Citat:
Ursprungligen postat av
AnthonyJohnson
Ja, totalt förfall, skulle nog säga att medelåldern idag ligger på 55 år, bara att gå tilbaka 5 år i tiden i Stockholm innerstad, fanns flera salonger med hyfsat fräscha 25-35 åringar, själv slutat att gå på thaimassage, fattar inte att de salonger som finns idag kan överleva, typ max 2 kunder/dag sannolikt äldre gubbar. Tror nog att det ser lite bättre ut i förorten, kanske bara marginellt, men sök där....
Nu överdriver du allt lite. Tänk på att en sådan medelålder betyder att för varje 30-åring som jobbar så ska du ha en 70-åring eller typ tre 63-åringar. Mina egna salongbesök den senaste tiden ser väl ut typ såhär:
Sumpan: Masserades av en tjej på kanske 30. Såg 2 kvinnor till i lokalen. En kanske också 30, den andra ca 50.
Hässelby: Masserades av en 30-åring.
Spånga: Alla på salongen mellan 45-55 år.
Innan dessa besök hade jag en längre period då det sällan var tjejer under 40 på salongerna jag gick till. Men, inte heller var det vanligt att de var över 50 (hände dock ett par gånger).
Jämfört med början av min karriär som thaitorsk är det stor skillnad. Då var det ju inte ofta någon över 40 knådade min kropp. Fanns det sådana kvinnor på salongen så tog de oftast bara betalt och ropade till sig en yngre tjej för massagen. Idag kan det vara samma tjej som då bara tog betalt som masserar. Och nu då några år äldre...