2015-03-15, 22:04
Medlem
Jag såg honom härom veckan på ett hotell i Göteborg. Han satt och såg att ha väldigt trevligt med en yngre tjej, hon verkade dock inte ha varit intresserad eftersom han snart gick därifrån. Hon var betydligt yngre än honom, säkert 21-25 år. Och han är väl gift?
Citera
2023-05-13, 10:05
Medlem
Vad hände med denna televink, blev som tyst?
Senast redigerad av Deostick 2023-05-13 kl. 10:30.
Citera
2024-08-19, 00:21
Medlem
B´stards avatar
Numera skild. Ska han lämna garderoben nu eller?
Citera
2024-08-24, 10:15
Medlem
Kanastras avatar
Skulle gärna se en ny säsong av slottsliv. Tycker Peder var utmärkt i den rollen han hade där!
Peder är bra!
Citera
2026-01-01, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Skulle gärna se en ny säsong av slottsliv. Tycker Peder var utmärkt i den rollen han hade där!
Peder är bra!

Håller med, det var en trevlig serie!
Citera
2026-01-01, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Numera skild. Ska han lämna garderoben nu eller?

Intressant. Han tycks bo kvar utanför Fränninge. Synd att Karl-Fredrik på Österlen är upptagen!
Citera
2026-01-01, 22:47
Medlem
Sist jag såg röken av Lamm var det hans bil som stod parkerad på Vollsjö torg förra sommaren. Parkerade bredvid då jag har en av samma modell, men istället för Lamm kom en ung tjej med ett gäng fjolliga killar i släptåg, gåendes mot bilen, som de kallade för "Kakan". "titta, en likadan bil som Kakan", sa hon på stockholmska. "fin bil" sa jag till dem, "detsamma" sa hon och så hoppade de fnissande in i "kakan". Måste ha varit fruns dotter med vänner. Har inte sett Peder själv köra den på länge.
Citera
2026-01-01, 23:00
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JudeHitler
Håller med, det var en trevlig serie!

Jag håller med. Peder Lamm var utmärkt i TV-serien om svenska slott och deras innehåll i form av konst och antikviteter. Kunnig och bildad.

Det är lustigt att så fort någon är kultiverad så får populasen för sig att han är gay, vilket han ju inte är. (Och om han skulle vara är gay så är det ju hans sak och ingen grund för skitprat).
Citera
2026-01-01, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Jag håller med. Peder Lamm var utmärkt i TV-serien om svenska slott och deras innehåll i form av konst och antikviteter. Kunnig och bildad.

Det är lustigt att så fort någon är kultiverad så får populasen för sig att han är gay, vilket han ju inte är. (Och om han skulle vara är gay så är det ju hans sak och ingen grund för skitprat).

Nej, det spelar förstås ingen roll. Men blev faktiskt först lite förvånad över att han var gift med en kvinna. Han kanske gillar båda. Och kan sina saker oavsett!
Citera
2026-01-02, 08:45
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JudeHitler
Nej, det spelar förstås ingen roll. Men blev faktiskt först lite förvånad över att han var gift med en kvinna. Han kanske gillar båda. Och kan sina saker oavsett!

Jag har aldrig reflekterat en sekund över att Peder Lamm skulle vara bög. Han är ju inte det minsta fjollig eller ger några bögvibbar överhuvud taget. Är det för att han har snygga kläder?
Citera
2026-01-02, 09:09
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Jag har aldrig reflekterat en sekund över att Peder Lamm skulle vara bög. Han är ju inte det minsta fjollig eller ger några bögvibbar överhuvud taget. Är det för att han har snygga kläder?
Du tycker inte att det är fjolligt att en liten finlemmad karl med nasal röst intresserar sig för antikviteter och konst och klär sig i flamboyanta färgglada kläder?

Liberace måste ha varit en total överraskning för dig då också?
Citera
2026-01-02, 09:49
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Du tycker inte att det är fjolligt att en liten finlemmad karl med nasal röst intresserar sig för antikviteter och konst och klär sig i flamboyanta färgglada kläder?

Liberace måste ha varit en total överraskning för dig då också?

Ha, ha. Skämtare där. Du är ointresserad av antikviteter bara för att du inte har några stålar. Varför du föraktar konstintresse vet inte jag. Proletär uppväxt med bara porslinsfigurer i bokhyllan?

Liberace var en komisk figur och ännu mer komiskt var att horder av kvinnor satt i publiken och var så till sig att de blev våta i underbyxorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in