2024-08-24, 06:38
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Alla föräldrar som någonsin "drabbats" av soc är på TikTok. Det är fakta. Är det inte lustigt så säg?

Det är varken lustigt eller fakta, men börjar förstå hur du/ni fungerar nu.
2024-08-24, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Jag har läst alla domar och även sett teckning F visat med figurer med diverse vapen och inte snälla uttryck i ansikten , explosioner och eld vilket F tolkade som att sonen inte mådde bra trots att figurerna hade tydligt olika färg så att alla kunde förstå att det var uppenbart att det föreställde ett spel

Denna teckning skickades ju till Fia efter flera år av placeringar och omplaceringar där sonen traumatiserats av socialtjänsten och fosterhemmen inte av Fia.

Du vet själv hur sjukligt beteende du har. Du jagar redan drabbade. Mår du bra av att andra mår dåligt?
2024-08-24, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Nämen är du tillbaka, lagom tills Fias idiotlive avslutades?

Vad vill du säga med denna kommentar?
2024-08-24, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Vad pratar du om? Direkt man ställer frågor till henne som hon ej vill svara på så bannar hon.

Vad vill du ställa för fråga?
2024-08-24, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Läser du ens igenom vad du skriver innan du frenetiskt spammar ner tråden?
Jag ska alltså skydda pedofiler som har mammor som kämpar för sina barn som då alltså är pedofiler?

Så enligt din och Fias logik, så är alltså detta du skriver inte ett svar då? För du har ju inte svarat eller bemött något utav det jag faktiskt skrev.

Svaret på mötet är ett av många exempel, Fias påstående är ju att hon aldrig ska ha fått svar på över 4 år. Och det är ju totalt nonsens, måste du ju förstå.
Jag har berättat vad jag jobbar med i tråden bara att läsa, man behöver inte jobba på socialtjänsten för att inte hålla med dig.

Är det jag som skulle vara pedofil nu? Eller är det bara att du särskriver som mellanstadieelev?
Att du inte förstår saker, ja det kan vi vara överens om.

Ett tips är att du slutar svara när du är i affekt, det är inte klädsamt.

Det du säger stämmer, om du ställer en fråga och jag svarar på något annat har jag ju inte svarat.

Det är inte klädsamt att hota sina egna barn och skydda pedofiler
2024-08-24, 09:14
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Det du säger stämmer, om du ställer en fråga och jag svarar på något annat har jag ju inte svarat.

Det är inte klädsamt att hota sina egna barn och skydda pedofiler

Så varför vill du inte bemöta något av det jag sagt i mina inlägg, det är bara personangrepp som är intressant eller?

Svårt att veta vilka som är pedofiler enligt dig, så vet inte vem jag skulle skydda.
Du sa tidigare att bla Fias barn skulle vara pedofiler och dem kanske man kan tolka att jag "skyddat".
2024-08-24, 09:51
Medlem
vajervevarens avatar
Tycker Fia ska ta råd från sin nya bästis och börja hota och slåss med soc, hade varit underhållande haha.
2024-08-24, 10:01
Medlem
Ananasflickans avatar
Det är tydligt att Fia inte vill träffa sina barn då hon vägrar göra det som krävs för att de ska få ses. Hon behöver sluta med att hänga ut socialsekreterare, hon behöver tagga ner och behärska sin ilska på ett bättre sätt, gå med på de möteskrav Soc har. Då hade hon nog med stor sannolikhet få träffa sina barn (säkert med umgängesstödjare först) men Fia ser bara till sina egna behov och tänker inte alls på sina barn. Vad gynnar det hennes barn att hon står och skriker på nämndmöten, TikTok och anmäler allt och alla hela tiden? Det gynnar inte hennes barn alls, hon kommer bara längre ifrån dom och det kan hon bara skylla sig själv för.
2024-08-24, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Anhängarna är inte speciellt många, majoriteten av hennes tittare är folk som vi, som är fascinerade av narcisister utan självinsikt, det blir tydligt när hon gör sina små omröstningar eller ställer frågor till sina tittare, anordnar demonstrationer etc.

över 1000 pers kan vara inne och titta på hennes lives ibland, men hon får inte ihop mer än en handfull människor på hennes demonstrationer och hennes "organisation" består av två personer.

Nu tittade jag inte så noga på TT men jag tyckte ju ändå att det var många kommentarer. Men skönt att höra av er så har mer koll att det inte är så många för det är ju rena galenskapen.
2024-08-24, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De 2 första hon har i Sverige är helsyskon och omhändertogs efter att hon kom tillbaka till Sverige med dem efter att myndigheter i båda länder samarbetat , de har sedan dess bott med pappan .
LM har 3 barn i Brasilien , det första bortadopterat , de 2 andra är uppväxta med faster så redan där var hon inte lämplig att ta hand om barn och valde att istället för kontakt med de två som bodde med familjemedlemmar så flyttade hon till Sverige .
Det är alltså 6 barn hon fått och inget av dem har hon kunnat ta hand om , det första fick hon som 16-17 år så där finns ju skäl men resten är ju för att hon inte är psykiskt frisk nog

Tack för uppdatering, visste inte det fanns flera barn i grunden!
2024-08-24, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Denna teckning skickades ju till Fia efter flera år av placeringar och omplaceringar där sonen traumatiserats av socialtjänsten och fosterhemmen inte av Fia.

Du vet själv hur sjukligt beteende du har. Du jagar redan drabbade. Mår du bra av att andra mår dåligt?
Alla utom F ser att det är en teckning av en spelplan och även om det skulle gått något år sedan barnet placerat är det inte konstigt att rita en teckning av något minne till en person som delar samma minne , hade F suttit bredvid när den ritades hade barnet berättat vad som händer i bilden också . Jag har fått teckningar från barn och barnbarn när de var samma ålder som föreställt händelser och figurer som har koppling år tillbaka .

Barn minns saker från 3-4 år och kan självklart rita vad de minns år senare så att man kan se vad de föreställer om de gillar att rita och är duktiga på det .
Ta du och titta på teckningen igen så ser du att klart att det är en bra bild av en spelplan med en bana med hinder och tydliga spelfigurer
2024-08-24, 10:31
Medlem
Nu har Fia fått en ny kompis skotten som sitter innen md mycket.
Han villr ju träffa fia o undrade om killrn som var med henne var kompis eller partner..undvek den frågan direkt
Senast redigerad av rickebus 2024-08-24 kl. 10:36.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in