Citat:
Tack för dina tankar & idéer 🙏
Precis får ej ihop datum ang kejsarsnittet var något med hennes bilder efter förlossningen jag reagera på tro jag ,att man 1 v efter står och visar upp sig i string som jag börja undra om det stämde.
För oftast en kort tid efter förlossningen känner man sig svullen och oftast osexig så man inte vill i början visa upp mage rumpa lår
Kanske var det därför hon börja hårdträna .
Allt runt omkring N är bara så konstigt då varken hon el J har något tänk över huvudtaget
Men jag kanske tänker fel el är gammalmodig .
Håller med dej hade J inte lagt sig utan A & N hade fått sköta detta själv så tror jag oxå att saker & ting hade sett annorlunda ut
Precis får ej ihop datum ang kejsarsnittet var något med hennes bilder efter förlossningen jag reagera på tro jag ,att man 1 v efter står och visar upp sig i string som jag börja undra om det stämde.
För oftast en kort tid efter förlossningen känner man sig svullen och oftast osexig så man inte vill i början visa upp mage rumpa lår
Kanske var det därför hon börja hårdträna .
Allt runt omkring N är bara så konstigt då varken hon el J har något tänk över huvudtaget
Men jag kanske tänker fel el är gammalmodig .
Håller med dej hade J inte lagt sig utan A & N hade fått sköta detta själv så tror jag oxå att saker & ting hade sett annorlunda ut
Uppfattar inte dig som gammeldags alls om du trodde jag menade det? 😳
(jag är inte purung direkt och hänger inte alltid med i alla turer idag)
Jag talade mer från egen erfarenhet med 2 barn, en född med kejsarsnitt och en vaginalt.
Jag tyckte att min återhämtning vaginalt tog mycket mycket längre tid än när jag hade gjort kejsarsnitt.
Det var på grund av sätesbjudning och bebis för stor och gick inte att vända och jag hade för trångt bäcken, därför blev det "akut planerat" kejsarsnitt.
Ungefär som det N gjorde och hon förvandlade det till ett gigantiskt drama🙄 för att det var "akut".
Så akut var det nog inte med tanke hur hon sprang på krogen och reste runt, utan hon tjata sig till det för att snuva A på att få vara med på förlossning sjukt nog, baxnar av dessa egon"
Var det jag menade med att hon skulle "visa honom" var just med sin hårdträning
att hämnas för att få honom att må dåligt
(hon var ju manisk) det var viktigare än att bonda och njuta av bebisbubblan.
Fast J la sig i som du sa och tog över, ungefär som när hon la nyfödd C mot sin barm som mormor, så sjukt är det.
J har gjort N en björntjänst med att ta över och inte låta N mogna in i sin roll som mamma.
Sen är det så att vissa kvinnor har snabbare återhämtning fysiskt helt enkelt, är vad jag tror.
Precis som du, jag får inte ihop lögnerna, men jag tror nog mer på att orsaken var att de från start planerat att utesluta A från C's liv.
Och sen har de snöat in sig på numerologi därav min sektkänsla av dom *ryser*
Och som du säger, vi såg på insta hur de separerade som "vänner" och att det var N's beslut. Plötsligt blev anklagelserna grövre och grövre och anmälningarna fler för varje gång han försökte lösa det med kommunikation.
Jag tror att hon ville att han skulle ta på sig en obefintlig otrohet pga klamydia (som hon hade fått förut av ett annat ex och kan ligga latent i kroppen för att senare bryta ut vid graviditet, de är så opålästa 🫣 )
Då blev hon förbannad för att A inte ville ta på sig skulden (varför skulle han det?!? för han var och är oskyldig tror jag och ville inte gå med på det) då började hela den här häxjakten och fruktansvärda karaktärsmordet, är vad det är och vad jag tror kan ha hänt
Till N & J visst är det obehagligt hur nära sanningen jag och flera är?!
Lägg nu korten på bordet! Don't get it twisted!
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-23 kl. 23:05.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-23 kl. 23:05.