Citat:
Ursprungligen postat av
slemhog
Är du blind/full?
Här i Stockholms området, på gatan när jag åker runt med bilen och på mina senaste arbetsplatser är de vanligt med svenska tjejer som går runt med blattar eller skaffat barn me dom, även bland akademiker. Nästan så fort jag går utanför dörren ser jag ibland en svensk tjej med en babbe gå runt eller hålla hand.
Även en del svenska män tar utlänningar, b la min förra chef vid 50+ ålder skaffat barn med någon sydamerikansk tjej samt flera andra yngre svenska tjejer på kontoret.
Kollar man på ratsit i olika lägenhetshus vilka som bor i lägenheter, relativt vanligt svensk tjej med någon utomeuropeiskt namn.
Ja bedömer minst 20% av svenska tjejer har en utländsk pojkvän/make nu. Hur många som ligger runt me dom vet jag inte, men säkert omfattande.
Jag minns när jag var ute körde med bilen kl 03-04 på natten i centrala Stockholm för några år sen när det börjar ljusnade, såg typ 4-5 par på raken på väg hem i natten, svenska tjejer med något arabiskt liknande kille i släptåg. Hårt att se.
När jag var på strandvägen och promenade i folkhavet förra sommaren, var de påfallande många nordiska tjejer med utomeuropeiska araber och en del fall negrer.
För 20 år sen, när jag var mer i nattlivet, stan, skolor eller jobb såg jag nästan aldrig svenska tjejer med någon invandrare, detta har ökat kraftigt sen typ år 2010-2012 och har blivit vanligare och vanligare sen dess. Nu är det en katastrof.
Fast på flashback har folk i 20 år klagat på att "många svenska kvinnor är med blattar". Finns trådar på detta tema som är startade 2007 och säkert ännu längre tillbaka.
Citat:
Merparten av de svenska män som är intressanta för svenska tjejer nuförtiden, är trendiga statuskillar, med välavlönat jobb och bostadsrätt i rätt läge och massa sköna grabbgäng som polare samt sociala sköna killar med självförtroende och massa vänner eller machokillar, resten har de mer eller mindre svårt med tjejer eller blir incel nu.
Blyga, osäkra, mindre attraktiva, flintisar, få vänner, introverta, arbetare, arbetslösa, kärleksfulla, för omanliga svenska killar går ofta bort, då väljer speciellt arbetsklassens tjejer en tuffare babbe istället relativt ofta.
Dumma naiva svenne som förnekar verkligheten för må lite bättre.
Jag läste för sex-sju år sedan en man som bodde i någon stad i Tyskland som skrev att i den staden så var alla de tuffa, muskulösa unga männen nordafrikaner medan de tyska männen i samma ålder var spinkiga nördar. Anekdotisk bevisföring (precis som du gör), men om det är sant är det illa. Vita män behöver få tillbaka sin manlighet.