2024-08-25, 05:31
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WorthEveryJenny
Det är hans fru. Ett av hennes förnamn är dessutom av ungerskt ursprung, kanske har en ungersk förälder?
Är väl tre rätt danska namn hon har i förnamn. Är ju också rätt dansk till utseendet. Gissar på det snarare. Hon är yngre absolut men ingen tia heller. Sorglig jävla gäddman hursomhelst. Varför så besatt om rökning?
Citera
2024-08-25, 07:36
Medlem
Vilka arslen dom är dessa gäddor. Nummer ett självklart är ju att de vill träffa barn för sex. Men om man även ser till helheten. Gädda 470 har fru och två barn. Han verkar ha ett bra jobb. Ock kastar bort allt på en kvart. Skyll dig själv gäddjävel, men jag tycker så förbaskat synd om hans anhöriga. Där kan man snacka kris. Denna gädda har 1736 dagar på Kik. Självklart kan man ha kik och inte vara så aktiv. Men jag skulle tro att i merparten av gräddfallen har deras kik varit ytterst välanvänd från start. Kan inte vara trevligt för den stackars frun att inse att de senaste fem-tio åren varit en stor fet lögn och att det de hade tillsammans uppenbart inte var värdefullt för dem båda. Lider med dessa fruar och gäddornas barn.
Citera
2024-08-25, 08:19
Medlem
Förvånad att de flesta här inte verkar tycka #470 var så underhållande gädda, är nog en av mina favoriter så här långt. Otroligt patetisk chatt där han tjatar om att hon ska skicka bilder där hon röker eller knulla medans hon tar en cigg.
Citera
2024-08-25, 08:53
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruntruntmunnen
https://dumpen.se/2024/08/18/rasmus-katt/

Denna stjärna då? Vem vet vem det är?
Sök på hans namn o postadress Eldsberga så kommer det upp 2 olika personer, den ena är för ung…
Citera
2024-08-25, 09:02
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Ja, det låter onekligen som den #221.

Här är den iallafall:
https://dumpen.se/2023/04/28/24969/
Ja alltså Patrik Sjöberg, visste att han inte var så smart, men det här går ju inte att fatta. Han borde ha stryk, gäddan är ju inte alls i centrum utan den dumma jävla göteborgaren står där.

Edit: hoppas dumpen omkommer i en bilolycka.
Senast redigerad av LudvigSigurdDavid 2024-08-25 kl. 09:10.
Citera
2024-08-25, 09:25
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordstranda
Någon som vet hur det gick för gädda #442, ryktet i hålan Vingåker är att farsan har tagen hans jaktgevär så sonen inte skjuter sig sj + att han blev spöat så inni satan av pedojägare? Någon som vet hur illa d blev för honom... hoppas typ han blev allvarligt skadad.
Det har varit jävla livat och dramatik i byn vad jag förstått.
Sambon som tagit honom i försvar med att han blev sexuellt provocerad av fiskaren och förklarat krig mot kommunen då ungar vandaliserar deras hus och tomt. Medborgare på upprörda möten till företaget som hotat att mörda gäddan om han visar sig. Stackars farsan som gått ut med att han inte kan kasta ut sin son ur sitt liv och bara vill det bästa för honom osv.
Det sägs att det erbjöds miljonbelopp till dumpen för att ta bort publiceringen.
442 har minst sagt ställt till det för många i sin närhet, kanske på topplistan av alla gäddor.
Citera
2024-08-25, 09:28
Medlem
RadioRunkas avatar
https://dumpen.se/2022/12/23/med-ken...177-stockholm/

Sjöbergs Facebook polare som åkte fast.
Citera
2024-08-25, 10:04
Medlem
Behöver hjälp med att se vilken gödda som bor/bodde på Drottninggatan 55 i Helsingborg, blev tagen relativt nyligen.
Ska ha fru 2 barn. Tack
Citera
2024-08-25, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottskallehue
Behöver hjälp med att se vilken gödda som bor/bodde på Drottninggatan 55 i Helsingborg, blev tagen relativt nyligen.
Ska ha fru 2 barn. Tack

#431 Johan ensam?
Bor inte kvar på den adressen
Citera
2024-08-25, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
#431 Johan ensam?
Bor inte kvar på den adressen

Vet man var han bor och hur det gått för dem?
Efternamn?
Citera
2024-08-25, 12:56
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordstranda
Japp d har jag fått med mig, tydligen är han nu i katrineholm, enligt någon annan här.

Tycker farsan till gäddan är ett svin, han betalar ju notan för idioten, står upp för honom osv, o gäddan fru har man sett kör runt med sin vita mählqvist rör AB bil runtom i vingåker.... Så ja.. hoppas fan varenda privatperson o företag bojkottar dom.
Hon gjorde det ju inte direkt lättare för honom med sina konstiga uttalanden.
Först gick hon in drygt en vecka innan publiceringen in på dumpen och gjorde ett märkligt inlägg på en annan gädda om hur man sexuellt provocerar männen.
Jag googlade faktiskt henne då namnet är rätt unikt och jag undrade vad det var för märklig donna.
Sen voila, några dagar senare var hennes karl publicerad.
Sen när hon började gorma på facebook om hur ungar förstörde deras tomt skrev hon att "det dom gör är lika olagligt som andra saker".
Hur fan ska man tolka det? Jämför hon övergrepp på barn med att sparka sönder en lyktstolpe?
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-08-25 kl. 12:59.
Citera
2024-08-25, 19:34
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Hon gjorde det ju inte direkt lättare för honom med sina konstiga uttalanden.
Först gick hon in drygt en vecka innan publiceringen in på dumpen och gjorde ett märkligt inlägg på en annan gädda om hur man sexuellt provocerar männen.
Jag googlade faktiskt henne då namnet är rätt unikt och jag undrade vad det var för märklig donna.
Sen voila, några dagar senare var hennes karl publicerad.
Sen när hon började gorma på facebook om hur ungar förstörde deras tomt skrev hon att "det dom gör är lika olagligt som andra saker".
Hur fan ska man tolka det? Jämför hon övergrepp på barn med att sparka sönder en lyktstolpe?

Ja hon jämför på allvar detta, hon är en riktig jävla kärring och förtjänar all skit hon kan få. Att kids förstör tomten är dock inte unikt där kan jag säga. Det har pågått länge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in