2024-08-26, 10:15
Medlem
Magictrixs avatar
Runar var så stolt att han kunde spricka när han la upp maträtten på Insta. "Mina söner åt upp ett och ett halvt kilo kött!" Mest troligt är väl att Rune själv tog del av den portionen men ville överdriva testosteronets alfa-fördelar. Det är en sak att lägga ut bilder på kattungar och sina barn, man får alltid fler likes. Men Runes pojkar börjar komma in i åldern när de inte är särskilt gulliga längre. Att döpa sina barn till Jackson och Presley är exakt lika skickligt som att döpa sina barn till Ronny och Conny. De kommer också sitta på kåken inom tio år.
Citera
2024-08-27, 12:05
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Geniet, renässansmänniskan och filosofen delar idag följande råd….
” Problemet många har idag, är att de tror de har så mycket tid, så många olika val, otaliga nya chanser och obegränsat med möjligheter.
Väldigt få vet vad som händer i morgon. Ta dina chanser och välj rätt.
- Runar D Sögaard”
Han inleder med världens längsta mening.
Vi (tydligen många av oss) tror vi har oerhört många val och möjligheter. Alltså ska vi chansa och hoppas att det blir rätt. Är det korrekt uppfattat? Jag tror jag talar för de flesta av oss när jag säger att vi gör precis det. Men vem tror sig ha obegränsade möjligheter? Tack för ingenting som vanligt Rune.
Idioten, folkdåren, bedragaren, charlatanen och bluffmakaren Runar fortsätter att ge allmänheten råd:

"Bara jag vet vad som händer i morgon. Jag tar mina chanser och väljer rätt brott."
- Runar D Sögaard

Tydligen tror Runar att han har oändligt många val och möjligheter, och att Runar vet bäst medan andra ska chansa och hoppas på det bästa.

Men är det så? De flesta vet att det är Runar som går runt och tror på obegränsade möjligheter. Som sagt, helt meningslösa insikter, Runar. Som psykopat och narcissist är Runar helt oförmögen till abstrakt tänkande, och det vet Runar inte ens om.
Senast redigerad av becko 2024-08-27 kl. 12:14.
Citera
2024-08-27, 19:48
Medlem
Flor-Idas avatar
Okej, imorgon är det alltså dags (igen). Har vi någon FB-reporter som kan vara på plats vid Västerås Tingsrätt?
Citera
2024-08-27, 20:21
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Okej, imorgon är det alltså dags (igen). Har vi någon FB-reporter som kan vara på plats vid Västerås Tingsrätt?
Ah, det är därför han varit så tyst idag. Dåbhar han haft den sista måltiden med sina lärjungar på torskens restaurang. Tagit farväl. Sen kommer han korsfästas på Hinseberg.
Citera
2024-08-27, 20:29
Bannlyst
Kladdar Runar Sögaard fortfarande på yngre män?
Citera
2024-08-27, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CP-Fisk
Kladdar Runar Sögaard fortfarande på yngre män?
inte vet jag men jag kan ju kladda på dig
Citera
2024-08-27, 20:39
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Trevligt. Hoppas någon podd eller liknande publicerar förhören med Runar i efterhand. Jag skulle i alla fall se fram emot att få höra hans helt häpnadsväckande och fantastiska förklaringar till hur han helt oskyldig hamnade i detta och att allt är ett stort missförstånd.
Citera
2024-08-27, 21:04
Medlem
Det är visst framskjutet.
Citera
2024-08-27, 22:23
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kollikock2
Det är visst framskjutet.
Vet man varför?
Citera
2024-08-27, 22:37
Medlem
Hörde att kärringen tagit tillbaka allt hon sagt. En H*nna som är advokatens hjälpreda sladdrade på fyllan.
Citera
2024-08-27, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Runar var så stolt att han kunde spricka när han la upp maträtten på Insta. "Mina söner åt upp ett och ett halvt kilo kött!" Mest troligt är väl att Rune själv tog del av den portionen men ville överdriva testosteronets alfa-fördelar. Det är en sak att lägga ut bilder på kattungar och sina barn, man får alltid fler likes. Men Runes pojkar börjar komma in i åldern när de inte är särskilt gulliga längre. Att döpa sina barn till Jackson och Presley är exakt lika skickligt som att döpa sina barn till Ronny och Conny. De kommer också sitta på kåken inom tio år.
Vad tråkigt att du skriver såhär om Runars helt oskyldiga barn. Dom behöver att människor inte dömer dem. Skäms.
Citera
2024-08-27, 23:17
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kollikock2
Hörde att kärringen tagit tillbaka allt hon sagt. En H*nna som är advokatens hjälpreda sladdrade på fyllan.
Ja, Runar har väl bett sina viktiga kriminella kontakter, som han alltid hotar allt och alla med, att hota stackars gamla kärringen.
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Vad tråkigt att du skriver såhär om Runars helt oskyldiga barn. Dom behöver att människor inte dömer dem. Skäms.
Ja Runar är som han är, och Magictrix skäms inte ett dugg utan fortsätter att orera om Runar hela tiden. Det är tråkigt att se någon lägga så mycket energi på att kritisera Runar, speciellt när överfixeringen leder till att Runars oskyldiga barn blir grovt kränkta .

Kanske vore det bättre att fokusera på Runar själv istället för att överfixera och sprida negativitet och dra in Runars stackars helt oskyldiga barn.
Senast redigerad av becko 2024-08-27 kl. 23:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in