2024-08-22, 14:48
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-Mac.
Nej varför det? Långtidsstudier är av en helt avgörande betydelse för att inte folk skall riskera att få biverkningar/dö av ett läkemedel.

Man ska inte skjuta först fråga sedan.

Du har kanske inte läst läkemedelskemi?

Fas 4 har inte för någon medicin körts innan det släppts på marknaden. Vill du nu skapa egna regler igen för att det ska passa dig?

Så fungerar världen utanför konspirationsträsket, vilket är lätt att ta reda på om man bara vill.
Citera
2024-08-22, 15:05
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Fas 4 har inte för någon medicin körts innan det släppts på marknaden. Vill du nu skapa egna regler igen för att det ska passa dig?

Så fungerar världen utanför konspirationsträsket, vilket är lätt att ta reda på om man bara vill.

Svammel på grund av okunskap och lågt IQ.

Läs mitt förra inlägg så förstår du att jag självklart har rätt, och att ditt nonsens om konspirationer, det stämmer inte alls.

Ser du konspirationer i din skugga också? Du verkar vara paranoid, men projicerar det på oskyldiga människor.
Citera
2024-08-22, 15:30
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-Mac.
Svammel på grund av okunskap och lågt IQ.

Läs mitt förra inlägg så förstår du att jag självklart har rätt, och att ditt nonsens om konspirationer, det stämmer inte alls.

Ser du konspirationer i din skugga också? Du verkar vara paranoid, men projicerar det på oskyldiga människor.

Lite personangrepp igen, är det så man blir när man är konspirationsteoretiker?

Du verkar ju tro att Fas 4 är något man luras in i men så är inte fallet, man anmäler sig frivilligt.
Vad som då testas beror på vilken grupp man hamnar i.

Men trist för dig för så har det fungerat sen din mamma glömde sa sitt piller.
Citera
2024-08-22, 15:46
Medlem
Citat:
Ok, då struntar vi i resten du skriver eftersom du börjar med att ljuga.
Nej de dömdes inte att lämna ut dokument, allt var redan utlämnat men inte anonymiserat.

Tills du fattar det struntar vi i resten du har att säga. En som börjar med att ljuga diskuterar jag inte med.
Ljuga ?
Dokumentet fanns att de men allting som var relevant i dokumentet var censurerat ( skyddat / överstycket ) rättegången gjorde så inget vart censurerat.
Anser du att ett dokument som inte går att läsa transparent ?

Du har inte all hästar hemma va ?
Citera
2024-08-22, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Ah, gött med lite ad hominem.

Är iallafall inte mesig och sitter med en massa sidokonton. Säger inte att du gör det, men det är vanligt bland människor med gravt avvikande åsikter.
Mesig att sitt med sido konton ?
Varför skulle man ha sido konton på en sida där man är anonym ?
Mår du bra, på riktigt ?

Det jag skriver är inte åsikter, det är bevisat men sånt bryr sig du inte om sålänge det inte passar din världsbild 👌

Aluminium har aldrig bevisats säkert att injektera
Virus har aldrig bevisats orsaka en sjukdom genom att isolera viruset och injektera eller ge det till en frisk person på något vis. UTAN att tillägga andra gifter som tex aluminium, boliveserum antibiotika
Vaccin har aldrig testas emot saltlösning placebo ( true placebo ) förutom 2 påstådda vaccin
Gardasil 9 ( som hade en grupp på 16 personer 2 personer med saltlösning resterande 50/50 med vaccin andra gruppen med aluminiumvatten
Denna studie sluta efter nån månad då dom misslyckades bevisa att gardasil 9 var säker, sen gick dom över till aluminium blandat vaccin som placebo och bevisa att det var " säkert "

Covid som påstår sig ha testa saltvatten emot vaccinet
Phas 1 håll på nån månad tills den avslutades då man fick emergency use approval, dokumenten publicerades inte av en logisk anledning

Prove me wrong.
Citera
2024-08-22, 15:59
Medlem
Citat:
Du menar att de får lämna ut personuppgifter?
För det var det samt annan känslig information kopplad till individ.
Nej?
När ett företag som Pfizer skapar tex ett vaccin har man " rätt" att cencurera vissa delar som " trade secret"
Dom hade censurerat 95% av dokument
Innehåll tillväga gång, studier osv osv .
Citera
2024-08-22, 16:03
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superburkeen
Nej?
När ett företag som Pfizer skapar tex ett vaccin har man " rätt" att cencurera vissa delar som " trade secret"
Dom hade censurerat 95% av dokument
Innehåll tillväga gång, studier osv osv .

Har du fakta på det?
Senast det skitsnacket var uppe och vi löste domen så var det alltså inte så. Det är något du ljuger ihop vilket du vet om.

Länka fram domslutet om du vill påstå något om det.
Citera
2024-08-22, 16:12
Medlem
Citat:
Har du fakta på det?
Senast det skitsnacket var uppe och vi löste domen så var det alltså inte så. Det är något du ljuger ihop vilket du vet om.

Länka fram domslutet om du vill påstå något om det.
Spelar ingen roll vilken fakta jag skickar till dig.
Du har bestämt dig att du säkra tro på en sak så spelar de ingen roll vad man ger dig för bevis.
det har du bevisat genom hela tråden.

Allt finns att få tag på om du lär dig att söka på internet somsagt.
Men det är inte Aftonbladet som publicerat det så då räknas det antagligen som fake news för dig.
Citera
2024-08-22, 16:21
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Spelar ingen roll vilken fakta jag skickar till dig.
Du har bestämt dig att du säkra tro på en sak så spelar de ingen roll vad man ger dig för bevis.
det har du bevisat genom hela tråden.

Allt finns att få tag på om du lär dig att söka på internet somsagt.
Men det är inte Aftonbladet som publicerat det så då räknas det antagligen som fake news för dig.

Du har alltså inte läst domslutet, bra att veta du kör med lögner igen.

Jag har läst på originalet, vart hittar du din information?
Senast redigerad av ConspiracyHunter 2024-08-22 kl. 16:29.
Citera
2024-08-22, 16:36
Medlem
Citat:

Du måste vara ett troll eller hur ?
" originalet " dokumentet? Är du ett skämt eller ?
Jag har redan skickat det till dig, Viket bevisar mitt påstående.
Du bryr sig inte om att läsa fakta. Eller bevisat man skickar

En rättegångsprocess kan alla få tag i , det är läsbart för allmänheten? Du förstår hur man får tag på dessa dukument va ?
" officiella dokument " lever du i en drömvärld eller ?
På riktigt du behöver hjälp.
Hur kommer det sig att du löst allt vet allt och kan allt medans alla andra har fel men du har aldrig lyckas komma med bevis på dina påståenden ?
Lite komiskt va ?

Det är även extremt bold av dig att säga att du läst över alla 329 000 sidor som Pfizer va tvinga att släppa till allmenheten
Vad exakt handla det om ?
Senast redigerad av Superburkeen 2024-08-22 kl. 16:47.
Citera
2024-08-22, 17:02
Medlem
Citat:

Ska vi inte göra det lite intressant istället så kanske du också kan börja förstå.

Kan du ge bevis på följande ;
Att virus har isolerats
Att virus har isolerats och transporterats till en frisk person och orsaka en sjukdom, UTAN att tillägga giftiga ämnen som antibiotika, bolvine serum aluminium tex
Dvs enligt koch's postulates

Bevis på aluminium har säkerhets testat emot try placebo ( ren saltvatten )

Bevis på att adjuvents har testas emot true placebo

Förklara varför du inte kan see ett virus direkt i salivet utan att odlas i gifter för att kunna se ( se ovan ) om nu virus kan transporteras från person till person och virus " växer " i tex dina lungor så är dina lungor en kultur, förklara varför du inte se dom påstådde viruset den kulturen i dina lungor

Vill du ha ett tips så kan du skaffa en AI som söker hela internet åt dig. Det finns inga studier som bevisar detta

Jag har redan läst alla studier och sökt igenom hela internet men lycka till på din jakt 🧠
lycka till med dina vaccin och virus 👌
Senast redigerad av Superburkeen 2024-08-22 kl. 17:06.
Citera
2024-08-22, 17:34
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Du måste vara ett troll eller hur ?
" originalet " dokumentet? Är du ett skämt eller ?
Jag har redan skickat det till dig, Viket bevisar mitt påstående.
Du bryr sig inte om att läsa fakta. Eller bevisat man skickar

En rättegångsprocess kan alla få tag i , det är läsbart för allmänheten? Du förstår hur man får tag på dessa dukument va ?
" officiella dokument " lever du i en drömvärld eller ?
På riktigt du behöver hjälp.
Hur kommer det sig att du löst allt vet allt och kan allt medans alla andra har fel men du har aldrig lyckas komma med bevis på dina påståenden ?
Lite komiskt va ?

Det är även extremt bold av dig att säga att du läst över alla 329 000 sidor som Pfizer va tvinga att släppa till allmenheten
Vad exakt handla det om ?

Sa jag att jag läst alla sidor? Jag nämnde vad domslutet var.
Du måste sluta ljuga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in