Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-08-22, 19:57
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Tonåringar är inga barn. Speciellt inte i gymnasiet. Men det är stört beteende, kan man hålla med om.

Jodå. Legalt är man barn tills man fyller arton, och biologiskt är man inte vuxen i hjärnan förrän någonstans kring 25. Om man någonsin blir det.
Citera
2024-08-22, 19:58
Citat:
Ursprungligen postat av Vem0th
För att... det är barn. Och att det finns en plats och tid för att vara lättklädd. Tycker det är så osmakligt att kvinnor klär sig som om det vore Oscarsgala när de handlar. Detta är inte rätt plats och tidpunkt för att visa upp er urringning i en klänning värd 10 000kr.

Det är självklart att skolbarn både killar och tjejer som utvecklar tidigt attraherande attributer vill gärna visa upp det inför sina skolkamrater för att få höjd social status. Men en vuxen person med sunt förnuft i ryggmärgen blir inte upphetsad, snarare bara irriterad för att man lever med bilden att barn ska bete och klä sig som barn.

Mitt inlägg avslöjade några pedofiler roligt nog.

Nu kommer du skita på dig.
I arabländer är alla pedofiler
Citera
2024-08-22, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
varför skulle det vara svårt? Jag är hantverkare 40+ och kommer hem till familjer med barn i tonåren där de springer runt i underkläder eller även topless.. dom är barn.. alternativt unga vuxna som kunde vara mina egna barn. finns inget intressant med deras kroppar i mina ögon. skäms lite för deras skull om de råkar gå förbi mig i lite för lite kläder.

Intressant inflik! Måste vara jättestelt när det händer??
Det är lite som med släktingar, utvecklingsstörda m.m. Även om kroppen finns där så har man en hjärna för att tänka bort det.
Citera
2024-08-22, 20:04
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Jodå. Legalt är man barn tills man fyller arton, och biologiskt är man inte vuxen i hjärnan förrän någonstans kring 25. Om man någonsin blir det.

I antikens Rom fick man rösta först när man fyllt 35.
Citera
2024-08-22, 20:08
Medlem
Lillreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Snälla - dina preferenser är inte alla andras! Tonårstjejer är de mest underbara att se på - luktar gott, har spänstiga kroppar och ser fantastiska ut. Vem skulle inte vilja knulla dessa? Jag väljer dock fantasierna framför att agera och bli framställd såsom ett pervo och/eller än värre, pedofil - trots att detta epitet urvattnats som så mången andra de sista åren...

Tjejer/kvinnor mellan 15-25 är läckrast att se på...

Nej inte ett dugg efter man passerat 30 så blev en tonårstjej helt ointressant. Jag kan tycka dom är söta och kul att prata med till en viss gräns. Vi har ofta flera här hemma då jag har två döttrar i övre tonåren. Men sexuellt är dom alldeles för oerfarna och barnsliga för att ens tanken skulle väckas i frågan om sexuellt attraktiva.
Citera
2024-08-22, 20:09
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wygesa
Intressant inflik! Måste vara jättestelt när det händer??
Det är lite som med släktingar, utvecklingsstörda m.m. Även om kroppen finns där så har man en hjärna för att tänka bort det.

typ så.. Jag ogillar verkligen situationer där tjejer under 20-25 inte är helt påklädda. Kan också vara den inarbetade skammen emot att vara äldre och då titta på unga tjejer som triggas.
Såklart om jag varit 20 år och sett en 17 årig halvnaken så hade det nog varit annat.. men nä.. det finns inget sexuellt med någon som inte utvecklat kvinnliga former.. en 16 åring med bröst och rumpa och är galet osäker i sin roll är inte detsamma som en 30 åring med koll på läget och välutvecklade former.

Sen har ja iofs en dotter som närmar sig 20 så därför känns det extra fel att sexualisera tjejer runt hennes ålder.
Citera
2024-08-22, 20:10
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla

Vad får du ut av sådan här brottslighet?
Citera
2024-08-22, 20:12
Medlem
Tankefrihets avatar
Om detta är ett problem skall man inte arbeta med tonåringar. Alla människor noterar såklart en sådan klädsel, men en seriös lärare har vett och moral nog att inte ge den personen mer uppmärksamhet än någon annan. Alla män tänder inte heller på uppmärksamhetssökande (vilket jävla ord) tonårstjejer.
Citera
2024-08-22, 20:12
Medlem
Asensgammaldagss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petronix
Alltså, tänder man som vuxen på tonåringar så är det något fel.

Klart att gubbar ska lämna tonåringar ifred men vi är evolutionärt programmerade att vara som mest attraherade till de mest fertila kvinnorna, dvs de som är i tonåren. Ytterligare en politiskt inkorrekt sanning. Sen är det ju dubbla måttstockar. Svenska tanter åker till Gambia och ligger med tonåringar såpass mycket att många städer i Gambia pratar svenska som andraspråk pga sexturismen. Sen åker hon hem och berättar om det och blir hyllad för sitt feministiska "empowerment" när de egentligen är lika äckliga som Thailandsgubbarna.

Folk borde inte låta sina döttrar klä ut sig till prostituerade så är problemet löst.
Citera
2024-08-22, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanHurtig
Detta! Jag tror knappast att seriösa lärare blir tända av tonårstjejer som de undervisar generellt.

Du tror att man bara kan stänga av sånt?
Gulligt av dig..
Citera
2024-08-22, 20:16
Medlem
Vem0ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla

Inklusive EnlitenUggla.
Citera
2024-08-22, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Så du har slutat leva? Har sagt detta så många gånger - den dagen vi som män slutar titta på vackra tjejer/kvinnor, ja då kan vi lika gärna lägga oss i graven, direkt... Men, detta är jag det - vi kan inte alla vara lika funtade. Mår du bra i ditt så, greit det. Förresten, om du nu är så gammal, så må du alltså slutat se på i princip alla kvinnor då, förutom dem som ser ut som skrumpna russin - dessa tänder du fortfarande på?

Whatever makes you tick - vi har alla olika preferenser här i livet...
Varför ska jag kolla på andra kvinnor när jag kan äta hemma varje natt. Tänder på min fru som är snygg och sexig och mor åt mina fyra barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in