Citat:
Ursprungligen postat av
St0olt
Informationen kommer från en intagen som sitter tillsammans med Johanna på samma avdelning som henne i Ystad! Informationen fick jag direkt från den intagna och det var just den informationen som jag tidigare skrev. Det ända jag inte valde att skriva var att Johanna ska ha 2 mil mellan ögonen men det är ganska irrelevant information att skriva här. Det som är relevant är att Maja inte var inblandad i själva mordet och att Johanna skryter om mordet på sin avdelning och inte förstår hur andra intagna stör sig enormt på henne och att den intagne säger att hon inte är ”frisk” sök bara på pincett Johanna, för att jag då inte skulle missa just det. Johanna har som sagt väldigt höga tankar om sig själv, men andra delar inte samma uppfattning om man säger som så! Snarare tvärt om att hon är sjuk i huvudet!
Dina uppgifter stämmer rätt bra.
Dessutom ville denna urblåsta sociopat sitta av sitt straff i Ystads fängelse.
Varför?
Där sitter de värsta familjeflickorna ,så troligen ville sociopaten vara en av dessa.. Tror jag..
Men det blev inte som sociopaten trodde...
Sopan har redan kommit i konflikt med S.L, M.K och J.M plus vakterna.....
Så för sociopaten har verkligen satt sig i dager,
Även suttit isolering pga en hel del misskötsel och varningar...
Detta kommer ifrån rätt sida av kåken...
Vänners barn i skåne jobbar där.
Att J.J är sociopat är mina egna ord. Men sociopater brukar vara väldigt tysta om deras liv. Men jag kan också tycka att det lutar mer åt narcissism med gigantisk Hybris..
Jag hoppas att J.J håller på lite till. Så kanske det kommer ett hårdare straff tror jag..