En svårt överviktig, elak, nästan medelålders man med mellanstadiekeps, hängtuttar och psykisk ohälsa som driver ett mobbarkonto på youtube är väldigt långt ifrån en en kille som kan fightas, eller lära sig fightas.
Dom mest brutala killarna i ringen brukar vara som stora snälla nallebjörnar privat. Så långt ifrån Anjo man kan komma.
Studerar man Anjos beteende när han åker hem till Chrippa (med en livvakt i bilen) så ser man en rädd man. Han går upp i falsett, rösten spricker och det blir nästan lite gråt i rösten.
Han är påverkad av nåt, benzo, tram, cannabis, alkohol eller whatever.
Sen slängs han ut som en trasa av Chrippa.
Jag ser verkligen NOLL fighter i honom.
Att göra en boxare av Anjo måste vara lika svårt som att göra en boxare av The comic book guy i Simpsons. Det finns inte ens en grund.
Chrippa är ju av helt annan människotyp i grund och botten.
Chrippa härstammar från dom mystiska kräftvikingarna som slog sej ner i Östergötland cirka år 750 efter kristus.
Från samma stam kommer flera andra starka östgötar som Magnus Samuelsson och Andreas Ståhlberg.
Chrippa kan äta 30 potatisar, 50 köttbullar och skölja ner med en liter hembränt. Det är STYRKA hörni.
Clownen, trollkarlen och skoförsäljaren Motvikt har visat intresse av att vara Anjos tränare...
Sen är Anjos längd skitsamma. Snarare till hans nackdel då svår övervikt i kombination med längden endast innebär ökad risk för hjärt och kärlsjukdom och för tidig död.
Anjos hjärta får jobba hårdare i denna gigantiska kropp än om han vore lite kortare.
Jag kan möjigen tänka mig att Anjo skulle kunna spöa nån liten tonårstjej som jobbar på Donken ifall Cheeseburgarna dröjer. På sin höjd.
Friskis och svettis vore det bästa för Anjo. Det finns snälla nybörjarpass för överviktiga.
Samt psykolog och inskrivning på beroendeenheten.