2024-08-23, 09:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Tack 🙏 😊 då minns jag rätt
Vet inte varför men fick en sån
olustig känsla av att det var något
hon skulle använda emot honom 🤷‍♀️
var så lite så 😊 men du är långt I från ensam att känna som du gjorde . Var många saker man reagera på🤔

Tex brevet som Tom skicka till wilma som hon och Frida satt och gapskratta åt .
Hennes nedlåtande kommentarer om A tex håret hur han såg ut mm

Men det starkaste är nog denna barna fråga som J ställde tänkte hjälp vad är detta .

När hon kom hem så gick hon direkt ut med att hon hade svårt att få barn 3 v senare är hon gravid 🫣🤔

Därför tror jag hon hade planerat allt från början

Särskilt med tanke på hur fort allt gick och hon hela tiden kör A gjorde inget för mig vilket är en stor lögn

För det första gav han upp allt för att bo med henne & dottern .
Tror inte han hade gjort detta om han ej menat allvar

Efter det tar slut är hon jävligt snabb med att hänga ut A i alla forum som att han är ett monster
Tar ytterligare 5 v sen ska A ej få vara med på förlossningen pga att hon har en fantasi att han stalkar henne pga att han vill bo nära sitt barn

Oh när dottern är född hänger hon ut A gång på gång att han ej bryr sig vilket är rent skitsnack

Förlåt blev mkt återupprepning men det är så ja ser på det hela

Hoppas av hela mitt hjärta att A lyckas få en relation till sin fina dotter

Hoppas faktiskt N åker dit på något sätt
Senast redigerad av Millan75 2024-08-23 kl. 09:25.
2024-08-23, 09:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
var så lite så 😊 men du är långt I från ensam att känna som du gjorde . Var många saker man reagera på🤔

Men det starkaste är nog denna barna fråga som J ställde tänkte hjälp vad är detta .

När hon kom hem så gick hon direkt ut med att hon hade svårt att få barn 3 v senare är hon gravid 🫣🤔

Särskilt med tanke på hur fort allt gick och hon hela tiden kör A gjorde inget för mig vilket är en stor lögn

Efter det tar slut är hon jävligt snabb med att hänga ut A i alla forum som att han är ett monster
Tar ytterligare 5 v sen ska A ej få vara med på förlossningen pga att hon har en fantasi att han stalkar henne pga att han vill bo nära sitt barn

Oh när dottern är född hänger hon ut A gång på gång att han ej bryr sig vilket är rent skitsnack

Bra skrivet 🙏🫶 Gör absolut ingenting att du återupprepar dig , blir lätt så då vi pratar om ett ämne som irriterar oss alla på något sätt .

Tycker det är för jävligt att N gång på gång kan hänga ut Ex utan att få fjölder av det .
Men det är klart att hon klarar sig då hon har skyddsnät av J med fam
2024-08-23, 09:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Bra skrivet 🙏🫶 Gör absolut ingenting att du återupprepar dig , blir lätt så då vi pratar om ett ämne som irriterar oss alla på något sätt .

Tycker det är för jävligt att N gång på gång kan hänga ut Ex utan att få fjölder av det .
Tack 🙏
Nä det är inte konstigt alls , jag bara undrar hur dom gör för att lyckas komma undan gång på gång !

Tycker det är mkt konstigt att N Ej har skickat in papper på faderskapet el att det ej har gjort något test än

Vet att detta kan ta lång tid!!!

Men får en känsla precis som allt annat , känns som dom har nån inom socialtjänsten som hjälper dom el kommun

Säger inte att det är så bara en känsla, då det borde ha kommit in att N vägrar samarbeta el att hon just nu ingår i umgängessabotage mot A

Tycker N lever loppan för att något sånt skulle ha kommit in då borde hon inte gå på dejt festa , resa utomlands bla

Efter alla orosanmälningar som kommer in måste dom kolla upp inte bara en gång utan fler annars begår dom tjänstefel

Min magkänsla säger att detta är bara början kommer bli värre tyvärr
Senast redigerad av Millan75 2024-08-23 kl. 09:37.
2024-08-23, 10:37
Medlem
Citat:

Citat:

Citat:
Tack 🙏
Nä det är inte konstigt alls , jag bara undrar hur dom gör för att lyckas komma undan gång på gång !

Tycker det är mkt konstigt att N Ej har skickat in papper på faderskapet el att det ej har gjort något test än

Men får en känsla precis som allt annat , känns som dom har nån inom socialtjänsten som hjälper dom el kommun

Säger inte att det är så bara en känsla, då det borde ha kommit in att N vägrar samarbeta el att hon just nu ingår i umgängessabotage mot A

Tycker N lever loppan för att något sånt skulle ha kommit in då borde hon inte gå på dejt festa , resa utomlands bla

Efter alla orosanmälningar som kommer in måste dom kolla upp inte bara en gång utan fler annars begår dom tjänstefel

Verkligen bra sammanfattat👏👏👏
håller helt med dig🫶
Jag har reagerat precis som du.
Jag tycker det är bra att du upprepar,
det gör jag med av en anledning.
Det är för att deras lögner INTE ska få leva vidare och bli "sanningar".

Jag hoppas att "rätt" person med befogenheter till slut får upp ögonen för vad de gjort och gör.
Eller någon journalist reagerar på
tex alla obefogade allmälningar,
allt för att sätta käppar i hjulet.
På tiden att rättvisa skipas och dotter och far med hans familj får en relation.
Något alla vi önskar utom dem, sorligt nog.

De ska också veta att de inte kommer stå oemotsagda. Speciellt INTE när de använder sig av ett oskyldigt barn för egna egoistiska syften och deras behov att svärta ner barnets pappa och höja sig själv.

(Måste fråga, något som jag också reagerade oerhört starkt på 😳
När C föddes då lägger de upp med en bild med en nyfödd C mot hennes mormors bara barm, inte sin mammas utan sin mormors .
Har du någonsin upplevt mor eller farföräldrar bete sig på detta
gränslösa vis samtidigt som de nekar pappan att få vara med. Är det bara jag?)

Att de inte är "canceled" är för mig en gåta. Är väl förmodligen för att inte blivit avslöjade än av rätt personer.
Men som de själva sagt, sanningen kommer ALLTID fram förr eller senare (karma is a "biatch").

För lilla C's skull så snart som möjligt.

Det slog mig hur lättsam och glad spjuveraktig energi Andreas hade i början av LI.
Hur den sjönk mer och mer med tiden.
Högst troligt på grund av energitjuvarna
N och senare hennes mamma.
Är väl så de behåller sin "positivitet" för att de dränerar andras energi, vilken mardröm stackaren måste varit med om.

Är sååå befriande att se att han börjar få tillbaka sitt leende (även i ögonen) och glada aura med sin flickvän.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-23 kl. 10:47.
2024-08-23, 11:13
Medlem
Citat:
Tack 🙏 😊 då minns jag rätt
Vet inte varför men fick en sån
olustig känsla av att det var något
hon skulle använda emot honom 🤷‍♀️

Citat:

Så sant!
Vi sitter många nu och skriver samtidigt..så man missar tyvärr att gensvara flera. 😅

👌Känslan om ett planerat scenario från N:s sida infinner sig med J som stormar in med floskler och drömmar om hur N ska leva sitt liv tätt intill hennes mammas axlar.

Minns när man satt och ögnade igenom LI 2023 att det kom upp många farhågor med N:s ego slisk-beteende redan där. Även klippet med N:s mor gjorde att varningsklockorna ringde ännu högre.
Att sitta som förälder med en lista i Tv och rabbla upp frågor om var A står för att N och J ska bli nöjda är ju helt sinnessjukt.

A var mitt I det, hade ej lärt känna N fullt ut och tog det säkerligen inte där och då på så stort allvar. Men när de kom hem började nog A upptäcka mer och mer konstigheter & jag minns att han sa till N att han ej ville bo under samma tak som hennes föräldrar, vilket är en sund normal reaktion från en vuxen person.

N tillhör den typen av influenser som inte har åstadkommit särskilt mycket och har heller inte någon stabil grund att stå på.

Man börjar nu märka att efterfrågan på samarbeten med företag har börjat minska. Det gör att N nu tvingas promota något som hon egentligen inte står för eller vill.
Jag kan ha helt fel, men är verkligen en mycket lågt ställd podd retoriskt sätt med "mamma" J verkligen det N egentligen vill eller behöver de bara desperat hitta nya vägar till inkomst på grund av att företag/entreprenörer nu börjar tackar Nej till ett samarbete med N???

Till skillnad från andra influencers så bekommer det inte henne att promota något olämpligt/ovärdigt eftersom hon lever i en värld där hon anser att det är hennes "jobb" att lura och utnyttja följare med fler och är dessutom van vid att öppet förvanska sanningar. N:s lögner har lett till att hon själv tror att allt hon säger är det enda rätta och sant.

N är ju som vi alla vet öppet konstant motsägelsefull, manipulativ och självgod.
Hon utnyttjar allmänheten i SM till max med icke sanningsenliga historier för att skapa content, tjäna pengar och få sitt sjuka bekräftelsebehov tillfredställt, trots att hon saknar intellektuell kompetens.

N är beredd att göra vad som helst för att få sin vilja igenom och som många här tidigare skrivit....Om N misslyckas eller någon/något går emot henne så blir hon aggressiv och handlar i affekt. Hon straffar de som enligt henne själv "retat" upp henne" och där finns ingen återvändo. Ett högst Narcissistiskt beteendemönster. På gränsen till Psykopati.

N:s oförmåga att förstå vad hennes beteende kan leda till kommer med största sannolikhet att slå tillbaka på henne framgent om det inte redan nu har börjat att göra det.

Visst, N har fortfarande sin trogna följarskara kvar som kastar en och annan ros på det hon åstadkommer. Men den tiden kan även den sägas stå inför en garanterad nedräkning och hon har helt tappat sin värdighet i tro för längesedan.
Senast redigerad av Artmovie 2024-08-23 kl. 11:32.
2024-08-23, 11:41
Medlem
Citat:

Citat:

Citat:
Tack 🙏

Citat:
håller helt med dig🫶

Jag hoppas att "rätt" person med befogenheter till slut får upp ögonen för vad de gjort och gör.
På tiden att rättvisa skipas och dotter och far med hans familj får en relation.

De ska också veta att de inte kommer stå oemotsagda. Speciellt INTE när de använder sig av ett oskyldigt barn för egna egoistiska syften och deras behov att svärta ner barnets pappa och höja sig själv.

När C föddes då lägger de upp med en bild med en nyfödd C mot hennes mormors bara barm, inte sin mammas utan sin mormors .

Att de inte är "canceled" är för mig en gåta. Är väl förmodligen för att inte blivit avslöjade än av rätt personer.
Men som de själva sagt, sanningen kommer ALLTID fram förr eller senare (karma is a "biatch").

Det slog mig hur lättsam och glad spjuveraktig energi Andreas hade i början av LI.
Är väl så de behåller sin "positivitet" för att de dränerar andras energi, vilken mardröm stackaren måste varit med om.

Är sååå befriande att se att han börjar få tillbaka sitt leende (även i ögonen) och glada aura med sin flickvän.

Mycket intressant!
Tack för Era ord❤️👌😊🙏
Ni sätter ord på det man tänker och funderar över......
2024-08-23, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Mycket intressant!
Tack för Era ord❤️👌😊🙏
Ni sätter ord på det man tänker och funderar över......

Tack detsamma ❤️ 🤗
och tack för din hjälp 🙏
2024-08-23, 17:36
Avstängd
Citat:
håller helt med dig🫶

Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Så sant!
Vi sitter många nu och skriver samtidigt..så man missar tyvärr att gensvara flera. 😅

👌Känslan om ett planerat scenario från N:s sida infinner sig med J som stormar in med floskler och drömmar om hur N ska leva sitt liv tätt intill hennes mammas axlar.

Minns när man satt och ögnade igenom LI 2023 att det kom upp många farhågor med N:s ego slisk-beteende redan där. Även klippet med N:s mor gjorde att varningsklockorna ringde ännu högre.
Att sitta som förälder med en lista i Tv och rabbla upp frågor om var A står för att N och J ska bli nöjda är ju helt sinnessjukt.

A var mitt I det, hade ej lärt känna N fullt ut och tog det säkerligen inte där och då på så stort allvar. Men när de kom hem började nog A upptäcka mer och mer konstigheter & jag minns att han sa till N att han ej ville bo under samma tak som hennes föräldrar, vilket är en sund normal reaktion från en vuxen person.

N tillhör den typen av influenser som inte har åstadkommit särskilt mycket och har heller inte någon stabil grund att stå på.

Man börjar nu märka att efterfrågan på samarbeten med företag har börjat minska. Det gör att N nu tvingas promota något som hon egentligen inte står för eller vill.
Jag kan ha helt fel, men är verkligen en mycket lågt ställd podd retoriskt sätt med "mamma" J verkligen det N egentligen vill eller behöver de bara desperat hitta nya vägar till inkomst på grund av att företag/entreprenörer nu börjar tackar Nej till ett samarbete med N???

Till skillnad från andra influencers så bekommer det inte henne att promota något olämpligt/ovärdigt eftersom hon lever i en värld där hon anser att det är hennes "jobb" att lura och utnyttja följare med fler och är dessutom van vid att öppet förvanska sanningar. N:s lögner har lett till att hon själv tror att allt hon säger är det enda rätta och sant.

N är ju som vi alla vet öppet konstant motsägelsefull, manipulativ och självgod.
Hon utnyttjar allmänheten i SM till max med icke sanningsenliga historier för att skapa content, tjäna pengar och få sitt sjuka bekräftelsebehov tillfredställt, trots att hon saknar intellektuell kompetens.

N är beredd att göra vad som helst för att få sin vilja igenom och som många här tidigare skrivit....Om N misslyckas eller någon/något går emot henne så blir hon aggressiv och handlar i affekt. Hon straffar de som enligt henne själv "retat" upp henne" och där finns ingen återvändo. Ett högst Narcissistiskt beteendemönster. På gränsen till Psykopati.

N:s oförmåga att förstå vad hennes beteende kan leda till kommer med största sannolikhet att slå tillbaka på henne framgent om det inte redan nu har börjat att göra det.

Visst, N har fortfarande sin trogna följarskara kvar som kastar en och annan ros på det hon åstadkommer. Men den tiden kan även den sägas stå inför en garanterad nedräkning och hon har helt tappat sin värdighet i tro för längesedan.
Tack så mkt för alla fina och positiva kommentarer 🙏🫶

Känns skönt att dela en känsla man går och funderar över och känna att man ej är själv i sitt tänkande

Jag har aldrig upplevt detta att en Mormor direkt efter förlossningen lägger upp sitt nyfödda barnbarn på bröset .

Det brukar vara på mamman el pappan som gör det .
Kände en stor klump i magen när jag såg detta .
Då dom kör något slags maktspel mot A som omvänd psykologi för att trycka ner någon .

Reagera även på att Elton bar ut lilla C till bilen från BB många trodde då att det var A .

Finns så många saker som är så lustigt i denna historia som N har skapat med sin mamma och fam .
Kan tyvärr inte sätta fingret på vad det är .

Vi alla reagera på att hon efter 14 dar går ut på krogen . Många fråga sig hur det var möjligt efter kejsarsnitt.
Jag är en Av dom som fortfarande är skeptisk till att hon gjort det .
Vet att även fler har frågat henne var snitet är då inget syns när hon har bikini.
Alltid olika förklaringar.

Vi är oxå många som reagerar på hur man kan lämna C hemma så ofta med J när hon är sjukskriven när tex N var utomlands .

Men bara till för nån v sen har J så mkt jobb heter det .
Hur kan folk inte se igenom deras lögner gång på gång .

Just nu sitter vi och väntar vad händer här näst ?! Jag hoppas att allt får ett bra slut för Cs skull som verkligen skulle behöva ha sin pappa så inte historien går i arv som den tycks göra nu

Från Ns mormors till J från J till N osv
Senast redigerad av Millan75 2024-08-23 kl. 18:03.
2024-08-23, 19:42
Medlem
Citat:
Tack så mkt för alla fina och positiva kommentarer 🙏🫶

Känns skönt att dela en känsla man går och funderar över och känna att man ej är själv i sitt tänkande

Jag har aldrig upplevt detta att en Mormor direkt efter förlossningen lägger upp sitt nyfödda barnbarn på bröset .

Det brukar vara på mamman el pappan som gör det .
Kände en stor klump i magen när jag såg detta .
Då dom kör något slags maktspel mot A som omvänd psykologi för att trycka ner någon .

Reagera även på att Elton bar ut lilla C till bilen från BB många trodde då att det var A .

Finns så många saker som är så lustigt i denna historia som N har skapat med sin mamma och fam .
Kan tyvärr inte sätta fingret på vad det är .

Vi alla reagera på att hon efter 14 dar går ut på krogen . Många fråga sig hur det var möjligt efter kejsarsnitt.
Jag är en Av dom som fortfarande är skeptisk till att hon gjort det .
Vet att även fler har frågat henne var snitet är då inget syns när hon har bikini.
Alltid olika förklaringar.

Vi är oxå många som reagerar på hur man kan lämna C hemma så ofta med J när hon är sjukskriven när tex N var utomlands .

Men bara till för nån v sen har J så mkt jobb heter det .
Hur kan folk inte se igenom deras lögner gång på gång .

Just nu sitter vi och väntar vad händer här näst ?! Jag hoppas att allt får ett bra slut för Cs skull som verkligen skulle behöva ha sin pappa så inte historien går i arv som den tycks göra nu

Från Ns mormors till J från J till N osv

Instämmer i det mesta
(just det, det med Elton
var också så så så skumt)🫣!
Det är svårt att vädra sådant
med vänner som inte tittat på LI.

Hade hon inte skapat denna
konflikt och häxjakt på A.
Då tror jag att allt hade sett
annorlunda ut.

Men att anklaga, hota, hata och sen
bete sig själv minst lika illa om inte
ännu värre🙄
Sånt glömmer inte folk i första taget!

Det och att hon inte verkar kunna
ta ansvar för sitt handlande någonsin.
Hon vet inte hur man gör helt enkelt!

Att hon sprang ute så kort efter och så
ofta, det var nog den där omvända
psykologin de körde mot A.
Så otroligt löjligt och genomskinligt för alla.

Hon skulle minsann "visa honom" hur
snabbt hon kunde få sin kropp
tillbaka så att han skulle "ångra sig"
🤦‍♀️ otroligt korkat!!
Med otaliga anmälningar drev de
honom i armarna på någon annan
istället, så där gick deras plan i stöpet!

Det med kejsarsnitt hållar jag inte
riktigt med om, rättar sagt förstår
inte riktigt poängen med att
ljuga om hur C föddes.

Jag har själv ett kejsarsnitt som verkligen
är så fint gjort, som ett mkt tunt pennstreck.
Med åren har det bleknat och nu syns det knappt.
Förstår inte riktigt syftet med att
ljuga om detta🤷‍♀️är det för att datum med
alla lögnerna inte stämmer eller?

J borde ju som utbildad socionom förstå
innebörden med sociala arvet och
vilja bryta det för lilla C's skull 🙏
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-23 kl. 19:45.
2024-08-23, 20:35
Avstängd
Citat:
Instämmer i det mesta
(just det, det med Elton
var också så så så skumt)🫣!
Det är svårt att vädra sådant
med vänner som inte tittat på LI.

Hade hon inte skapat denna
konflikt och häxjakt på A.
Då tror jag att allt hade sett
annorlunda ut.

Men att anklaga, hota, hata och sen
bete sig själv minst lika illa om inte
ännu värre🙄
Sånt glömmer inte folk i första taget!

Det och att hon inte verkar kunna
ta ansvar för sitt handlande någonsin.
Hon vet inte hur man gör helt enkelt!

Att hon sprang ute så kort efter och så
ofta, det var nog den där omvända
psykologin de körde mot A.
Så otroligt löjligt och genomskinligt för alla.

Hon skulle minsann "visa honom" hur
snabbt hon kunde få sin kropp
tillbaka så att han skulle "ångra sig"
🤦‍♀️ otroligt korkat!!
Med otaliga anmälningar drev de
honom i armarna på någon annan
istället, så där gick deras plan i stöpet!

Det med kejsarsnitt hållar jag inte
riktigt med om, rättar sagt förstår
inte riktigt poängen med att
ljuga om hur C föddes.

Jag har själv ett kejsarsnitt som verkligen
är så fint gjort, som ett mkt tunt pennstreck.
Med åren har det bleknat och nu syns det knappt.
Förstår inte riktigt syftet med att
ljuga om detta🤷‍♀️är det för att datum med
alla lögnerna inte stämmer eller?

J borde ju som utbildad socionom förstå
innebörden med sociala arvet och
vilja bryta det för lilla C's skull 🙏
Tack för dina tankar & idéer 🙏

Precis får ej ihop datum ang kejsarsnittet var något med hennes bilder efter förlossningen jag reagera på tro jag ,att man 1 v efter står och visar upp sig i string som jag börja undra om det stämde.

För oftast en kort tid efter förlossningen känner man sig svullen och oftast osexig så man inte vill i början visa upp mage rumpa lår

Kanske var det därför hon börja hårdträna .

Allt runt omkring N är bara så konstigt då varken hon el J har något tänk över huvudtaget

Men jag kanske tänker fel el är gammalmodig .

Håller med dej hade J inte lagt sig utan A & N hade fått sköta detta själv så tror jag oxå att saker & ting hade sett annorlunda ut
Senast redigerad av Millan75 2024-08-23 kl. 20:43.
2024-08-23, 20:55
Avstängd
Citat:
Tack för dina tankar & idéer 🙏

Precis får ej ihop datum ang kejsarsnittet var något med hennes bilder efter förlossningen jag reagera på tro jag ,att man 1 v efter står och visar upp sig i string som jag börja undra om det stämde.

För oftast en kort tid efter förlossningen känner man sig svullen och oftast osexig så man inte vill i början visa upp mage rumpa lår

Kanske var det därför hon börja hårdträna .

Allt runt omkring N är bara så konstigt då varken hon el J har något tänk över huvudtaget

Men jag kanske tänker fel el är gammalmodig .

Håller med dej hade J inte lagt sig utan A & N hade fått sköta detta själv så tror jag oxå att saker & ting hade sett annorlunda ut
Nix du är ej gammalmodig !
Har även tänkt i dom banorna att hon var jäklig snabb på att visa upp sig i string mm
Kanske var det för att visa upp sin kropp för Andreas.
Ihop att han kanske skulle tänka oj titta vad jag går miste om
Men blev precis tvärtom än hon tänkt och det stack i Ns ögon och ville ha någon slags hämd på honom
2024-08-23, 20:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467
Nix du är ej gammalmodig !
Har även tänkt i dom banorna att hon var jäklig snabb på att visa upp sig i string mm
Kanske var det för att visa upp sin kropp för Andreas.
Ihop att han kanske skulle tänka oj titta vad jag går miste om
Men blev precis tvärtom än hon tänkt och det stack i Ns ögon och ville ha någon slags hämd på honom
Tack 🫶🙏

Ja det är många tankar som snurrar nu varför N gör Som hon gör !
Har även skrivit detta många ggr vad är det som är så hemskt att han inte får träffa sin dotter .

Han är inte dömd för något!
Så vad har hon fått detta hat ifrån till A

För man kan läsa på flera ställen att dom skildes som vänner och efter 4 dar spårar allt ur.
Min teori är att J & E är mer involverade än vad som sägs därför går hon ej ut med sanningen för då åker även dom dit

För det sägs att A sa i från bråk uppstod och han blev syndabock .

Hon säger ofta jag måste lyssna på fam och göra det rätta men vad vill egentligen N undrar jag !

Har J sån makt över alla undrar jag
Senast redigerad av Millan75 2024-08-23 kl. 21:03.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in