2024-08-22, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Sa jag att jag läst alla sidor? Jag nämnde vad domslutet var.
Du måste sluta ljuga.
Är du efterbliven på riktigt, domslutet har jag redan nämn och det kalla du för en lögn?
Hur vad domslutet som du påstår då?
För domslutet enligt dig var inte att Pfizer va tvungen att släppa alla ocensurerade 329 000 dokument till allmänheten
Detta va en lögn enligt dig

Eller är det du som ljuger ?
Citera
2024-08-22, 17:46
Medlem
Citat:
Har du fakta på det?
Senast det skitsnacket var uppe och vi löste domen så var det alltså inte så. Det är något du ljuger ihop vilket du vet om.

Länka fram domslutet om du vill påstå något om det.
Här har du "lögnen" lilla vän
https://www.sirillp.com/wp-content/uploads/2021/11/020-Second-Joint-Status-Report-8989f1fed17e2d919391d8df1978006e.pdf

https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/legaldocs/gdvzymjqrpw/FDA%20FOIA%20plaintiff%20brief.pdf

Vill du att jag gör något mer för dig medans jag håller på ? Du verkar ju tyvärr vara oförmögen att göra/ klara av något själv.
Citera
2024-08-22, 17:47
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superburkeen
Är du efterbliven på riktigt, domslutet har jag redan nämn och det kalla du för en lögn?
Hur vad domslutet som du påstår då?
För domslutet enligt dig var inte att Pfizer va tvungen att släppa alla ocensurerade 329 000 dokument till allmänheten
Detta va en lögn enligt dig

Eller är det du som ljuger ?

Japp, vad har du domslutet så kan vi diskutera dina felaktigheter.
Du vet precis lika bra som andra att det inte var för att dölja utan anonymisera data.
Citera
2024-08-22, 17:53
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Här har du "lögnen" lilla vän
https://www.sirillp.com/wp-content/uploads/2021/11/020-Second-Joint-Status-Report-8989f1fed17e2d919391d8df1978006e.pdf

https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/legaldocs/gdvzymjqrpw/FDA%20FOIA%20plaintiff%20brief.pdf

Vill du att jag gör något mer för dig medans jag håller på ? Du verkar ju tyvärr vara oförmögen att göra/ klara av något själv.

I januari 2022 beslutade en federal domare i Texas att FDA skulle börja släppa ut tusentals sidor av dokument över en viss tidsperiod, istället för att sprida ut det över flera decennier som tidigare föreslagits. Detta beslut riktades inte direkt mot Pfizer, utan handlade om dokument som FDA förvaltade.

Var det Pfizer som var part i målet?
Handlade det om att dölja information?
De hade redan enligt rutin lämnat över det till FDA.
Citera
2024-08-22, 17:56
Medlem
Citat:
Japp, vad har du domslutet så kan vi diskutera dina felaktigheter.
Du vet precis lika bra som andra att det inte var för att dölja utan anonymisera data.
Haha anonymisera betyder att dölja data av enskilda personer, om du niu läser dokumenten och rättprossesen så står de klart och tydligt att tex Pfizer har censurerat studier , innehåll , placebo, metod , adverse events (1300 olika btw ) innehåll
Med mer
Detta är inte anonymisera utan censurera och dölja, vilket är olagligt som du kanske vet?

Förstår inte vad du tror att du kommer få ut av att ljuga och hitta på lögner, vi alla vet att du bara sitter och chansar.
Du har inte läst något och du kommer aldrig göra det .

Finns ingen anledning att argumentera med en människa som inte förstår sig på nånting om ingenting.

Hopps du hittar lite lycka i ditt liv, det kommer du att behöva.
Citera
2024-08-22, 18:02
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Haha anonymisera betyder att dölja data av enskilda personer, om du niu läser dokumenten och rättprossesen så står de klart och tydligt att tex Pfizer har censurerat studier , innehåll , placebo, metod , adverse events (1300 olika btw ) innehåll
Med mer
Detta är inte anonymisera utan censurera och dölja, vilket är olagligt som du kanske vet?

Förstår inte vad du tror att du kommer få ut av att ljuga och hitta på lögner, vi alla vet att du bara sitter och chansar.
Du har inte läst något och du kommer aldrig göra det .

Finns ingen anledning att argumentera med en människa som inte förstår sig på nånting om ingenting.

Hopps du hittar lite lycka i ditt liv, det kommer du att behöva.

Förklara vart i detta domslut du kan se att Pfizer dolt data.

https://www.fdanews.com/ext/resources/files/2022/01-07-22-PittmanFOIAOrder.pdf?1641590012
Citera
2024-08-22, 18:08
Medlem
Citat:
I januari 2022 beslutade en federal domare i Texas att FDA skulle börja släppa ut tusentals sidor av dokument över en viss tidsperiod, istället för att sprida ut det över flera decennier som tidigare föreslagits. Detta beslut riktades inte direkt mot Pfizer, utan handlade om dokument som FDA förvaltade.

Var det Pfizer som var part i målet?
Handlade det om att dölja information?
De hade redan enligt rutin lämnat över det till FDA.
Here we go again
Läs dokumentet och återkom

Att censurera innehåll studier adverse events osvvosv är definitionen av att följa information
Hur efterbliven är du ?

Pfizer skicka censurerade dokument till FDA
FDA kontrollerar vilka dokument som ska släpps
Därför blir FDA stämda i rätten så Pfizer är skyddade enligt lag
FDA blir stämda vilket betyder att underverk Pfizer är stämda
FDA måste nu begära Pfizer att skicka all ocensurerade dokument så FDA kan publicera dom
Citera
2024-08-22, 18:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-Mac.
Nej varför det? Långtidsstudier är av en helt avgörande betydelse för att inte folk skall riskera att få biverkningar/dö av ett läkemedel.

Man ska inte skjuta först fråga sedan.
Vitsen med fas iv är både att studera hur medicinen verkar på lång sikt (t.ex om effekten avtar eller komplikationer uppstår) och att upptäcka ovanliga biverkningar som kan uppstå pga sällsynt överkänslighet, effekter av kombinationer av olika läkemedel etc.

Och för att kunna hitta biverkningar som drabbar färre än 1:10,000 brukare (det som kallas ovanliga biverkningar på bipacksedlar) så krävs förstås tiotusentals brukare vilket i stort innebär detsamma som att lansera medicinen först…

Så här skriver Läkemedelsverket:
Kunskapen om mer ovanliga biverkningar kan vid godkännandet vara begränsad.
Vissa biverkningar upptäcks först när läkemedlet använts av ett stort antal personer under en längre tid.

https://www.lakemedelsverket.se/sv/rapportera-biverkningar/lakemedel

På engelska kallas det till och med ofta för post-marketing surveillance trial eller Phase 4 post market study.
Citat:
Du har kanske inte läst läkemedelskemi?
Nej det har jag inte, men jag arbetar sedan många år med flera företag som utvecklar läkemedel och just nu har flera läkemedel i fas 2 och 3-studier.
Citera
2024-08-22, 18:53
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Det finns 3 fall på 3 år där man bekräftat autism bland amish folket, 2 av dessa 3 fall var barna vaccinerade

Det finns inga riktiga studier på autism och amish då man inte får studera amish folket enligt regeringen
https://vigilantfox.news/p/steve-kirsch-we-cant-find-an-autistic

Möjligen i en parallell värld men inte i den riktiga världen. Vilket förklaras bland annat i https://www.goldstarrehab.com/parent-resources/do-amish-kids-get-autism-are-they-vaccinated där deras levnadssätt och sociala konventioner gör att det som vi i vår kultur skulle associera med indikationer på beteende att en person är inom autismspektrat inte känns igen eller något de gör stor sak av.

Och deras vaccinationsgrad är i de studier som gjorts är långt ifrån låg som man kan se i https://science.feedback.org/review/claim-steve-kirsch-amish-dont-experience-autism-cancer-high-covid-19-mortality-because-they-dont-vac cinate-baseless/. Regeringen har inget förbud att studera Amish folket det är rent trams. Däremot är de ovilliga till att ställa upp i studier, men det sker och som länkarna förklarar.
Citera
2024-08-22, 19:09
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vitsen med fas iv är både att studera hur medicinen verkar på lång sikt (t.ex om effekten avtar eller komplikationer uppstår) och att upptäcka ovanliga biverkningar som kan uppstå pga sällsynt överkänslighet, effekter av kombinationer av olika läkemedel etc.

Och för att kunna hitta biverkningar som drabbar färre än 1:10,000 brukare (det som kallas ovanliga biverkningar på bipacksedlar) så krävs förstås tiotusentals brukare vilket i stort innebär detsamma som att lansera medicinen först…

Så här skriver Läkemedelsverket:
Kunskapen om mer ovanliga biverkningar kan vid godkännandet vara begränsad.
Vissa biverkningar upptäcks först när läkemedlet använts av ett stort antal personer under en längre tid.

https://www.lakemedelsverket.se/sv/rapportera-biverkningar/lakemedel

På engelska kallas det till och med ofta för post-marketing surveillance trial eller Phase 4 post market study.

Men hur som haver, problemet er sida har är att inte ens fas 3 genomfördes, och då blev långtidsstudierna av mRNA-vaccinet otillfredsställande kort.

Dessutom måste alla människor bli korrekt informerade innan medicinska experiment på dem bedrivs. Annars bryter man mot nürnbergkonventionen, ett av de värsta brott man kan göra mot mänskligheten.

Och det här inte ens frågan om ett "vanligt" läkemedel, utan ett som får kroppen att tillverka spikproteiner. MIT har tydligen kommit fram till att människor blir genmodifierade. Om det stämmer så borde folk definitivt få full information över vad de ger sig i kast med när de låter sig bli injicerade med dessa okända ämnen.

Citat:
Nej det har jag inte, men jag arbetar sedan många år med flera företag som utvecklar läkemedel och just nu har flera läkemedel i fas 2 och 3-studier.

Utvecklar läkemedel? Det säger ju ingenting om din expertiskunskap vad gäller vacciner, och i synnerhet då mRNA-vaccinet. Du har säkert heller ingen förståelse över vad injektioner innebär, eller?
Citera
2024-08-22, 19:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-Mac.
Men hur som haver, problemet er sida har är att inte ens fas 3 genomfördes, och då blev långtidsstudierna av mRNA-vaccinet otillfredsställande kort.

Dessutom måste alla människor bli korrekt informerade innan medicinska experiment på dem bedrivs. Annars bryter man mot nürnbergkonventionen, ett av de värsta brott man kan göra mot mänskligheten.

Och det här inte ens frågan om ett "vanligt" läkemedel, utan ett som får kroppen att tillverka spikproteiner. MIT har tydligen kommit fram till att människor blir genmodifierade. Om det stämmer så borde folk definitivt få full information över vad de ger sig i kast med när de låter sig bli injicerade med dessa okända ämnen.

Utvecklar läkemedel? Det säger ju ingenting om din expertiskunskap vad gäller vacciner, och i synnerhet då mRNA-vaccinet. Du har säkert heller ingen förståelse över vad injektioner innebär, eller?

Fast jag uttalade mig inte om mRNA-vaccinet - jag uttalade mig om fas 4-studier och påpekade att du uppenbarligen inte visste vad du pratade om.
Citera
2024-08-22, 19:31
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Fast jag uttalade mig inte om mRNA-vaccinet - jag uttalade mig om fas 4-studier och påpekade att du uppenbarligen inte visste vad du pratade om.

Jag uttalar mig om mRNA-vaccinet och vet visst vad jag pratar om, men däremot märker jag att du undviker min frågor smidigt. Har du problem med dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in