, 12:50
Medlem
trazkeis avatar
Lars Olden Larsen klar för Häcken på lån med köpoption. Ryktas om att Inoussa är på väg bort för 80 milj kr +bonusar, sedan ska väl BP ha 12 milj kr i vfk. Amane ryktas också bort och där snackas det om runt 60 milj kr.

Högmo har fått sparken i Japan. Snälla Martin, snälla snälla snälla sparka Pucko Johansen rätt åt helvetet och ta hem Högmo.
2024-08-27, 13:03
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Det är inte ens hälften av vad Teu menade att han (och Ayari) skulle gå för.
Fan imponerande hur jävla bajsnödig du är. Det där är ett inlägg från Febuari, meningen innehåller ordet "kan", och uppgifterna om 17 mille handlar alltså om ett bud, inte ett accepterat bud, och är något som endast kommer från mediala källor med en ganska hög miss ratio. Jag har hört att Modesto är i princip klar ut, och för mer än 17, men eftersom det är ett rykte och inget som är klart väljer jag att hålla käften.

Ett rykte jag däremot kan dela med mig av är att det ryktas att det är din skitförening Berntsen pratade om när han sa att andra klubbar i Sverige ljuger om sina övergångssummor.
2024-08-27, 13:21
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Lars Olden Larsen klar för Häcken på lån med köpoption. Ryktas om att Inoussa är på väg bort för 80 milj kr +bonusar, sedan ska väl BP ha 12 milj kr i vfk. Amane ryktas också bort och där snackas det om runt 60 milj kr.

Högmo har fått sparken i Japan. Snälla Martin, snälla snälla snälla sparka Pucko Johansen rätt åt helvetet och ta hem Högmo.
Annars är ju Haglund ledig nu. Om ni är snabba kanske ni hinner först.
2024-08-27, 14:36
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Annars är ju Haglund ledig nu. Om ni är snabba kanske ni hinner först.
Hahaha tack. Ja han har ju gjort ett jäkla fint jobb med HBK! Det är typ det enda laget i allsvenskan jag inte klarar av att se.
2024-08-27, 14:36
Medlem
bananjuices avatar
Högmo head of football i Hammarby IF 100%

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in