2024-08-24, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, riktigt sjuka människor
Hur fan kan man vara så sjuk I huvudet så man försöker få någon fängslad i Saudi för saker som är fullt lagliga i Sverige.

Hoppas den eller de krypen får en plågsam död och att karma kommer snart
Det är stor skam!
Jag äcklas över det här klimatet, och vem har mage att önska Chrippa den här typen av straff i Dubai?
Det ÄR ondskefullt!

Vem lyfter luren?

Äckliga odjur!
Citera
2024-08-24, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Har han inte spelat så behöver han inte oroa sig.

Dessutom behöver det inte vara sant det han påstår, han har ju tidigare hittat på att polisen skulle ha kommit mitt i en stream eller var det var. Så det finns nog ingen vidare sanningshalt i det här.
Jag ifrågasätter personerna som står bakom det här.
Citera
2024-08-24, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Varför skulle Chrippish ljuga om det?

Det är inte Rask vi talar om här

Nej, värre än Rask dock.
Runnar du fortfarande till Rasks videos eller tröttnat änn?
Citera
2024-08-24, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Först var det Linnea som häxjagades för hennes ondska mot Chrippa.. sen skulle vi rädda Chrippas unge från dåligt föräldraskap.. och nu ska vi göra ungens förälder inkomstlös.. men nu är det inga lögner om att man bryr sig om ungar.. nu är det hardcore uthängningar i syfte att Chrippa och ungen aldrig ska kunna vara i Sverige.. och helst så ska Chrippa fängslas, enligt hatmobben.

Ja de borde ju gå in i dörrKARMAN och dööö! Säger de inte så?
Citera
2024-08-24, 17:47
Medlem
Ja Rask filmar amatörporr med Therese för att lägga upp på den sjuka kanalen Motherless.com?

Medans Chrippa gör trevliga videos från Dubai.
Citera
2024-08-24, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jaadu det kanske är sant att de båda två misshandlade varandra grovt. Men sen har de ju sagt att det inte var sant. Så nåt av det bör ju vara ljug om man kan tänka logiskt. Båda kan inte vara sant. Jag tror de har slagit varandra och sen haft en stor kris och så har de hämtat upp sig. Tror de är på en punkt just nu där de har det rätt så bra, eller kanske jättebra till och med.
Hur det än är så har ingen av dem misshandlat varandra GROVT.
Vet du vad grov misshandel är?
De har på sin höjd slagit varandra, men det är osannolikt att det har handlat om grov misshandel.
Ja, jag tror att de har det bra, liksom du tror.
Citera
2024-08-24, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Den som är sjuk här, är ju du, med den sista kommentaren! Varför ska han få göra som han vill, utan att bry sig om lagar? Du försvarar i princip allt den karln gör.
Det är en betydlig skillnad att utsätta någon för lagar i Dubai framför Sverige.
Det är också jävligt äckligt att försöka komma åt någon så hatiskt, vilket sker nu.

Är det personligt och/eller psykiskt störda personer som ägnar sin tid till det här?

Det är inte friskt, oavsett.
Citera
2024-08-24, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
De har på sin höjd slagit varandra, men det är osannolikt att det har handlat om grov misshandel.

De sa ju att Linnea sparkat Chrippa i huvudet när han körde bil och barnet satt utan bälte i bilen. Det började blöda från huvudet och han fick jätteont.

Hon har fått såna örfilar av Chrippa att hon nästan svimmat och var livrädd när hon såg till att polisen kom.

Men det var tydligen inte sant då. Eller? Det är svårt att veta, Linnea visade ju upp blåmärken som inte var så snygga, var det bara falskt? Jag vet inte, vet du?

Ja jag tror att de har en underbar tid nu för de ser verkligen avkopplade ut på sin vldeos. De gör faktiskt det.

Men Linnea såg ju till att Chrippa hamnade i fängelse. För att han tänkte bo ihop med Julia och barnet och resa till Marbella över nyår? Vet du hur det var med detta, vad stämmer och stämmer inte?
Citera
2024-08-24, 18:42
Medlem
Citat:
Det är en betydlig skillnad att utsätta någon för lagar i Dubai framför Sverige.
Det är också jävligt äckligt att försöka komma åt någon så hatiskt, vilket sker nu.

Är det personligt och/eller psykiskt störda personer som ägnar sin tid till det här?

Det är inte friskt, oavsett.
`
Det har alltså hänt? Hur vet man det?
Citera
2024-08-24, 18:48
Medlem
Citat:
Det är stor skam!
Jag äcklas över det här klimatet, och vem har mage att önska Chrippa den här typen av straff i Dubai?
Det ÄR ondskefullt!

Vem lyfter luren?

Äckliga odjur!

Du tycker att det är ondskefullt att önska Chrippa fängelsestraff i Dubai men du lägger inte ett ord om hur personen du citerar önskar andra en plågsam död utifrån något denna person inte ens vet har hänt??

Det om något är äckligt.

Och skulle inte förvåna mig om det är såna kommentarer som ni kommer med såhär faktiskt skulle trigga folk att slå hål i saken.
Citera
2024-08-24, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
`
Det har alltså hänt? Hur vet man det?

För att Chrippa skrivit det på Instastory och han ljuger aldrig *ironi*
Citera
2024-08-24, 19:17
Medlem
Citat:

Men kan du då förklara alla linneas blåmärken som hon har visat upp? Hennes systers snap när dom bråkar, var det så att hon sminkade dit blåmärkena eller slog han henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in