2024-08-28, 02:06
Medlem
En väldigt viktigt angående inlägg på nätet! Varför blanda in barnen genom fotografier, namn och deras gemenskap med en sådan hycklande skojare som använder kristen tro ( rättfärdiga sig själv?) i media?

Själv tror jag yngsta söners mamma betalar för att de ska få någon form av positiv upplevelse med sin pappa? Helt sjukt att blottlägga barnen till både namn och foton genom tokskallens panik att vilja vara något i media.
Låt barnen få leva som ENDAST BARN i sin utveckling utan omgivningens mediala intresse.

Förresten.Hur går det för äldste sonen Amadeus i Västerås fotboll? Ganska tyst ifrån "profeten humle-dumle" från Norge?
Vilket egocentriskt äckel som utnyttjar barnen för att få någon form av bekräftelse av sig som individ.
Det är en ynkrygg som fötts med en penis utan "att vara en man med stolthet, styrka, samvete och pondus".
Citera
2024-08-28, 02:14
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Vad tråkigt att du skriver såhär om Runars helt oskyldiga barn. Dom behöver att människor inte dömer dem. Skäms.
Ja det blev lite olyckligt formulerat där. Det är inget fel på hans barn vad jag vet. Däremot brukar man vedertaget skämta om 70-talets White trash namn som slutar på y. Någon har någon gång räknat ut att y-namn var överrepresenterade på svenska fängelser då. Mitt ”skämt” var att Runes ungar har 20-talets motsvarande namn… Men det blev lite skevt erkänner jag. Sorry.
Citera
2024-08-28, 09:47
Medlem
Rikskrim08s avatar
Och idag är det rättegång med Runar, igen.

Undrar om Sveriges riksskämt dyker upp. Runar, snart 60 år, smiter säkert undan hem till mamma och pappa. En sån vandrande tragedi han är, stackars barn.
Citera
2024-08-28, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollikock2
Hörde att kärringen tagit tillbaka allt hon sagt. En H*nna som är advokatens hjälpreda sladdrade på fyllan.
Det skrev jag igår så rättegången är uppskjuten och kanske t.o.m. blir nerlagd mot Rune
Citera
2024-08-28, 10:23
Medlem
beckos avatar
Citat:
Det skrev jag igår så rättegången är uppskjuten och kanske t.o.m. blir nerlagd mot Rune
Ja, det verkar stämma. Myndigheterna försöker verkligen och de lyckas säkert Tills dess känner sig Runar jagad av puckar och folk i buskarna, vilket är en paranoid inbillning som började i fängelset. Visst, han är bevakad, men inte jagad eller hotad
Citera
2024-08-28, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
En väldigt viktigt angående inlägg på nätet! Varför blanda in barnen genom fotografier, namn och deras gemenskap med en sådan hycklande skojare som använder kristen tro ( rättfärdiga sig själv?) i media?

Själv tror jag yngsta söners mamma betalar för att de ska få någon form av positiv upplevelse med sin pappa? Helt sjukt att blottlägga barnen till både namn och foton genom tokskallens panik att vilja vara något i media.
Låt barnen få leva som ENDAST BARN i sin utveckling utan omgivningens mediala intresse.

Förresten.Hur går det för äldste sonen Amadeus i Västerås fotboll? Ganska tyst ifrån "profeten humle-dumle" från Norge?
Vilket egocentriskt äckel som utnyttjar barnen för att få någon form av bekräftelse av sig som individ.
Det är en ynkrygg som fötts med en penis utan "att vara en man med stolthet, styrka, samvete och pondus".

Mycket förvirrat inlägg av dig. Svårt att tyda. För övrigt.
Amadeus spelar fotboll i IFK Norrköping, inte i Västetås.
Citera
2024-08-28, 15:14
Medlem
Magictrixs avatar
Idag skriver filosofen följande:
”När det vi säger inte stämmer överens med hur vi handlar, då ljuger vi för oss själva.”
Det var huvudet på spiken det.
Citera
2024-08-28, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Idag skriver filosofen följande:
”När det vi säger inte stämmer överens med hur vi handlar, då ljuger vi för oss själva.”
Det var huvudet på spiken det.

Man undrar ju om han någon gång själv reflekterar över det han skriver? Antagligen inte.
Han är inte lite förmäten den norsken,
vem f*n tror han att han är? Sätta sig till doms över andra och mästra och "uppfostra" genom sina texter och när han får komma till tals.
Jag har en nyhet till Fulnar: Han är ingen ledare, ingen ledarskaps utvecklare, ingen pastor eller predikant. Han är enbart en patetisk, fet nolla.
Gör oss alla en stor tjänst (inte minst dina barn) och dra hem till landet du kommer ifrån för här är du inte välkommen. Det räcker nu! Du har parasiterat nog nu på svagsinta kristna, dina f.d hustruar och svenska skattebetalare.
Försvinn ditt mög!!
Citera
2024-08-28, 17:31
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Åklagaren måste bara ändra sitt upplägg. Bevisningen finns ju där oavsett vad köreingen i Västerås säger eller inte. De kommer åka in, bara lite senare.
Citera
2024-08-28, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ja det blev lite olyckligt formulerat där. Det är inget fel på hans barn vad jag vet. Däremot brukar man vedertaget skämta om 70-talets White trash namn som slutar på y. Någon har någon gång räknat ut att y-namn var överrepresenterade på svenska fängelser då. Mitt ”skämt” var att Runes ungar har 20-talets motsvarande namn… Men det blev lite skevt erkänner jag. Sorry.
Är det två ord jag hatar så är det orden white trash.
Jag tror Presley och Jackson kommer bära sina namn precis så fint som de är fina. Men jaja, jag förstår vad menar. Och sorry för att jag är lite snusförnuftig i detta inlägg 🙃✨
Citera
2024-08-29, 00:20
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Är det två ord jag hatar så är det orden white trash.
Jag tror Presley och Jackson kommer bära sina namn precis så fint som de är fina. Men jaja, jag förstår vad menar. Och sorry för att jag är lite snusförnuftig i detta inlägg 🙃✨
Killarna har en mamma som är långt ifrån WT, och därmed kommer killarna också att slippa hamna där, oavsett namn. De umgås bara med likasinnade, dvs övre medelklass i Nacka. Det borgar för en fin framtid för killarna. Jag håller alla tummar för att det ska gå bra för dem.

Däremot är jag lite orolig över hur vek Jessica verkar vara. Hon viker sig för Runar när han säger att hon är emot Jesus, utan att själv egentligen ha en aning, eftersom hon inte är kristen. Där fattar jag inte varför hon inte kan säga ifrån på skarpen. T.ex. lät hon inte sina barn klippa sig (fast de själva ville) pga att pappa Runar var emot det. Hur i hela h-e kan en pappas åsikt gå före barnens egna? Hade jag varit Jessica hade jag givetvis tagit sönerna till en frisersalong utan att ens fråga vad deras pappa tyckte om det hela.

Det finns flera sådana situationer som blottläggs i inlagorna de lämnade in till TR. Där framstår Jessica som en stendum blondin som inte vågar säga emot Runar, inte ens när det gäller hennes barns välmående.

Till dig Jessica vill jag säga, Stå på dig! Du har all rätt i världen att säga emot någon som försöker sabotera för dina barn. Oavsett om det är deras egen far det handlar om. Låt ALDRIG Runars ord gå före dina barns ord. Barnen är egna individer och deras pappa har ingen äganderätt till dem. BARA DU kan SKYDDA dem mot den hjärntvätt deras far utsätter dem för, och det är mer än tydligt att du själv är ett offer för denna hjärntvätt. Du måste inse fakta, det är BARNENS mående som är din prioritet, inte Runars. Låt han hota/skrika bäst han vill, han kommer aldrig vinna i domstol gällande detta. Skit i att han hotar med att skriva ditt och datt på sin instagram. Du får INTE låta dig tystas! Det är din plikt som killarnas mamma. (Jag har själv barn i samma ålder, med en frånvarande, jäklandes pappa), och kanske är det därför som detta drabbar mig så hårt.

Jag vill även passa på att be dig, Jessica, om ursäkt. Jag var den som längst av alla i tråden försvarade Runar, främst pga att hans politiska åsikter överensstämmer med mina. Men efter att ha tagit del av det du skickat till domstolen, förstår jag att du är utsatt för precis samma sak som jag själv. Dvs en pappa som bara vill finnas när media är närvarande. En som egentligen inte har några som helst äkta känslor för sina barn. En man som använder sina barn som ett sätt att komma åt sitt ex. Av mina egna erfarenheter kan jag bara säga att du har INGET att oroa dig för. Dessutom är dina pojkar så stora så att de själva kan säga vad de tycker. Det finns absolut INGEN anledning för dig att inte berätta sanningen inför en domstol. De kommer till 100% döma till din fördel. All kärlek och lycka önskar jag dig och dina fina pojkar ❤️
Senast redigerad av Flor-Ida 2024-08-29 kl. 00:24.
Citera
2024-08-29, 09:38
Medlem
Någon som vet? Är rättegången uppskjuten????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in