Citat:
Fast på flashback har folk i 20 år klagat på att "många svenska kvinnor är med blattar". Finns trådar på detta tema som är startade 2007 och säkert ännu längre tillbaka.
Jag läste för sex-sju år sedan en man som bodde i någon stad i Tyskland som skrev att i den staden så var alla de tuffa, muskulösa unga männen nordafrikaner medan de tyska männen i samma ålder var spinkiga nördar. Anekdotisk bevisföring (precis som du gör), men om det är sant är det illa. Vita män behöver få tillbaka sin manlighet.
Jag läste för sex-sju år sedan en man som bodde i någon stad i Tyskland som skrev att i den staden så var alla de tuffa, muskulösa unga männen nordafrikaner medan de tyska männen i samma ålder var spinkiga nördar. Anekdotisk bevisföring (precis som du gör), men om det är sant är det illa. Vita män behöver få tillbaka sin manlighet.
Dessa trådar var säkerligen startade mest av svenska flashback skribenter från lägre socoekonomiskt kllentel som bodde i utanförskapsområden och drägg förorter där de flesta invandrare höll sig runt 2007 och rasblandnng säkerligen börjat föreomma en del. Invandringen var inte alls lika påfallande då i samtlga områden som idag och denna omfattande rasblandnng syntes nte allmänna stadsbilden, arbetsplatser och kroglivet alls på samma sätt då som nu. Nu är det precs invandrare överallt i hela Stocholms området och man ser påfallande många svenska tjejer valt bort de flesta killar med status under medel. Det är väldgt påträngande och föreommer i rätt stor skala på krogen. ute på gatan. de flesta kontorsarbetsplatser jag varit på och kört ratsit/facebook på kvinnor i min ålder eller under samt socala kretsar till tjejer jag dejtat och deras vänner. Senaste är en kvinnilg 10 år yngre kollega som var intresserad av mig på ett jobb för många år sen såg jag blivt ihop med någon blatte på facebook bilden nu.