2024-08-24, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, riktigt sjuka människor
Hur fan kan man vara så sjuk I huvudet så man försöker få någon fängslad i Saudi för saker som är fullt lagliga i Sverige.

Hoppas den eller de krypen får en plågsam död och att karma kommer snart

Den som är sjuk här, är ju du, med den sista kommentaren! Varför ska han få göra som han vill, utan att bry sig om lagar? Du försvarar i princip allt den karln gör.
Citera
2024-08-24, 15:22
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Du vet ju inte ens om det är sant. Det kan lika gärna vara ett påhitt från hans sida.
Sen är väl inte någon så dum i huvudet och pantad i skallen att man spelar i Dubai när man redan blivit tillsagd att hålla sig borta från det.

Jag tycker det är vidrigt att du önskar död åt folk. Det är inte friskt.
Varför skulle Chrippish ljuga om det?

Det är inte Rask vi talar om här
Citera
2024-08-24, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Varför skulle Chrippish ljuga om det?

Det är inte Rask vi talar om här

Ja vad har han inte ljugit om, chrippa kan ju aldrig tala sanning, han ljuger ju till och med så mycket att han glömmer vad han har sagt😂😂😂
Citera
2024-08-24, 15:25
Medlem
PyjamasXLs avatar
Hej, vad snackar ni om här idag då? Saudi, död och Dubai ser jag?
Citera
2024-08-24, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Då när Chrippa berättade att han blivit av med klockan, sade han att han skulle köpa ny i Dubai.
Dessutom hade han 3st. =2 kvar att använda.
Tro det är en ny eller någon av de två han hade kvar som han använder nu.
Sedan ljuger han, visar upp en annan klocka och påstår att han aldrig blivit av med någon.

Han älskar att flexa men ingen bryr sig

Jag tror detta kan bli riktigt intressant med just klockorna 😉
Undra varför kronofogden inte tar mer kläder från honom när han nu visar upp en massa nya plagg ganska ofta eller så gör Linnea det på sin tiktok, jag menar har han alla dessa kläder borde ju kronofogden lätt kunna få till hans skulder.
Citera
2024-08-24, 15:41
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja vad har han inte ljugit om, chrippa kan ju aldrig tala sanning, han ljuger ju till och med så mycket att han glömmer vad han har sagt😂😂😂
Okej, nämn några grejer han ljugit om då
Citera
2024-08-24, 15:46
Medlem
Citat:
Okej, nämn några grejer han ljugit om då

Ja vart ska vi börja allt som hände med Linnea i december kanske? Ska vi dra allt från början?
Citera
2024-08-24, 15:54
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja vart ska vi börja allt som hände med Linnea i december kanske? Ska vi dra allt från början?
Så skitsnack med andra ord, tack då vet jag vet.
Citera
2024-08-24, 16:01
Medlem
Citat:

Skitsnack vet jag inte det var hans egna ord om att Linnea misshandlade honom och barnet, hon hade kastat lillen i golvet, hon trodde Chrippa förgrep sig på barnet, detta är ju de han själv har sagt som han sen tar tillbaka alltså en lögn.
Citera
2024-08-24, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Då när Chrippa berättade att han blivit av med klockan, sade han att han skulle köpa ny i Dubai.
Dessutom hade han 3st. =2 kvar att använda.
Tro det är en ny eller någon av de två han hade kvar som han använder nu.
Sedan ljuger han, visar upp en annan klocka och påstår att han aldrig blivit av med någon.

Han älskar att flexa men ingen bryr sig

Det är som ett litet barn som visar upp alla små bilar de har och kör på bilmattan. Så känns det. Han är tammefan som ett litet barn på många sätt.
Citera
2024-08-24, 16:38
Medlem
Citat:

Jaadu det kanske är sant att de båda två misshandlade varandra grovt. Men sen har de ju sagt att det inte var sant. Så nåt av det bör ju vara ljug om man kan tänka logiskt. Båda kan inte vara sant. Jag tror de har slagit varandra och sen haft en stor kris och så har de hämtat upp sig. Tror de är på en punkt just nu där de har det rätt så bra, eller kanske jättebra till och med.
Citera
2024-08-24, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Först var det Linnea som häxjagades för hennes ondska mot Chrippa.. sen skulle vi rädda Chrippas unge från dåligt föräldraskap.. och nu ska vi göra ungens förälder inkomstlös.. men nu är det inga lögner om att man bryr sig om ungar.. nu är det hardcore uthängningar i syfte att Chrippa och ungen aldrig ska kunna vara i Sverige.. och helst så ska Chrippa fängslas, enligt hatmobben.
Det är ju helt sjukt vilket äckligt hat som råder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in