Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Det är väl inte tjat utan en ny invit till match från Leonidas till Chrippa då han ju fegade ur den förra gången.
Och nu med tanke på att Chrippa nu utmanat Anjo/Rask så är han ju uppenbarligen villig att gå en match men uppenbarligen inte mot någon som han är rädd skulle ge honom motstånd och där han riskerar att skämma ut sig så därav istället för att fega ur igen så ställer han motkrav som inte kommer uppfyllas vilket gör att han slipper matchen utan att, i hans ögon, själv vara den som bangar igen (även om alla andra ser igenom och förstår att det är precis det han gör).
Så de 500.000 är den nya "undanflykten" från hans sida som är den som är aktuell för den nuvarande inviten från Johannes.
Om han fick någon annan match vet jag faktiskt inte men det kanske någon annan kan svara på.
Betyder det att du tycker Rask och Anjo också fegar ur eftersom dem inte vill fightas emot Chrippa? Anser du att Rask och Anjo också är rädda för att möta chrippa?
Jag kan förstå att Chrippa vill möta rask och Anjo, dem har attackerat chrippa online i flera månader, det är personligt.
Såvitt jag vet har Leonidas och Chrippa ingen personligt bråk, och Leonidas har inte attackerat Chrippa online i flera månader.
Så den ena fighten är personlig, den andra är "bara för att".
Men jag kanske har missat något personligt bråk emellan Chrippa och Leonidas?