Citat:
Ursprungligen postat av
Gubba-Klubba50
Socialtjänsten som du skyddar och domstolen som du skyddar är ju på denna heroinist sida.
Där har du helt fel.
Jag är extremt anti denna heroinist och anser inte att han bör ha kontakt med barnen då jag har svårt att se hur det inte kommer leda till negativt inflytande på barnen. Vare sig han är ex heroinist numer eller ej.
Jag personligen hade MYCKET hellre velat att barnen kom till Fia eller anhöriga till Fia.
MEN Fia gör det i princip OMÖJLIGT att känna sympati för henne för hon är så EXTREMT hatisk och problematisk i sitt sätt. Det är på fullaste allvar konflikter med ALLT och ALLA vart hon än går. Går inte ens att prata med henne om vädret utan att hon börjar snacka skit om personen
Hade Fia kunnat dämpa sitt konfliktstartande humör och istället för att uttrycka varenda åsikt hon har, istället gjort som vi andra och muttrat tyst för oss själva och varit falska. Då hade jag 100% för att Fia ska få barnen hem/anhörig.
Istället går man från heroinist till efterbliven gazauteliggare med 2 familjer. Dagarna i ände av hat och bitterhet. Telefonterror. Tiktok terror.
Jag tycker genuint SYND om Fia.