2024-08-25, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Så många inlägg är dåligt, varför?

TS säger att tjejer i alla åldrar drömmer och tror de kan få allt. Håller inte med om det. De flesta är helt alldagliga och tycker att jobbet på kommunen är deras karriär, sedan skaffar de barn och sedan vill de inget mer.

Men jag tolkar det som TS tror att alla tjejer får sex. Och att det är det enda känslostyrde TS vill ha.

Jag säger att tjejer är känslostyrda, och att det inte är ovanligt att de lever i en fantasivärld.
Citera
2024-08-25, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenGeneral
Jävla mycket babbel ifrån dig i tråden, får du ens någon fitta och hur hinner du isåfall med det när du skriver 12 inlägg om dagen , dag in och dag ut

Jag har en partner som jag har barn med. Oerhört lycklig i min relation! Tackar, som frågar.
12 inlägg per dag skriver jag snabbt ihop. Detta inlägget tog väl cirka 1 minut att skriva. Vissa dagar skriver jag inga inlägg alls/är inte ens ute på internet. Andra dagar kanske jag skriver 24 inlägg på cirka 30 minuter. Ibland sitter jag här längre tid än så, ibland inte alls. Och dygnet har väl ändå 24 timmar? Så nog fan hinner jag med massor med annat! Skriver snabbt.

Och nej, det är inte babbel från mig i tråden. Det är goda råd jag vill ge till TS på hans väg till en fast och fin relation med en jämnårig kvinna.
Citera
2024-08-25, 20:25
Medlem
Citat:
Jodå, visst gör vi annat.

Fördel att vara tjej, fast de får inte vara fula. De flesta tjejerna är väl ändå inte snygga. Bra att du erkänner att killar är känslostyrda.
Kan iofs bero på vilka kretsar man hänger i och vart man bor. Tror inte det är så många 10 poängare i Norrland tex. (Du bor i Norrland? ).

Jag har bott utomlands ett bra tag, och nu vid lite eftertanke så ska jag faktiskt erkänna att svenska tjejer inte alls är lika snygga som förut. De har förlorat sin plats i topplistan.
Citera
2024-08-25, 20:26
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppaida
Jag säger att tjejer är känslostyrda, och att det inte är ovanligt att de lever i en fantasivärld.

Det gäller absolut inte för alla, att du fortsätter att säga samma sak gör det inte sant. Om en kille ska nå ett mål måste han ju starta med en fantasi.
Citera
2024-08-25, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag har en partner som jag har barn med. Oerhört lycklig i min relation! Tackar, som frågar.
12 inlägg per dag skriver jag snabbt ihop. Detta inlägget tog väl cirka 1 minut att skriva. Vissa dagar skriver jag inga inlägg alls/är inte ens ute på internet. Andra dagar kanske jag skriver 24 inlägg på cirka 30 minuter. Ibland sitter jag här längre tid än så, ibland inte alls. Och dygnet har väl ändå 24 timmar? Så nog fan hinner jag med massor med annat! Skriver snabbt.

Och nej, det är inte babbel från mig i tråden. Det är goda råd jag vill ge till TS på hans väg till en fast och fin relation med en jämnårig kvinna.
Så du skriver i alla trådar du läser som en idiot? Jag läser mer än vad jag skriver, testa det så slipper vi massa trams, knappast att du är på flashback endast 30minuter om dagen
Citera
2024-08-25, 20:28
Medlem
Citat:
Det gäller absolut inte för alla, att du fortsätter att säga samma sak gör det inte sant. Om en kille ska nå ett mål måste han ju starta med en fantasi.
Tjejer är extremt känslostyrda, är du helt dum i huvet?
Citera
2024-08-25, 20:31
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Tjejer är extremt känslostyrda, är du helt dum i huvet?

Alla människor är känslostyrda. Hade vi inte haft livsvilja som är en känsla hade vi bara dött.
Citera
2024-08-25, 20:33
Medlem
Citat:
Så du skriver i alla trådar du läser som en idiot? Jag läser mer än vad jag skriver, testa det så slipper vi massa trams, knappast att du är på flashback endast 30minuter om dagen

Men jag lever som sagt ett rätt vanligt svensson-liv. Har gott om livserfarenhet. Och gör som sagt mycket annat än att hänga på FB. Och kan därför ge goda råd till TS, så att han förhoppningsvis ska kunna finna en jämnårig och fin kvinna. Vad har du själv för råd att ge till TS?
Citera
2024-08-25, 20:34
Medlem
Citat:
Alla människor är känslostyrda. Hade vi inte haft livsvilja som är en känsla hade vi bara dött.
Lönlöst att diskutera med en idiot. Tjejer är känslostyrda det vet alla män och även tjejerna själva. Småpojkar på flashback kan dock försöka inbilla sig om annat och försöka med retorik. Gå lägg dig pajas, du vet inte vad du snackar om.

Tänkte om jag skulle göra en lång redogörelse, men det är väl onödigt? Har du haft några flickvänner så borde du redan känna till detta som alla vet.
Citera
2024-08-25, 20:36
Medlem
Citat:
Kvinnor generellt är extremt egofixerade och har mentalitet som ett litet barn. Saken blir inte bättre (som vi sett) när dessa höja till skyarna för sin skönhet. Särskilt inte all falsk skönhet. Låt er inte luras, majoriteten av alla kvinnor idag har gjort minst en skönhetsoperation. Känns nästan som att det är mänskligt att dessa bör "förtyckas" lite grann.. den mänskliga designen typ. Annars beter dom sig som barn och kommer tänja på gränserna tills en riktig karl sätter stopp.

På vilka vis menar du att kvinnor beter sig som barn? Precisera. Så att du kan hjälpa TS med hans fråga, så att han kan finna en jämnårig kvinna att gänga sig med.
Citera
2024-08-25, 20:36
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Lönlöst att diskutera med en idiot. Tjejer är känslostyrda det vet alla män och även tjejerna själva. Småpojkar på flashback kan dock försöka inbilla sig om annat och försöka med retorik. Gå lägg dig pajas, du vet inte vad du snackar om.

Tänkte om jag skulle göra en lång redogörelse, men det är väl onödigt? Har du haft några flickvänner så borde du redan känna till detta som alla vet.

Känner rätt många tjejer och skulle absolut inte säga att de flesta bara lallar omkring. Visst, vissa är sådana, dampiga. Men skulle t ex inte säga att min mor är sådan.
Citera
2024-08-25, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

Men jag lever som sagt ett rätt vanligt svensson-liv. Har gott om livserfarenhet. Och gör som sagt mycket annat än att hänga på FB. Och kan därför ge goda råd till TS, så att han förhoppningsvis ska kunna finna en jämnårig och fin kvinna. Vad har du själv för råd att ge till TS?
Han har rätt i sina observationer. Tjejer är väldigt mycket , ja vad ska man säga på svenska.,,, på italienska kallas dom för" Capricciosa". Dom tror dom är små prinsessor och förväntas att bli behandlade som sådana, samtidigt som de även börjat bete sig som män de senaste 30 åren vilket är högst irriterande för en man. Very vad, vi släpper det här, börjar tro att du ljuger helt och hållet och sitter i en håla någonstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in