2024-08-25, 13:02
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ingen människa tänker med hjärtat. Alla människor tänker med hjärnan.
Och jo: om du tror att tjejer/kvinnor bara är känslostyrda (och att inte män är det), är faktiskt att se ner på tjejerna/kvinnorna och upphöja männen. Det i kombination med att du vill ha sex med dem = extremt avtändande för tjejer/kvinnor.

Båda könen är givetvis till vissa delar känslostyrda. Det är inte enbart kvinnor som är det. Könen är det bara på olika sätt. Och båda könen besitter även rationellt och logiskt tänkande.

Men låt oss säga såhär: skulle du vilja gifta dig med en kvinna som ser ner på dig och som bara vill komma åt din plånbok? Och som dessutom tror att hon aldrig kommer få gifta sig? Jag tror inte det va, att du skulle vilja gifta dig med henne?

En kvinna vill inte ha sex med en man som ser ner på henne och bara vill komma åt sex med henne och som dessutom har lågt självförtroende och tror att han inte kommer kunna få sex.

Så:
1. Se kvinnor som dina intressanta jämlikar. Var intresserad och genuint nyfiken på dem. Se inte ner på dem.
2. Var ditt charmigaste jag vid dejter med kvinnor (som givetvis ska vara i ditt eget åldersspann) och visa ditt genuina intresse för dem.
3. Ryck upp dig och tänk att du liksom vilken random människa som helst, har förmågan att genom charm och humor göra en kvinna attraherad av dig och genom genuin nyfikenhet på henne och göra henne sexsugen på dig.

Inga spel. Inga krumbukter. Utan Ändra ditt synsätt på kvinnor. och på dig själv.
+1. Kvinnor kan vara väldigt manipulativa och kalkylerande. Så de är inga känslosamma, hjälplösa våp.

Har full förståelse om kvinnor, i dessa tider när landet går åt helvete, söker trygghet genom stor plånbok och hög status. Sedan måste det förstås finnas en trög, rik och/eller desperat man som går med på det och inte är insatt i de nya tiderna eller bara är för dum för att bry sig.
Citera
2024-08-25, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
+1. Kvinnor kan vara väldigt manipulativa och kalkylerande. Så de är inga känslosamma, hjälplösa våp.

Har full förståelse om kvinnor, i dessa tider när landet går åt helvete, söker trygghet genom stor plånbok och hög status. Sedan måste det förstås finnas en trög, rik och/eller desperat man som går med på det.

Både män och kvinnor är kalkylerade och känslostyrda. Logiska och känslomässiga. Både män och kvinnor är människor, helt enkelt... Detta behöver TS inse. Då blir det genast lättare att vara nyfiken och genuint intresserad av kvinnor. Och då även lättare att uppnå det han vill uppnå.
Citera
2024-08-25, 13:21
Bannlyst
Citat:
Både män och kvinnor är kalkylerade och känslostyrda. Logiska och känslomässiga. Både män och kvinnor är människor, helt enkelt... Detta behöver TS inse. Då blir det genast lättare att vara nyfiken och genuint intresserad av kvinnor. Och då även lättare att uppnå det han vill uppnå.

Det är väl inte så himla lätt.

Alltid vänt mig till vuxna i tro om att jag ska få hjälp med det här.

De flesta klarar inte av att svara på frågan, hur mycket de än lyckas med tjejer.

En del säger att man ska få henne att känna sig speciell, andra säger att det ska man inte alls det.

Alla säger, om du går in med inställningen att du vill ligga, då kommer du inte lyckas.

Jättesvårt!

Yngre saknar erfarenheter och kämpar själva, även om en del lyckas, äldre bara trollar en och garvar.

Jag mår bra trots det.
Citera
2024-08-25, 13:39
Bannlyst
Citat:

Jag känner fortfarande att jag hellre vänder mig till äldre erfarna.

Vad ska jag säga? Yngre har ju inte samma erfarenhet.
Citera
2024-08-25, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppaida
Det är väl inte så himla lätt.

Alltid vänt mig till vuxna i tro om att jag ska få hjälp med det här.

De flesta klarar inte av att svara på frågan, hur mycket de än lyckas med tjejer.

En del säger att man ska få henne att känna sig speciell, andra säger att det ska man inte alls det.

Alla säger, om du går in med inställningen att du vill ligga, då kommer du inte lyckas.

Jättesvårt!

Yngre saknar erfarenheter och kämpar själva, även om en del lyckas, äldre bara trollar en och garvar.

Jag mår bra trots det.

Du ska få henne att känna sig speciell, samtidigt som du själv känner dig speciell för henne. Dvs.: ni båda är speciella och får varandra. Blev det tydligare så?
Citera
2024-08-25, 17:48
Bannlyst
Citat:
Du ska få henne att känna sig speciell, samtidigt som du själv känner dig speciell för henne. Dvs.: ni båda är speciella och får varandra. Blev det tydligare så?

Såna här svar fick inte jag av jämnåriga när jag var 13-15.

Med dig gick det på en kvart.

Det var därför jag ville ha sex med vuxna när jag var i tonåren. Jag kände mig inte trygg med jämnåriga.

Hade du varit där kan jag ge mig sjutton på att du hade försökt manipulera mig till att vilja ha en jämnårig. Trots att det inte var lämpligt då, av många orsaker.

Jag var faktiskt obekväm med jämnåriga då. Jag gick knappt i närheten av de. Vågade inte.

För mig var jämnåriga som en flock vargar då.
Senast redigerad av Hoppaida 2024-08-25 kl. 18:11.
Citera
2024-08-25, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppaida
Tack. 🙂

Såna här svar fick inte jag av jämnåriga när jag var 13-15.

Med dig gick det på en kvart.

Det var därför jag ville ha sex med vuxna när jag var i tonåren. Jag kände mig inte trygg med jämnåriga.

Hade du varit där kan jag ge mig sjutton på att du hade försökt manipulera mig till att vilja ha en jämnårig. Trots att det inte var lämpligt då, av många orsaker.

Jag var faktiskt obekväm med jämnåriga då. Jag gick knappt i närheten av de. Vågade inte.

För mig var jämnåriga som en flock vargar då.

Det är ett svar du har fått, från en person med livserfarenhet.

Men sexet ska du givetvis ha med jämnåriga. När du lyssnat på rådet från en äldre om hur du ska lyckas få till det med en jämnårig.
Citera
2024-08-25, 19:23
Medlem
Kvinnor generellt är extremt egofixerade och har mentalitet som ett litet barn. Saken blir inte bättre (som vi sett) när dessa höja till skyarna för sin skönhet. Särskilt inte all falsk skönhet. Låt er inte luras, majoriteten av alla kvinnor idag har gjort minst en skönhetsoperation. Känns nästan som att det är mänskligt att dessa bör "förtyckas" lite grann.. den mänskliga designen typ. Annars beter dom sig som barn och kommer tänja på gränserna tills en riktig karl sätter stopp.
Citera
2024-08-25, 19:50
Medlem
Citat:
Det är ett svar du har fått, från en person med livserfarenhet.

Men sexet ska du givetvis ha med jämnåriga. När du lyssnat på rådet från en äldre om hur du ska lyckas få till det med en jämnårig.
Jävla mycket babbel ifrån dig i tråden, får du ens någon fitta och hur hinner du isåfall med det när du skriver 12 inlägg om dagen , dag in och dag ut

Citera
2024-08-25, 20:08
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenGeneral
Jävla mycket babbel ifrån dig i tråden, får du ens någon fitta och hur hinner du isåfall med det när du skriver 12 inlägg om dagen , dag in och dag ut

Så många inlägg är dåligt, varför?

TS säger att tjejer i alla åldrar drömmer och tror de kan få allt. Håller inte med om det. De flesta är helt alldagliga och tycker att jobbet på kommunen är deras karriär, sedan skaffar de barn och sedan vill de inget mer.

Men jag tolkar det som TS tror att alla tjejer får sex. Och att det är det enda känslostyrde TS vill ha.
Citera
2024-08-25, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Så många inlägg är dåligt, varför?

Jag tycker att jag spenderar alldeles för mycket tid här och är inte ens i närheten av så mycket inlägg ni skriver. Vilket leder mig till slutsatsen att ni knappt gör något annat än att skriva en massa skit här.

Citat:
TS säger att tjejer i alla åldrar drömmer och tror de kan få allt. Håller inte med om det. De flesta är helt alldagliga och tycker att jobbet på kommunen är deras karriär, sedan skaffar de barn och sedan vill de inget mer.
Generellt så utnyttjar tjejer den stora fördelen att de är just tjejer. Självklart måste tjejen vara snygg, vilket är vanligt idag då alla går på gym samt gör diverse korrigeringar för ett billigt pris. Män tänker oftast med kuken. Detta är ett välkänt faktum bland alla (kvinnor som män) över 13 års ålder.
Citera
2024-08-25, 20:16
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenGeneral
Jag tycker att jag spenderar alldeles för mycket tid här och är inte ens i närheten av så mycket inlägg ni skriver. Vilket leder mig till slutsatsen att ni knappt gör något annat än att skriva en massa skit här.

Generellt så utnyttjar tjejer den stora fördelen att de är just tjejer. Självklart måste tjejen vara snygg, vilket är vanligt idag då alla går på gym samt gör diverse korrigeringar för ett billigt pris. Män tänker oftast med kuken. Detta är ett välkänt faktum bland alla (kvinnor som män) över 13 års ålder.

Jodå, visst gör vi annat.

Fördel att vara tjej, fast de får inte vara fula. De flesta tjejerna är väl ändå inte snygga. Bra att du erkänner att killar är känslostyrda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in