Citat:
Ursprungligen postat av
Magictrix
Geniet, renässansmänniskan och filosofen delar idag följande råd….
” Problemet många har idag, är att de tror de har så mycket tid, så många olika val, otaliga nya chanser och obegränsat med möjligheter.
Väldigt få vet vad som händer i morgon. Ta dina chanser och välj rätt.
- Runar D Sögaard”
Han inleder med världens längsta mening.
Vi (tydligen många av oss) tror vi har oerhört många val och möjligheter. Alltså ska vi chansa och hoppas att det blir rätt. Är det korrekt uppfattat? Jag tror jag talar för de flesta av oss när jag säger att vi gör precis det. Men vem tror sig ha obegränsade möjligheter? Tack för ingenting som vanligt Rune.
Idioten, folkdåren, bedragaren, charlatanen och bluffmakaren Runar fortsätter att ge allmänheten råd:
"Bara jag vet vad som händer i morgon. Jag tar mina chanser och väljer rätt brott."
- Runar D Sögaard
Tydligen tror Runar att han har oändligt många val och möjligheter, och att Runar vet bäst medan andra ska chansa och hoppas på det bästa.
Men är det så? De flesta vet att det är Runar som går runt och tror på obegränsade möjligheter. Som sagt, helt meningslösa insikter, Runar. Som psykopat och narcissist är Runar helt oförmögen till abstrakt tänkande, och det vet Runar inte ens om.