2024-08-21, 20:35
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoix
Nej, där har man bara N1-Methylpseudouridine och fettlösliga nanopartiklar som transporterar spikproteinen till alla organ i hela kroppen.

Du glömde svara, vilka produkter lyckades Moderna få till marknaden på 10 år med sin modRNA teknologi?

Nope, den gör ju inte det vilket du vet.

Du skulle ju själv söka
Senast redigerad av ConspiracyHunter 2024-08-21 kl. 20:46.
Citera
2024-08-21, 21:01
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoix
Ökad förväntad medellivslängd, och vaccinen har 0 påverkan på detta. Du kan inte hitta en enda studie, som har högkvalitativ data som påvisar motsatsen.

Ja, den bloggen var ju guld. Den slår ju en vetenskaplig studie alla dagar i veckan.

Att vissa Amish-samhällen väljer att vaccinera sina allra svagaste är något vi vet, men vaccineringsgraden är lägre och autismincidensen är mycket lägre.

Redan länkat studier som påvisar att Covidvaccinet gav cancer. Hjärtproblem borde alla vara med på redan. Missfall har påvisats i ett flertal studier, precis som att männens sperma och fertilitet blev sämre som påvisades i Gat et al., 2022.

Folk tar vaccin varje år, vilket är löjeväckande, idiotiskt och bisarrt.

Att du är en kretin och idiot har vi påvisat sedan länge.

Återigen halmgubbe argument, har jag ens använt ordet förväntad medellivslängd? Nä det har jag inte. Men kör du en gång till så att du intalar dig själv saker ingen sagt!

Ja du surar som en 5 åring för jag visade att du är fullständigt lurad angående Amish gruppen. Du gör påstående utan källa, var är dina källor på att de saknar eller har extremt lite fall av autism? Var är dina källor på att de inte eller har extremt låg vaccinering? Är det källorna i Saharaöknen? För nej vi vet inte det och du sitter och drar en vals!

Inga studier? Jaha då kan du du läsa https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC10803505/ men med tanke på din faktaresistens och oförmåga att läsa studier. Du skulle kunna stå framför en blå bil och förneka att blåa bilar finns.

Både du och jag har länkat till studier där det finns koppling att i ytterst sällsynta fall kan covid vaccin hos enskilda individer. Ingen påstår att det inte finns några risker med vaccin såväl som vanlig Alvedon, men nyttan överväger risken.

Missfall är bevisat, jasså och källan, din okunskap, anivaccinlobbyn eller Tomten?

Så leverera något som underbygger dina påståenden istället för dina projiceringar av din mentala förmåga!
Citera
2024-08-21, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Som inte finns i mRNA vaccinen
Finns andra saker i mRNA som inte är testade emot true placebo.
Citera
2024-08-21, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Irriterad?? Projicering eller? 🤭

Jo jag förstår perfekt, det är du som drar halmgubbar. Det är otvivelaktigt att vi har ökad medellivslängd jämfört med tidigare generationer och vaccin är en stor del av detta. Sedan kan du köra wag the dog argument och halmgubbar in absurdum då det finns studier som visar på oavsett dina vanföreställningar om hemlighetsmakeri eller manipulation från ”big pharma”.

Jaha har man förläst sig på antivaccin gängets fabulering om Amish gruppen. Återigen ramlar du på de neddragna byxorna. Läs på https://www.abtaba.com/blog/amish-kids-get-autism så ser du att både förekomsten av autism hos dem samt vaccinering ingalunda obefintlig. Läser man dessutom en av källorna till den på https://apnews.com/article/fact-check-amish-covid-vaccines-cancer-diabetes-autism-356029928165 så ser man mer av att påståendena om Amish är inte alls vad antivaccin tomtarna vill framställa.

Om nu vaccin genererar cancer, missfall var är studierna eller källorna på detta. Och var är källorna på att hjärtproblemen överstiger antal i förhållande av det om genereras av covid infektion?

Dina inlägg är mer källösa än Sahara öknen.

Ingen vaccinerar sig dagarna i ända så det är återigen halmgubbe utan relevans.

Dunning Kruger, japp där var projiceringen igen,

Det finns 3 fall på 3 år där man bekräftat autism bland amish folket, 2 av dessa 3 fall var barna vaccinerade

Det finns inga riktiga studier på autism och amish då man inte får studera amish folket enligt regeringen
https://vigilantfox.news/p/steve-kirsch-we-cant-find-an-autistic
Senast redigerad av Superburkeen 2024-08-21 kl. 21:22.
Citera
2024-08-21, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Återigen halmgubbe argument, har jag ens använt ordet förväntad medellivslängd? Nä det har jag inte. Men kör du en gång till så att du intalar dig själv saker ingen sagt!

Ja du surar som en 5 åring för jag visade att du är fullständigt lurad angående Amish gruppen. Du gör påstående utan källa, var är dina källor på att de saknar eller har extremt lite fall av autism? Var är dina källor på att de inte eller har extremt låg vaccinering? Är det källorna i Saharaöknen? För nej vi vet inte det och du sitter och drar en vals!

Inga studier? Jaha då kan du du läsa https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC10803505/ men med tanke på din faktaresistens och oförmåga att läsa studier. Du skulle kunna stå framför en blå bil och förneka att blåa bilar finns.

Både du och jag har länkat till studier där det finns koppling att i ytterst sällsynta fall kan covid vaccin hos enskilda individer. Ingen påstår att det inte finns några risker med vaccin såväl som vanlig Alvedon, men nyttan överväger risken.

Missfall är bevisat, jasså och källan, din okunskap, anivaccinlobbyn eller Tomten?

Så leverera något som underbygger dina påståenden istället för dina projiceringar av din mentala förmåga!

Nej, du har inte använt förväntad medellivslängd för att du är en ignorant idiot som inte vet vad du pratar om. Det är den förväntade medellivslängden som ökat, inte människors livslängd.

T.ex., människor på stenåldern hade en förväntad medellivslängd på 30-40 år. Det innebär inte att de flesta dog som 30 åringar, utan när man räknar med alla barn som dog under förlossningen så hamnade man här. Folk levde till 70-80 för tusentals år sedan också, och livslängden har inte ökat nämnvärt alls.

Vad vi ökat är den förväntade medellivslängden genom att reducera barnadödlighet.

Jag har redan länkat källan till den mycket lägre incidensen av autism bland Amish i tråden, häng med, idiot.

Att de hsr låg vaccinering är axiomatiskt och påvisat i mängder av studier, om du inte ens vet det så är du inte utrustad för diskussionen.

Nej, din "studie" utan data försöker inte ens nästan påvisa att vaccin har påverkat din förväntade livslängden, utan det är en konsult från vaccinindustrin som aegumenterar för att så är fallet utan bevis.

Nej, det finns inga bevis för att nyttan överstiger risken då vi inte vet vad risken är. Det är fullt möjligt att samtliga vaccinerade får antibody dependent enhancement och vi ser en dödlighet på 20-30% om 5-10 år, hade det då varit värt att vaccinera sig mot en förkylning?
Citera
2024-08-21, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Jag fick flera covidsprutor. När kommer autismen?
Antar att du är äldre än 5 år och har ett utvecklat blod och hjärn barriär ?
Citera
2024-08-21, 21:28
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJewelInTheSea
Amish kulturen har ingen autism.

Har du sett program om dem? Flera är klart autistiska och väldigt många är vad vi skulle tycka är utvecklingsstörda. Men de lever inte i ett avancerat samhälle, så det sticker inte ut på samma sätt.

Sedan kan de haft tur och inte fångat in lika många autistiska gener i sin lilla genpool. Tar man inte in nytt folk får man inte in andra gener. Det gör att vissa sjukdomar kan saknas och vissa kan vara väldigt vanliga. Kolla på Tristan da Cunha där astma är extremt vanligt för det fångades i genpoolen tidigt. Bland Amish finns flera dödliga metabola barnsjukdomar som inte annars är vanliga och vanligast som de har mer än amerikaner är Gauchers sjukdom.
Citera
2024-08-21, 21:29
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superburkeen
Antar att du är äldre än 5 år och har ett utvecklat blod och hjärn barriär ?

Vi som har autoimmuna sjukdomar sägs ha en dålig barriär. Så jag väntar in mina savant skills.
Citera
2024-08-21, 21:39
Medlem
Citat:
Vi som har autoimmuna sjukdomar sägs ha en dålig barriär. Så jag väntar in mina savant skills.
Varför skriver du har när du inte har någon aning om vad du pratar om ?
Nej det finns Inge bevisat eller som tyder på att auto immuna människor har lägre blod och hjärn barriär
Däremot folk med hjärninflammation.
Har du hjärninflammation ?
Sen innehåller inte mNRA vaccinet aluminium som du kanske känner till
Citera
2024-08-21, 21:42
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Varför skriver du har när du inte har någon aning om vad du pratar om ?
Nej det finns Inge bevisat eller som tyder på att auto immuna människor har lägre blod och hjärn barriär
Däremot folk med hjärninflammation.
Har du hjärninflammation ?
Sen innehåller inte mNRA vaccinet aluminium som du kanske känner till

Vilka hjärnskador tror antivaxxarna covidvaccinet ger? För tråden handlar primärt om hjärnskador.

Och jo, vissa sjukdomar är bevisade att de stör hjärnbarkens integritet som Sjögrens, Lupus och MS.
Citera
2024-08-21, 21:48
Medlem
Citat:
Vilka hjärnskador tror antivaxxarna covidvaccinet ger? För tråden handlar primärt om hjärnskador.

Och jo, vissa sjukdomar är bevisade att de stör hjärnbarkens integritet som Sjögrens, Lupus och MS.

Exakt hjärn relaterade, alla dessa har även höga mängder aluminium i hjärnan.
du förstår att din hjärta skickar ut miljoner med elektriska signaler konstant
Aluminium kan blockera elektriska signaler
När aluminium tar sig igenom blods brain barriär kan de sätta sig på hjärnan olika elektriska signaler och störa signalerna från Hjärnan till kroppen.
Du behöver inte vara en raketforskare att lista ut det
Citera
2024-08-21, 21:52
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Exakt hjärn relaterade, alla dessa har även höga mängder aluminium i hjärnan.
du förstår att din hjärta skickar ut miljoner med elektriska signaler konstant
Aluminium kan blockera elektriska signaler
När aluminium tar sig igenom blods brain barriär kan de sätta sig på hjärnan olika elektriska signaler och störa signalerna från Hjärnan till kroppen.
Du behöver inte vara en raketforskare att lista ut det

Du kan väl inte tro på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in