2024-08-23, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascHack
Extremt rika i förhållande till vanliga knegare med västar är inte en överdrift inom cituationstecken. Har du en rimlig förklaring till att min till synes välmående, rika bekant inte blivit publicerad på ett halvår? Jag är misstänksam

Citationstecken*

Det finns flera gäddor där publiceringen har dröjt. Exempelvis:
https://dumpen.se/2024/01/13/satan-napp-347-landskrona/

Sara har pratat i podden om någon till person som de har på lager. Kan bero på polisutredning, att personen är akut självmordsbenägen o.s.v. Att din bekanta inte ser självmordsbenägen ut betyder inte att han inte är det.
Citera
2024-08-23, 18:58
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Extremt rika i förhållande till vanliga knegare med västar är inte en överdrift inom cituationstecken. Har du en rimlig förklaring till att min till synes välmående, rika bekant inte blivit publicerad på ett halvår? Jag är misstänksam

Du har väl ställt honom mot väggen själv, eller åtminstone sagt upp bekantskapen? Pedofiler behandlar man inte som andra människor.
Citera
2024-08-23, 18:59
Medlem
ascHacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Citationstecken*

Det finns flera gäddor där publiceringen har dröjt. Exempelvis:
https://dumpen.se/2024/01/13/satan-napp-347-landskrona/

Sara har pratat i podden om någon till person som de har på lager. Kan bero på polisutredning, att personen är akut självmordsbenägen o.s.v. Att din bekanta inte ser självmordsbenägen ut betyder inte att han inte är det.

Snygg rättelse, viktigt.

Utan att avslöja mig själv kan jag säga att du är helt fel ute oavsett vad Sara har pratat om i podden. Hade du vetat lika mycket som jag vet så hade vi varit helt överens.
Citera
2024-08-23, 19:01
Medlem
Citat:
Jag är misstänksam

Jag är också misstänksam. Vet inte ens om bekantingen existerar. Eller så kanske han bara pratade med dom. Eller så fanns inget att publicera. Eller så ligger han på vänt.

Jag citerade, där av kaninöronen.
Citera
2024-08-23, 19:02
Medlem
ascHacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Du har väl ställt honom mot väggen själv, eller åtminstone sagt upp bekantskapen? Pedofiler behandlar man inte som andra människor.

Ja, hans närmsta polare finns inte längre. Jag betraktar mest på avstånd för att det är kul.
Citera
2024-08-23, 19:23
Medlem
ascHacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furofsteel
De kanske inte publicerar alla? Vissa gäddor är ju tämligen ointressanta och glöms bort efter att ha blivit hånade nån enstaka gång i den här tråden. Jag upplever att dumpen inte får lika mycket uppmärksamhet som förr, att nyhetens behag lite har dött ut. Det är bara de extra efterblivna gäddorna som genererar roliga konfrontationer som får uppmärksamhet nu. Så om de har en riktigt bra vecka med ett par rejält efterblivna fångster varje dag kanske inte tråkmånsarna får plats. Så din flyktiga bekanta kanske är en väldigt tråkig gädda eller så var det något annat.

Denna gäddan vill du se, det lovar jag dig. Med risk att låta som ett rövhål.
Citera
2024-08-23, 19:40
Medlem
-Herr-flick-s avatar
Ny Gädda (Napp #470)
Citera
2024-08-23, 19:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Herr-flick-
Ny Gädda (Napp #470)
https://dumpen.se/2024/08/23/rok/

#470 Helsingborg
Senast redigerad av Inget.internet 2024-08-23 kl. 19:51.
Citera
2024-08-23, 19:44
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Denna gäddan vill du se, det lovar jag dig. Med risk att låta som ett rövhål.

Var själva konfrontationen kul? Finns det någon ledtråd som gör att vi känner igen den om och när den publiceras?
Citera
2024-08-23, 19:47
Avslutad
#470 "Sitter och runkar i bilen" Där rasade andrahandsvärdet på den bilen ordentligt så att säga.
Citera
2024-08-23, 19:50
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Herr-flick-
Ny Gädda (Napp #470)

Evighetslång chatt, men bilden med trasiga GB-fillingar stack ut. Nästan lite Buffalo Bill i "När lammen tystnar", "It put's the lotion on it's back"-vibbar. Men är det verkligen han på bilden, kaggen ser rejält mycket större ut IRL, gammal bild eller stulen? https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/08/90.png
Citera
2024-08-23, 19:52
Medlem
ascHacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Var själva konfrontationen kul? Finns det någon ledtråd som gör att vi känner igen den om och när den publiceras?

Nej det var inte kul alls, stor chock snarare. Lite underhållande nu i efterhand dock. Centralstation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in