2024-08-21, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Har du även källan vart jag kan läsa meddelandet där chrippa skriver att han vill ha 500 000 kr? Eller står den kommentaren under inlägget du länkade?
klicka på kommentarer.
Citera
2024-08-21, 19:22
Medlem
Tittade precis på nya vloggen. Tycker om Chrippas nya content och nya persona.
Förut var han misogynist och respekterade inte sin förra partner alls. Han blir nästan som ett barn på julafton runt L. Tror det är L som uppmanar honom att lägga locket på. Mycket bra.

Jag tror han har gjort en djupgående förändring personlighetsmässigt på många olika plan för att kunna vara med L och möta hennes krav/behov. Men det återstår att se.

Vem av dom är det som inte vill ha barn tror ni? Jag bettar på L. Hon verkar trivas som det är nu i relationen, utan barn. Hon är ung och snygg. Och vet om att ett barn inte binder pappan till en resten av livet, som J trodde. Däremot skulle ett barn ha förbindelser för henne i livet…J kan ju (bevisligen) inte få någon annan så hon försökte binda upp Chrippa med en unge, gick sådär. Och titta hur hon lever. Ensamstående singelmorsa som dessutom hos sin mamma, arbetslös, en unge på axlarna och tradig. Skulle det ta slut mellan Chrippa och L så går L till nästa rika äventyr…..det kan inte fula inkompetenta tjejer göra.
Senast redigerad av skabbeskabbrav 2024-08-21 kl. 19:24.
Citera
2024-08-21, 19:38
Medlem
mariamusdotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Förut var han misogynist och respekterade inte sin förra partner alls. Han blir nästan som ett barn på julafton runt L. Tror det är L som uppmanar honom att lägga locket på. Mycket bra.

Jag tror han har gjort en djupgående förändring personlighetsmässigt på många olika plan för att kunna vara med L och möta hennes krav/behov. Men det återstår att se.

Vem av dom är det som inte vill ha barn tror ni? Jag bettar på L. Hon verkar trivas som det är nu i relationen, utan barn. Hon är ung och snygg. Och vet om att ett barn inte binder pappan till en resten av livet, som J trodde. Däremot skulle ett barn ha förbindelser för henne i livet…J kan ju (bevisligen) inte få någon annan så hon försökte binda upp Chrippa med en unge, gick sådär. Och titta hur hon lever. Ensamstående singelmorsa som dessutom hos sin mamma, arbetslös, en unge på axlarna och tradig. Skulle det ta slut mellan Chrippa och L så går L till nästa rika äventyr…..det kan inte fula inkompetenta tjejer göra.

många säger samma sak. Chrippa bara växer i folks ögon.

Han vann. Det är bekräftat nu.

Det är en storm nu mot Rask.
Sen blir det Anjos tur.
Citera
2024-08-21, 19:43
Medlem
Citat:
Inte 5 dagar, nu tvingade du mig att kolla upp det, utmaningen verkar ha kommit för 5 månader sen
Inlägget nedans postades 2024-03-17, 17:48

Min poäng var dock att det var längesen Leonidas utmanade Chrippa, så varför tas dessa 500 000 upp nu i samband med att chrippa utmanat Anjo och Rask?

Tillägg: nu uppstår nya frågor.
Leonidas utmanade Chrippa för över 5 månader sen. Chrippa tackade nej till fajten, har dem fortsatt tjata på Chrippa om fajten i 5 månader?
Slogs Leonidas mot någon annan som han sa att han skulle göra?

Det är väl inte tjat utan en ny invit till match från Leonidas till Chrippa då han ju fegade ur den förra gången.
Och nu med tanke på att Chrippa nu utmanat Anjo/Rask så är han ju uppenbarligen villig att gå en match men uppenbarligen inte mot någon som han är rädd skulle ge honom motstånd och där han riskerar att skämma ut sig så därav istället för att fega ur igen så ställer han motkrav som inte kommer uppfyllas vilket gör att han slipper matchen utan att, i hans ögon, själv vara den som bangar igen (även om alla andra ser igenom och förstår att det är precis det han gör).
Så de 500.000 är den nya "undanflykten" från hans sida som är den som är aktuell för den nuvarande inviten från Johannes.

Om han fick någon annan match vet jag faktiskt inte men det kanske någon annan kan svara på.
Citera
2024-08-21, 19:54
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mariamusdotter
Hahaha, Pedofilvikt .... MUHAHAHAHAHAHAHAAAA
Dagens sanning .
Han vägrar att ta ställning mot fläsk-banjo och bög-rask som deltog i Nemos podd och deras medverkan. Med motiveringen att han ” vet inget om Nemo” som är en dömd sexbrottsling. Samtidigt ska han släppa en video om dumpens arbete. Undrar varför det inte kommer någon video.
Citera
2024-08-21, 19:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det är väl inte tjat utan en ny invit till match från Leonidas till Chrippa då han ju fegade ur den förra gången.
Och nu med tanke på att Chrippa nu utmanat Anjo/Rask så är han ju uppenbarligen villig att gå en match men uppenbarligen inte mot någon som han är rädd skulle ge honom motstånd och där han riskerar att skämma ut sig så därav istället för att fega ur igen så ställer han motkrav som inte kommer uppfyllas vilket gör att han slipper matchen utan att, i hans ögon, själv vara den som bangar igen (även om alla andra ser igenom och förstår att det är precis det han gör).
Så de 500.000 är den nya "undanflykten" från hans sida som är den som är aktuell för den nuvarande inviten från Johannes.

Om han fick någon annan match vet jag faktiskt inte men det kanske någon annan kan svara på.
Varför skulle han gå en match mot någon som han vet troligen är bättre i ringen än han själv?
Vad är poängen? Vad är vinsten om han inte får redigt betalt?

De andra två är ju en helt annan femma - att få slå skiten ur dem i en uppgörelse de godkänt så att de inte kan anmäla honom är nog en ren dröm. Tänk att få slå ur sig alla aggressioner som de måste ha väckt.
Vem tackar nej till sånt.
Citera
2024-08-21, 20:11
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90

Betyder det att du tycker Rask och Anjo också fegar ur eftersom dem inte vill fightas emot Chrippa? Anser du att Rask och Anjo också är rädda för att möta chrippa?

Jag kan förstå att Chrippa vill möta rask och Anjo, dem har attackerat chrippa online i flera månader, det är personligt.
Såvitt jag vet har Leonidas och Chrippa ingen personligt bråk, och Leonidas har inte attackerat Chrippa online i flera månader.

Så den ena fighten är personlig, den andra är "bara för att".
Men jag kanske har missat något personligt bråk emellan Chrippa och Leonidas?
Citera
2024-08-21, 20:21
Medlem
Citat:
Betyder det att du tycker Rask och Anjo också fegar ur eftersom dem inte vill fightas emot Chrippa? Anser du att Rask och Anjo också är rädda för att möta chrippa?

Jag kan förstå att Chrippa vill möta rask och Anjo, dem har attackerat chrippa online i flera månader, det är personligt.
Såvitt jag vet har Leonidas och Chrippa ingen personligt bråk, och Leonidas har inte attackerat Chrippa online i flera månader.

Så den ena fighten är personlig, den andra är "bara för att".
Men jag kanske har missat något personligt bråk emellan Chrippa och Leonidas?

Nu svarade jag på din fråga gällande skillnaden inbjudan som var för fem månader sedan och den som nu rör 500.000.
Det övriga du drog upp nu har inget med det att göra och vad jag tycker kring fighten överlag är rätt ovidkommande men jag är inte för den oavsett vem som skulle stå för motstånd så huruvida Rask/Anjo inte går med på det kan jag inte bry mig mindre om.

Chrippa skulle kunna "vinna" mot Rask&Anjo och många fler om han bara kommer med en ärlig förklaring utan påhopp, lögner, skylla ifrån sig och om han bröstar sina fel men det är tydligen inget han kan göra utan då anser han att nävarna mot två otränade personer talar hans språk?
Citera
2024-08-21, 20:39
Medlem
SimonSesss avatar
Citat:
Jag gillar också nya vloggarna, dock angående det fetmarkerade: Hans förra var väl riktigt fet? Nästan tresiffrigt i vikt? Självklart blir man som man inte attraherad då, oavsett hur kär man är. Jag skulle lämna min fru dag 1 ifall hon blev fet.
Citera
2024-08-21, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariamusdotter
många säger samma sak. Chrippa bara växer i folks ögon.

Han vann. Det är bekräftat nu.

Det är en storm nu mot Rask.
Sen blir det Anjos tur.
Japp. Så L lär stanna 1 år till tippar jag sen har hon en ny, yngre Soccer star på kroken skulle jag gissa i NEW york
Citera
2024-08-21, 20:49
Medlem
mariamusdotters avatar
Citat:
Japp. Så L lär stanna 1 år till tippar jag sen har hon en ny, yngre Soccer star på kroken skulle jag gissa i NEW york

Vadå New York?
Citera
2024-08-21, 20:49
Avslutad
Citat:

hans nya persona har typ varit de tre sennaste vloggarna, sedan han fattade att folk inte uppskattar när han gubbsjukare sig och skriker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in