2024-08-20, 20:00
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuartlittle
För min del, efter snart 12 år i thaidjungeln, kan jag summera mina besök med att jag aldrig någonsin initierat något extra genom att fråga. Det är alltid massösen som får fråga, oavsett om hon teasat eller inte.
Ibland när teasandet går tillräckligt långt behöver hon förstås inte fråga, tex ifall hon börjar smeka LillStuart för att sedan övergå till att suga, eller rida. Då har hon mitt tysta samtycke. Det brukar också bli de bästa besöken, eftersom det då inte heller blir någon prisdiskussion eller överlämnade av pengar i förväg.

Vadå, så i dom fallen de bara blir så, då betalar man bara de för de vanliga besöket? Låter billigt haha.
Citera
2024-08-20, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengt2017
Varit runt på ett par salonger i Stockholm senaste veckorna.

Känns ju som medelåldern ligger på 45+ det kryllar av tanter som jobbar...ofta småfeta.

Menar inte att man måste ha en 20-åring, men kan vara trevligt med nån hyfsat fräsch nätt 30 - 35 åring?

Verkar vara svårt att hitta..
Ja, totalt förfall, skulle nog säga att medelåldern idag ligger på 55 år, bara att gå tilbaka 5 år i tiden i Stockholm innerstad, fanns flera salonger med hyfsat fräscha 25-35 åringar, själv slutat att gå på thaimassage, fattar inte att de salonger som finns idag kan överleva, typ max 2 kunder/dag sannolikt äldre gubbar. Tror nog att det ser lite bättre ut i förorten, kanske bara marginellt, men sök där....
Citera
2024-08-21, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Vadå, så i dom fallen de bara blir så, då betalar man bara de för de vanliga besöket? Låter billigt haha.

Man skulle ju kunna lämna utan att betala nåt extra, men så gör man inte. De har behandlat mig väl och jag återgäldar förstås det genom att betala i alla fall 1000-1200 extra, utöver massagen, som tack för hennes service.
Det borgar för att man blir väl emottagen även nästa gång. Inte bara av henne, utan också av hennes kollegor på salongen. De pratar mycket sinsemellan. De gillar enkla kunder som uppför sig, betalar för sig och som är rena när de kommer på besök.
Citera
2024-08-21, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnthonyJohnson
Ja, totalt förfall, skulle nog säga att medelåldern idag ligger på 55 år, bara att gå tilbaka 5 år i tiden i Stockholm innerstad, fanns flera salonger med hyfsat fräscha 25-35 åringar, själv slutat att gå på thaimassage, fattar inte att de salonger som finns idag kan överleva, typ max 2 kunder/dag sannolikt äldre gubbar. Tror nog att det ser lite bättre ut i förorten, kanske bara marginellt, men sök där....

Nu överdriver du allt lite. Tänk på att en sådan medelålder betyder att för varje 30-åring som jobbar så ska du ha en 70-åring eller typ tre 63-åringar. Mina egna salongbesök den senaste tiden ser väl ut typ såhär:

Sumpan: Masserades av en tjej på kanske 30. Såg 2 kvinnor till i lokalen. En kanske också 30, den andra ca 50.

Hässelby: Masserades av en 30-åring.

Spånga: Alla på salongen mellan 45-55 år.

Innan dessa besök hade jag en längre period då det sällan var tjejer under 40 på salongerna jag gick till. Men, inte heller var det vanligt att de var över 50 (hände dock ett par gånger).

Jämfört med början av min karriär som thaitorsk är det stor skillnad. Då var det ju inte ofta någon över 40 knådade min kropp. Fanns det sådana kvinnor på salongen så tog de oftast bara betalt och ropade till sig en yngre tjej för massagen. Idag kan det vara samma tjej som då bara tog betalt som masserar. Och nu då några år äldre...
Citera
2024-08-22, 21:45
Medlem
Har de stängt salonger på Hisingen nyligen?
Citera
2024-08-23, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haddirajraj
Har de stängt salonger på Hisingen nyligen?
Japp, väldigt många av de gamla klassikerna är borta.
Citera
2024-08-23, 10:02
Medlem
Fy vad trist, När hände detta?
Citera
2024-08-28, 12:43
Moderator
BlueSwedes avatar
Sluta tjafsa nu!
Mod
Citera
2024-08-28, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnthonyJohnson
Haha kan bara hålla med. En handfull gånger per år brukar jag besöka en salong. Älskade att besöka en salong på måfå och blev i stort sett aldrig besviken på tjejernas utseende.

De senaste spontanbesöken i Sthlms södra förorter har tyvärr samtliga slutat med att jag frågat om de har någon ledig tid imorgon och tagit ett visitkort och snabbt tagit mig ut ur salongen. 55-60-åringar med stora kroppar som inte direkt tilltalar mig. Tur att man har fått ett gäng telefonnummer genom åren.
Citera
2024-09-01, 13:27
Medlem
Skulle vilja lägga till beträffande att varit ihop med en Thaidam i Stockholm i flera år och aldrig hört om någon som jobbar på massagesalong samt att vissa här tycker att åldern har gått upp på salongerna: Ute på de krogar som är populära Thaihäng i Stockholm finns det en kategori kvinnor som är stamgäster. De är typ 60+ och kom troligen till Sverige på 80- eller 90-talet. De klär sig äh....utmanande och beter sig väldigt sexualiserat. Typ twerkar sina gamla gubbs ute på krogen. De yngre tjejerna (upp till i vart fall 45) beter sig mer normalt och modest. Den ökande åldern på salongerna kanske beror på att det äldre gardet från Isaan var mer rejält? Om man vill se det så.

Sedan kanske den svenska gränspolisen har tagit lite tag i saker och ting med tjejer som reser hit på besöksvisum från Thailand. Läste på ett fotum om en västerlänning som bodde i en by i Isaan. En massa tjejer därifrån reste just till Sverige, inte till Tyskland eller Danmark. Han förstod inte varför till dess han klurade ut att en mor och hennes dotter körde en Visumagentur i byn. De använde sig av Arlanda, oavsett var tjejerna sedan skulle, eftersom kontrollerna där var slappast i Schengen.
Citera
2024-09-02, 08:47
Medlem
Tja Samurajen här
Ombyte förnöjer eller hur
För några år sen var det inte så ovanligt att man kunde träffa på en ladyboy på salongerna. Av dom som är kvar så kör dom flesta ”eget” nu för tiden.
Söker man förjäves nu för tiden eller vad tror ni där ute.
Simma lugnt
Citera
2024-09-04, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Åkte på en nitlott igen, dvs en massör som inte erbjöd extra. Antingen håller något på att hända i branschen eller så har jag blivit sjukt oattraktiv. Tror jag råkade ut för detta typ 3 gånger de första 6 åren av gula feber och nu hände det för tredje gången i år.

Det har nog jobbats en del för både kontrakt har sagts upp (skriver nedan om ett ställe) och en del påhälsningar av testande myndighet.

Citat:
Något verkade dock ha hänt med stället för under säkert 3 veckor var det stängt. Ingen skylt om semester eller så och flaggan satt ute på fasaden. Men de två skyltarna med "OPEN" var släckta liksom annan belysning inne i källarlokalen (man ser in i ett kök typ). Och ingen var där.

Så i förra veckan lyser skyltarna och jag sladdar in på en parkeringsplats och joggar (bildligt) fram till dörren. Och upp kommer en tjej som är precis min typ.

Gissar mig till stället och om jag har rätt så var det var stängt i ca 2månader efter en påhälsning. Öppnade igen för kanske två veckor sedan och höjde priset och så nu är det menyn på dörren som gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in