Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-08-22, 20:26
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Varför ska jag kolla på andra kvinnor när jag kan äta hemma varje natt. Tänder på min fru som är snygg och sexig och mor åt mina fyra barn.

Nejdå, så kan det vara även om jag tror att inte är sanningsenlig - ingen kan helt stänga av den mest evolutionära och basala känslan, sexualitet, som människan besitter - om du inte går på psykofarmaka, eller dylikt...
Citera
2024-08-22, 20:30
Medlem
gryzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
...ingen kan helt stänga av den mest evolutionära och basala känslan, sexualitet, som människan besitter - om du inte går på psykofarmaka, eller dylikt...

Eh, jo, mot barn. Man är inte komplett jävla korkat i roten. Pedos bör hängas från träd i tasken!
Citera
2024-08-22, 20:36
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Arbetsliv och arbetsmarknad --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2024-08-22, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boetsman
Dummaste jag hört. Varför skulle det vara det?
Man är pedofil.
Citera
2024-08-22, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Det var väl bättre förr som med allt annat. Gissar att som en typisk tjej klär sig 2024 skulle hon bli hemskickad på 70-talet när min farsa gick gymnasiet.
Skitsnack jag gick i skolan på 70 talet.
Citera
2024-08-22, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Snälla - dina preferenser är inte alla andras! Tonårstjejer är de mest underbara att se på - luktar gott, har spänstiga kroppar och ser fantastiska ut. Vem skulle inte vilja knulla dessa? Jag väljer dock fantasierna framför att agera och bli framställd såsom ett pervo och/eller än värre, pedofil - trots att detta epitet urvattnats som så mången andra de sista åren...

Tjejer/kvinnor mellan 15-25 är läckrast att se på...
Du är ett gubb äckel och pedofil. 15 år är ett barn. Äckel.
Citera
2024-08-22, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gryzor
Eh, jo, mot barn. Man är inte komplett jävla korkat i roten. Pedos bör hängas från träd i tasken!

Tonäringar från 15 år och uppåt är sannerligen inga "barn" vad gäller deras utseende. De runt femton år vill se äldre ut, och de runt 20-25 vill se yngre ut så det flyter ihop i en salig röra och det är hart när omöjligt att sära mången på vad gäller utssende, i avseende till ålder.

Ja, pedofiler bör hängas i kuken - men, du är inte pedofil för att du enkom fantiserar och ej agerar sexuellt om tonårstjejer.

Se, men inte röra är mitt motto.
Citera
2024-08-22, 20:44
Medlem
Frågan låter lite gubbsjuk. Visst, skönhet är oftast bara en brist på ålder. Men med erfarenhet så ser man tonåringar som barn.
Citera
2024-08-22, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diselgubbe

Ja, tycker du så får det stå för dig, lilla du - att du har fel får även detta stå för dig.
Citera
2024-08-22, 20:47
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diselgubbe

Gränsen går exakt vid 15, så du har rätt.
Citera
2024-08-22, 21:06
Medlem
halaltarzans avatar
De flesta snubbar har ju gökat yngre tonårsbrudar nån gång i livet, och har naturligtvis svårt att se någon som barn som har ett väl fungerande kvinnosköte som utan vidare kunde ta emot kuk.
Senast redigerad av halaltarzan 2024-08-22 kl. 21:10.
Citera
2024-08-22, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dart100
Hur klarar lärarar av att arbeta seriöst och då framförallt manliga som är hetero när många tjejer/tonåringar springer runt halvnakna och visar framförallt brösten i mini linnen och mini kjolar.

Det måste vara jätte jobbigt att försöka fokusera på det man ska lära ut när dom sitter och visar brösten hela tiden.
Jag skulle aldrig klara av ett sånt jobb man är väl inte mer än man däremot skulle jag givetvis aldrig ha sex med nån minderårig men ögon har man att se med och det är inte olagligt att titta.

Senast i dag kom 2 st tonårs tjejer och gick med jätte små linnen som kasat ner så att man såg hela brösten på dom men dom gjorde ingen ansats till att vilja dra upp sina linnen utan gick vidare och skrattade.

Ni manliga hetero lärare får jätte gärna svara men alla andra är åxå välkommna att svara.

Jag hoppas att jag lagt det i rätt forum annars får admin rätta mig.

Att tjejer i 14-17 års ålder fulla med könshormoner söker uppmärksamhet är inget nytt,

En normalt funtad man vet detta och agerar inte på det,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in