2024-08-21, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Är känslomässigt tillgänglig för dem, sätter deras behov framför mina egna, älskar dem, håller dem utanför eventuella personliga konflikter.

Hur vet du, barnhotande olämpliga förälder att hon inte gör så.
2024-08-21, 10:03
Medlem
Citat:
Precis som Fia och Kurt-sune då haha.

Du är extremt nedvärderande mot kvinnor. Men du verkar älska pedofiler och hota dina egna barn
2024-08-21, 10:07
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Du är ju helt korkad o fattar 0

tillmälen och inga svar på någonting av det jag skriver. Ni är en sorglig sekt. Sök hjälp är mitt råd!
2024-08-21, 10:07
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Socialtjänsten som du skyddar och domstolen som du skyddar är ju på denna heroinist sida.

Där har du helt fel.

Jag är extremt anti denna heroinist och anser inte att han bör ha kontakt med barnen då jag har svårt att se hur det inte kommer leda till negativt inflytande på barnen. Vare sig han är ex heroinist numer eller ej.

Jag personligen hade MYCKET hellre velat att barnen kom till Fia eller anhöriga till Fia.

MEN Fia gör det i princip OMÖJLIGT att känna sympati för henne för hon är så EXTREMT hatisk och problematisk i sitt sätt. Det är på fullaste allvar konflikter med ALLT och ALLA vart hon än går. Går inte ens att prata med henne om vädret utan att hon börjar snacka skit om personen

Hade Fia kunnat dämpa sitt konfliktstartande humör och istället för att uttrycka varenda åsikt hon har, istället gjort som vi andra och muttrat tyst för oss själva och varit falska. Då hade jag 100% för att Fia ska få barnen hem/anhörig.

Istället går man från heroinist till efterbliven gazauteliggare med 2 familjer. Dagarna i ände av hat och bitterhet. Telefonterror. Tiktok terror.
Jag tycker genuint SYND om Fia.
2024-08-21, 10:09
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Men det har jag ju skrivit till dig i flera inlägg nu, har du svårt att läsa?

Två uttalanden som går emot varandra, vilket av dem som är lögn är det jag vill ha svar på, svara på det nu.

Det viktiga är inte vad jag gör, utan det socialtjänsten utsätter föräldrar och barn för. Varför försöker du hela tiden flytta fokus mot mig?

De går inte emot varandra. Det är du som inte förstår vad jag menar eller medvetet missförstår för att göra dig lustig på min bekostnad.
2024-08-21, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Fia gör rätt när hon säger till sina barn att inte lyssna på socialtjänsten. Barn efter barn berättar om hur illa socialtjänsten behandlar dem. Hur socialtjänsten skadat deras självkänsla och förstört hela deras liv. Men som alla andra socialhandläggare struntar du i det barnen berättar. För din sekt socialtjänsten är viktigast. Hur sjukt är inte det.

Socialtjänsten har ju anmält Fia falskt till polisen över 100 gånger. Fia har all rätt att spela in, de som bryter mot lagen är ju socialtjänsten. Men din sekt ska skyddas eller hur?

Socialtjänsten påstår att Fia spelat in. Som pedofilskyddare från socialtjänsten måste du förstå att kvinnor som anmäler pedofili alltid förlorat vårdnaden. Men det vet du redan då du skyddar pedofiler.

Sulle som du fått svar på har berättat om domen. Hur styvpappan slagit hans två pojkar vilket han har spelat upp i live. Den domare som dömde Sulle är samma domare som tog vårdnaden, alltså partisk med mamman. Hade Sulle varit pedofil hade du i och för sig skyddat honom eller hur?

Fia är anklagad att hon anmält pedofili, kan du inte läsa? Kan du bara heja på pedofiler?
Med tanke på hur få som är p och ännu få föräldrar som om om de ens skulle ha den svåra störningen så att ge sig på sina egna barn är extremt sällsynt eftersom spärr mot egen avkomma är extremt stark, trots detta så är det påfallande många av de publika lvu- föräldrarna som just anmält pappor för detta och där utredning visat noll substans ,. Nästan så att man tror att någon gett dem råd att anmäla pappor för övergrepp som sedan slår tillbaka så att pappan får ensam vårdnad eller så blir barnen omhändertagna .
2024-08-21, 10:10
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Vad vet du om vi ljuger om Fia?

Hela tråden är fullproppad med lögner om henne. Ni känner henne inte och har inte tillgång till allt material och därför ljuger ni om henne dagarna i ända.
2024-08-21, 10:11
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Hela tråden är fullproppad med lögner om henne. Ni känner henne inte och har inte tillgång till allt material och därför ljuger ni om henne dagarna i ända.

Jaha du känner henne personligen? Måste ha missat det.

Kan du nämna några påståenden du vet är lögner?

Eller ljuger du nu igen?
Citat:
Det viktiga är inte vad jag gör, utan det socialtjänsten utsätter föräldrar och barn för. Varför försöker du hela tiden flytta fokus mot mig?

De går inte emot varandra. Det är du som inte förstår vad jag menar eller medvetet missförstår för att göra dig lustig på min bekostnad.

Sug kuk ditt lilla retard.

Lämna tråden och Fia ifred nu. Du är för korkad för både oss och Fia.
2024-08-21, 10:13
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Jaha du känner henne personligen? Måste ha missat det.

Kan du nämna några påståenden du vet är lögner?

Eller ljuger du nu igen?
Är skvaller sanning? Börja att analysera det först och återkom.

Citat:
Sug kuk ditt lilla retard.

Lämna tråden och Fia ifred nu. Du är för korkad för både oss och Fia.

Ja om du gör detsamma. Har vi en deal?
2024-08-21, 10:14
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Är skvaller sanning? Börja att analysera det först och återkom.

Ja om du gör detsamma. Har vi en deal?

1. Korkat påstående. Börja med att bekräfta hur du vet att det som sagts inte stämmer.

2. Nej.
2024-08-21, 10:15
Medlem
Citat:
tillmälen och inga svar på någonting av det jag skriver. Ni är en sorglig sekt. Sök hjälp är mitt råd!
Hjäääälp
2024-08-21, 10:16
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
1. Korkat påstående. Börja med att bekräfta hur du vet att det som sagts inte stämmer.
För att det är just skvaller kanske möjligtvis? Eller menar du på allvar att allt ni skriver om Fia är att betrakta som fakta och i sådana fall på vilka grunder?

Citat:
2. Nej.
Tänkte väl det så besatt som du är av Fia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in