2024-08-23, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink

Sakfrågor försvinner för att de har lagt locket på och med det kommer man inte längre.
De sköter sitt bakom stängda dörrar (släckta kameror).
Till dess är det ingen idé att gräva i något som ändå inte kommer fram ändå.

En fundering här.
Det var nyligen som Kräftan uppgav en förklaring till orsaken varför han sattes i häktet. Han valde själv att svara på en kommentar offentligt om situationen.

Vad tycker du om den förklaringen? Tror du att det var så det gick till att han skrev ett ärligt svar?
Citera
2024-08-23, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
En fundering här.
Det var nyligen som Kräftan uppgav en förklaring till orsaken varför han sattes i häktet. Han valde själv att svara på en kommentar offentligt om situationen.

Vad tycker du om den förklaringen? Tror du att det var så det gick till att han skrev ett ärligt svar?
Du får gärna uppdatera mig, för det där verkar jag ha missat.
Citera
2024-08-23, 10:41
Medlem
micro113s avatar
Lite sjukt när de största mobbarna i tråden - som totalt dissekerar både Linnea, barn och Chrippa - enbart för att de skall ha något att gnälla på - nu sitter och gråthulkar och känner sig mobbade för att folk säger emot dem.
Det är bättre att ni ägnar er åt handhjärtan åt Anjo och Jocke än sitter med detta gnäll - det blir trovärdigare och inte så kletigt.

Jag förstår att Chrippas liv och resor sticker i ögonen på er. Det är jobbigt att inse att den ni inte gillar har råd och möjligheter som ni bara kan drömma om.
Citera
2024-08-23, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tror dessvärre inte heller att något har ändrats. Han kör nog en Rask.
Han tar ju ofta efter andra människors beteende.

Jag kan ha fel så lugna er alla som står på någons sida.

Precis, men vi får väl helt enkelt se om han har gjort en stor förändring och ändrar sitt beteende.
Citera
2024-08-23, 11:11
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Lite sjukt när de största mobbarna i tråden - som totalt dissekerar både Linnea, barn och Chrippa - enbart för att de skall ha något att gnälla på - nu sitter och gråthulkar och känner sig mobbade för att folk säger emot dem.
Det är bättre att ni ägnar er åt handhjärtan åt Anjo och Jocke än sitter med detta gnäll - det blir trovärdigare och inte så kletigt.

Jag förstår att Chrippas liv och resor sticker i ögonen på er. Det är jobbigt att inse att den ni inte gillar har råd och möjligheter som ni bara kan drömma om.

Lär ialf sticka i ögonen på cfar ialf nu kan han inte längre sitta och surra om att det bara är poolen och gymmet. sitta och himmla med ögonen och försöka övertala sig själv att hans dotter inte skulle vilja rida kamel och klappa pingusar
Citera
2024-08-23, 11:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forlatforatt
Lär ialf sticka i ögonen på cfar ialf nu kan han inte längre sitta och surra om att det bara är poolen och gymmet. sitta och himmla med ögonen och försöka övertala sig själv att hans dotter inte skulle vilja rida kamel och klappa pingusar
Absolut. Det har nog svidit rejält i CFAR att Chrippa faktiskt är en så mycket mer närvarande pappa - på riktigt - och kan ge sitt barn så mycket högre kvalitet i livet än CFAR orkar ge sina barn.
Avundsjuka är inte lätt att hantera - och att göra det genom att snacka skit är ju en vanlig strategi.
Citera
2024-08-23, 11:54
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Absolut. Det har nog svidit rejält i CFAR att Chrippa faktiskt är en så mycket mer närvarande pappa - på riktigt - och kan ge sitt barn så mycket högre kvalitet i livet än CFAR orkar ge sina barn.
Avundsjuka är inte lätt att hantera - och att göra det genom att snacka skit är ju en vanlig strategi.
jo det märktes tydligt på när han hoppade på den där prefab snubben oxå.
Citera
2024-08-23, 13:32
Avslutad
Citat:

Alla har väll råd att leva som Chrippa? Men många vill inte sitta hos kronkalle med 2 millar i skuld likt Chrippa kanske? Du glömde bort att mycket av hans liv är finasierat med lånade pengar?
Citera
2024-08-23, 14:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Alla har väll råd att leva som Chrippa? Men många vill inte sitta hos kronkalle med 2 millar i skuld likt Chrippa kanske? Du glömde bort att mycket av hans liv är finasierat med lånade pengar?
Nej, däremot så anser jag att det hans sak hur han vill finansiera sitt liv. Uppenbarligen så har han ju inkomster som inte är lånade pengar och som kronkalle inte kommer åt.
Citera
2024-08-23, 14:21
Medlem
Nu har Kronofogden utmätt en av hans tre klockor. Då får vi se om denna kommer ut på auktionstorget inom kort eller om den återlämnas till Chrippa.

https://nyheter24.se/noje/kandisar/1318162-kronofogden-tar-rolex-fran-kand-influencer-flexar
Citera
2024-08-23, 14:22
Avslutad
Citat:
Nej, däremot så anser jag att det hans sak hur han vill finansiera sitt liv. Uppenbarligen så har han ju inkomster som inte är lånade pengar och som kronkalle inte kommer åt.

Inte nu kanske, men du tror dom blundar för det? Dom tar han nog ska du se. Knappast att dom förvarnar honom "Vi har koll på dig". Han åker när tiden är inne. En jävla sopa med fake kläder och smycken är vad han är som åker till Dubai när det är som absolut billigast, kolla hotellet eller när dom äter, det är helt tomt.
Citera
2024-08-23, 14:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
Nu har Kronofogden utmätt en av hans tre klockor. Då får vi se om denna kommer ut på auktionstorget inom kort eller om den återlämnas till Chrippa.

https://nyheter24.se/noje/kandisar/1318162-kronofogden-tar-rolex-fran-kand-influencer-flexar

HAHAH! Han är sån jävla sopa. Men lär väll komma fram att allt är fake
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in