2024-08-20, 08:55
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Enligt dessa människor gäller olika regler för olika människor.
Chrippa och Linnea har inte adressändrat = fruktansvärt
Anjo och Lisen har inte adressändrat = det är okej
Chrippa har skulder han inte betalar = fruktansvärt
Lisen har skulder dem inte betalat = det är okej
Linnea har gått upp lite i vikt = fruktansvärt
Lisen vägde 2-3 gånger så mycket som Linnea när hon var i samma ålder = det är okej (Anjos egna vikt i den åldern ska vi inte ens prata om)

Anjo är en hycklare. Han är en mobbare. Han borde skämmas över sitt beteende.

Bumbi är spelmissbrukare.. detta tycker matmissbrukaren Anjo att han är på rätt position att kritisera.

Det är därför man tröttnar, för det finns liksom ingen vinnare bland dessa loosers, förutom möjligtvis dom som kan göra annat än drama. Spelar ingen roll längre hur mycket dom ältar om andra, dom ser inte mer ut som vinnare för det.
Citera
2024-08-20, 09:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Bumbi är spelmissbrukare.. detta tycker matmissbrukaren Anjo att han är på rätt position att kritisera.

Det är därför man tröttnar, för det finns liksom ingen vinnare bland dessa loosers, förutom möjligtvis dom som kan göra annat än drama. Spelar ingen roll längre hur mycket dom ältar om andra, dom ser inte mer ut som vinnare för det.
Kan det vara att dem ser sig själva i dessa personer som dem gör hatvideos om?
Citera
2024-08-20, 10:00
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Kan det vara att dem ser sig själva i dessa personer som dem gör hatvideos om?

Dom tog steget för att ljuga om vad som helst.. och låtsas.. dom blev fejk.

Nu vill dom försörja sig på att kritisera andra för samma skit som dom själva är skyldiga till.

Deras två måltavlor backade ur och slutade svara.. då drog Rask fram sin ickefejkade bild som bevisar .. att Cluee ljög för sina följare.. fast det är Rask själv som visar upp en ologiskt photoshoppad bild för att hävda att nån annan ljuger för sina följare.

Dom tog steget bara att totalt skita i sina följare, sanningen och ärlighet.

Så länge man inte känner skam när man ljuger så är det väl fritt fram.
Citera
2024-08-20, 10:24
Medlem
mariamusdotters avatar
En svårt överviktig, elak, nästan medelålders man med mellanstadiekeps, hängtuttar och psykisk ohälsa som driver ett mobbarkonto på youtube är väldigt långt ifrån en en kille som kan fightas, eller lära sig fightas.

Dom mest brutala killarna i ringen brukar vara som stora snälla nallebjörnar privat. Så långt ifrån Anjo man kan komma.

Studerar man Anjos beteende när han åker hem till Chrippa (med en livvakt i bilen) så ser man en rädd man. Han går upp i falsett, rösten spricker och det blir nästan lite gråt i rösten.
Han är påverkad av nåt, benzo, tram, cannabis, alkohol eller whatever.
Sen slängs han ut som en trasa av Chrippa.
Jag ser verkligen NOLL fighter i honom.

Att göra en boxare av Anjo måste vara lika svårt som att göra en boxare av The comic book guy i Simpsons. Det finns inte ens en grund.
Chrippa är ju av helt annan människotyp i grund och botten.
Chrippa härstammar från dom mystiska kräftvikingarna som slog sej ner i Östergötland cirka år 750 efter kristus.
Från samma stam kommer flera andra starka östgötar som Magnus Samuelsson och Andreas Ståhlberg.
Chrippa kan äta 30 potatisar, 50 köttbullar och skölja ner med en liter hembränt. Det är STYRKA hörni.

Clownen, trollkarlen och skoförsäljaren Motvikt har visat intresse av att vara Anjos tränare...

Sen är Anjos längd skitsamma. Snarare till hans nackdel då svår övervikt i kombination med längden endast innebär ökad risk för hjärt och kärlsjukdom och för tidig död.
Anjos hjärta får jobba hårdare i denna gigantiska kropp än om han vore lite kortare.

Jag kan möjigen tänka mig att Anjo skulle kunna spöa nån liten tonårstjej som jobbar på Donken ifall Cheeseburgarna dröjer. På sin höjd.

Friskis och svettis vore det bästa för Anjo. Det finns snälla nybörjarpass för överviktiga.
Samt psykolog och inskrivning på beroendeenheten.
Senast redigerad av mariamusdotter 2024-08-20 kl. 10:49.
Citera
2024-08-20, 10:45
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mariamusdotter
En svårt överviktig, elak, nästan medelålders man med mellanstadiekeps, hängtuttar och psykisk ohälsa som driver ett mobbarkonto på youtube är väldigt långt ifrån en en kille som kan fightas, eller lära sig fightas.

Dom mest brutala killarna i ringen brukar vara som stora snälla nallebjörnar privat. Så långt ifrån Anjo man kan komma.

Studerar man Anjos beteende när han åker hem till Chrippa (med en livvakt i bilen) så ser man en rädd man. Han går upp i falsett, rösten spricker och det blir nästan lite gråt i rösten.
Han är påverkad av nåt, benzo, tram, cannabis, alkohol eller whatever.
Sen slängs han ut som en trasa av Chrippa.
Jag ser verkligen NOLL fighter i honom.

Att göra en boxare av Anjo måste vara lika svårt som att göra en boxare av The comic book guy i Simpsons. Det finns inte ens en grund.
Chrippa är ju av helt annan människotyp i grund och botten.

Clownen, trollkarlen och skoförsäljaren Motvikt har visat intresse av att vara Anjos tränare...

Sen är Anjos längd skitsamma. Snarare till hans nackdel då svår övervikt i kombination med längden endast innebär ökad risk för hjärt och kärlsjukdom och för tidig död.
Anjos hjärta får jobba hårdare i denna gigantiska kropp än om han vore lite kortare.

Jag kan möjigen tänka mig att Anjo skulle kunna spöa nån liten tonårstjej som jobbar på Donken ifall Cheeseburgarna dröjer. På sin höjd.

Friskis och svettis vore det bästa för Anjo. Det finns snälla nybörjarpass för överviktiga.
Samt psykolog och inskrivning på beroendeenheten.

Kolla här. Laser-anjo kommer stråla han med sina larserögon och vinna.
Citera
2024-08-21, 20:52
Medlem
Telepatisks avatar
Jocke och Anjo i live med DiaLogiskt där dom diskuterar Olof.

Orkar inte kolla hela live:n men det känns verkligen som att Jocke inte vill vara där Han beter sig sjuuukt stelt. Och Anjo är störst och bäst och allting handlar om honom och Cluee är en orm o.s.v... det gamla vanliga skitsnacket som skuld-fettot kommer med.

Jag gillar DiaLogiskt, men gissningsvis hade han hoppats på mer liv/underhållning från Jocke och Anjo.
Citera
2024-08-21, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jocke och Anjo i live med DiaLogiskt där dom diskuterar Olof.

Orkar inte kolla hela live:n men det känns verkligen som att Jocke inte vill vara där Han beter sig sjuuukt stelt. Och Anjo är störst och bäst och allting handlar om honom och Cluee är en orm o.s.v... det gamla vanliga skitsnacket som skuld-fettot kommer med.

Jag gillar DiaLogiskt, men gissningsvis hade han hoppats på mer liv/underhållning från Jocke och Anjo.

Skrämmande hur Anjo sitter och myser, tyckte Viktor skötte det snyggt. Han lyfte fram vilken idiot han är utan att han själv märkte det.
Citera
2024-08-22, 12:09
Medlem
KungPungPats avatar
Det var en fint kvartsamtal som Dialogiskt hade med Anjo och Jockiboi.

Dom har mobbat och blivit mobbad av en pojke som heter Olof, och dom var tvungna att sätta sig ner med en vuxen och lova att inte göra om det.

Det går till så, 2024 svensk youtube kommunentyp.
Citera
2024-08-22, 13:04
Medlem
Citat:
Han letar nog efter någon ny att förtala och trakassera
Jag tror inte att det kommer att landa i god jord i dagsläget.
Folk börjar få upp ögonen för vad han/de håller på med.

Jag tror att vi har börjat se början på slutet nu för samtliga drev och förtalskanaler.

Det har jag sagt länge, de kommer inte följa med in i 2025.

Men Cluee kommer stå starkare än någonsin, vilket kommer svida nåt kopiöst i Anjo.
Citera
2024-08-22, 13:22
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag tror inte att det kommer att landa i god jord i dagsläget.
Folk börjar få upp ögonen för vad han/de håller på med.

Jag tror att vi har börjat se början på slutet nu för samtliga drev och förtalskanaler.

Det har jag sagt länge, de kommer inte följa med in i 2025.

Men Cluee kommer stå starkare än någonsin, vilket kommer svida nåt kopiöst i Anjo.

I min spåkula, Anjo News jag ser, ty konkurrent till Rask News och Cluee News han skola bli.
Citera
2024-08-22, 13:57
Medlem
Dr.mjaos avatar
Så vem blir nya offret i chattgrupps maffians spotlight? Måste vara någon med följare, någon som gör drama tillbaka.

Cluee news är ju redan på deras dödslista för att han pratat med & om Escobar-downisen. Han kanske gör det han säger och endast ignorerar allt.
Chrippa kanske faktiskt har lagt locket på då framstår dom endast patetiska om dom fortsätter att älta allt.

Kan tänka mig att familjen Rask kan falla offer när dom får nyhetstorka. Baronen är lätt att manipulera och kan tänka mig att Anjo har ett finger med i spelet hur filmerna har spridits. Baronen skickade nog ut filmerna i deras chattgrupp och mr I don’t give a fuck publicerade detta samt skickade dessa till Chrippa för att få lite bränsle i elden.

Allt för pengarna. Ingen går säker
Citera
2024-08-22, 19:10
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Så vem blir nya offret i chattgrupps maffians spotlight? Måste vara någon med följare, någon som gör drama tillbaka.

Cluee news är ju redan på deras dödslista för att han pratat med & om Escobar-downisen. Han kanske gör det han säger och endast ignorerar allt.
Chrippa kanske faktiskt har lagt locket på då framstår dom endast patetiska om dom fortsätter att älta allt.

Kan tänka mig att familjen Rask kan falla offer när dom får nyhetstorka. Baronen är lätt att manipulera och kan tänka mig att Anjo har ett finger med i spelet hur filmerna har spridits. Baronen skickade nog ut filmerna i deras chattgrupp och mr I don’t give a fuck publicerade detta samt skickade dessa till Chrippa för att få lite bränsle i elden.

Allt för pengarna. Ingen går säker
Haha låter riktigt spännande när du beskriver det så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in