2024-08-23, 16:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ascHack
För ett halvår sedan bevittnade jag en konfrontation med en person som jag är flyktigt bekant med som ännu inte blivit publicerad, vad kan det bero på? De flesta verkar ju bli publicerade inom max 2 månader, eller har jag fått fel uppfattning?

Han har väl köpt behandling av Impulskollen.
Citera
2024-08-23, 16:04
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Tack! Tror de va ett av dom första klippen ja såg med dom. Dom tar bild på hans körkort också om jag ej missminner mig?

En bild på körkortet stämmer, med alla dess behörigheter.
Citera
2024-08-23, 16:11
Medlem
ascHacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10.0.1.1
Han har väl köpt behandling av Impulskollen.

Är inte så väl bevandrad, men inte slipper man väl publicering pga det? Eller är det misstankarna i denna tråd? 😆
Citera
2024-08-23, 16:15
Medlem
entilllirares avatar
Citat:
Är inte så väl bevandrad, men inte slipper man väl publicering pga det? Eller är det misstankarna i denna tråd? 😆

https://www.etc.se/inrikes/linus-konfronterades-av-dumpen-kunde-sedan-koepa-sig-fri-fraan-uthaengning
Citera
2024-08-23, 16:30
Medlem
ascHacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
https://www.etc.se/inrikes/linus-konfronterades-av-dumpen-kunde-sedan-koepa-sig-fri-fraan-uthaengning

Ja den har jag läst, han var väl akut suicidal utan framtid? Kan någonstans förstå det, men personen jag pratar är inte lika förstörd och pengar finns, (fanns?). Därför undrar jag om det finns ett mörkertal och det är lite oroande.

* Redigerar: Varför har inte de extremt rika uthängda gäddorna köpt sig fria också för några miljoner? Borde vara mer värt än ett förstört liv.
Senast redigerad av ascHack 2024-08-23 kl. 16:33.
Citera
2024-08-23, 16:41
Avslutad
Citat:
Ja den har jag läst, han var väl akut suicidal utan framtid? Kan någonstans förstå det, men personen jag pratar är inte lika förstörd och pengar finns, (fanns?). Därför undrar jag om det finns ett mörkertal och det är lite oroande.

ETC hade inte riktigt belägg för att betala för impulskollen-paket kan hjälpa till att man inte publiceras.

Misstanken var rätt stark, men de satte rubriken ändå, vilket en prisbelönad journalist kritiserade dem för. Röstlund tog inte det särskilt bra.

Men faktum kvarstår att den självmordsbenägne "Linus" i Humlegården (tror jag det var) som ETC skriver om fortfarande inte publicerats, den konfrontationen är från sommaren 2023.
Citera
2024-08-23, 16:50
Medlem
ascHacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10.0.1.1
ETC hade inte riktigt belägg för att betala för impulskollen-paket kan hjälpa till att man inte publiceras.

Misstanken var rätt stark, men de satte rubriken ändå, vilket en prisbelönad journalist kritiserade dem för. Röstlund tog inte det särskilt bra.

Men faktum kvarstår att den självmordsbenägne "Linus" i Humlegården (tror jag det var) som ETC skriver om fortfarande inte publicerats, den konfrontationen är från sommaren 2023.

Ja, hela den soppan känner jag till. Han kommer tydligen bli publicerad när han mår bättre? Hur sjukt det än låter. Det är dock ett extremfall enligt mig som bygger på sympati.

Är tämligen säker på att man kan köpa sig fri utan att gå via impulskollen, annars får jag inte ihop mina frågeställningar angående det mina egna ögon bevittnade.
Citera
2024-08-23, 16:53
Avslutad
Citat:
Ja, hela den soppan känner jag till. Han kommer tydligen bli publicerad när han mår bättre? Hur sjukt det än låter. Det är dock ett extremfall enligt mig som bygger på sympati.

Är tämligen säker på att man kan köpa sig fri utan att gå via impulskollen, annars får jag inte ihop mina frågeställningar angående det mina egna ögon bevittnade.

Jag håller med dig i dina resonemang, ETC tog en genväg till den rubrik de var kåta på.
Citera
2024-08-23, 17:06
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furofsteel
Han är ju helt tappad. Försöker träffa ett barn för våldtäkt - blir nedslagen - går hem och tycker synd om sig själv - försöker träffa ett barn för våldtäkt igen eftersom det är synd om han - träffar dumpen - synd om han. Han borde kanske fatta då att det han försöker med är äckligt och fel men näää, det är bara synd om han för han blir ju bara nedslagen/konfronterad av vuxna när han försöker våldta barn. Största idioten i dumpens historia i mitt tycke, mer efterbliven än de som uppenbart haft diagnos.

Ja precis, han har ju uppenbart fast jobb och busskörkort så dum i huvudet är ju ingen ursäkt. Men en riktig narcissist, allt är alla andras fel och han är ett offer. Men allra längst inne tycker han nog mest det är synd att han inte fick våldta ett barn igen.
Citera
2024-08-23, 17:07
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
För ett halvår sedan bevittnade jag en konfrontation med en person som jag är flyktigt bekant med som ännu inte blivit publicerad, vad kan det bero på? De flesta verkar ju bli publicerade inom max 2 månader, eller har jag fått fel uppfattning?

De kanske inte publicerar alla? Vissa gäddor är ju tämligen ointressanta och glöms bort efter att ha blivit hånade nån enstaka gång i den här tråden. Jag upplever att dumpen inte får lika mycket uppmärksamhet som förr, att nyhetens behag lite har dött ut. Det är bara de extra efterblivna gäddorna som genererar roliga konfrontationer som får uppmärksamhet nu. Så om de har en riktigt bra vecka med ett par rejält efterblivna fångster varje dag kanske inte tråkmånsarna får plats. Så din flyktiga bekanta kanske är en väldigt tråkig gädda eller så var det något annat.
Citera
2024-08-23, 17:23
Medlem
Citat:

* Redigerar: Varför har inte de extremt rika uthängda gäddorna köpt sig fria också för några miljoner? Borde vara mer värt än ett förstört liv.

Det är en trådsanning att det går att köpa sig fri. Aldrig visat, men många som tror, hittar på och spekulerar.

Svaret på varför "de extremt rika" inte köpt sig fria är helt enkelt för att det inte går om du frågar mig.
Citera
2024-08-23, 18:29
Medlem
ascHacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.G.
Det är en trådsanning att det går att köpa sig fri. Aldrig visat, men många som tror, hittar på och spekulerar.

Svaret på varför "de extremt rika" inte köpt sig fria är helt enkelt för att det inte går om du frågar mig.

Extremt rika i förhållande till vanliga knegare med västar är inte en överdrift inom cituationstecken. Har du en rimlig förklaring till att min till synes välmående, rika bekant inte blivit publicerad på ett halvår? Jag är misstänksam
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in