2024-08-21, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Tycker extrema narcissister med total avsaknad av självinsikt är fascinerande.
Sen kämpar inte Fia för sina barn, hon skiter i sina barn, det har hon påvisat gång på gång.

Du pratar om dig själv. Fia har aldrig hotat sina barn eller någon. Du själv erkänner att du hotar dina barn.
2024-08-21, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Hejdå troll.

Det är tydligt varför du står mot Fia. Med tanke på din långa relation med missbrukare. Vad mer driver dig till ditt hat mot föräldrar som vågar stå upp mot socialtjänsten?
2024-08-21, 08:18
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune

Och det kommer från Fia vet du ? Och hur vet du det i sådana fall?

ja men hur kan du VETA att det är Fia som gjort det?

Ja det förstår jag absolut, men hur kan du veta att det är Fia som är skyldig?

Jag har aldrig påstått att det är Fia som gjort det, kan lika gärna varit pappan.
Det enda man kan veta med säkerhet är att barnen behöver skyddas från det.

Om du inte ens klarar av att läsa ett kort inlägg här på några rader, så får jag anta att du inte heller lyckats förstå "allt material" du satt dig in i.
2024-08-21, 08:19
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Du pratar om dig själv. Fia har aldrig hotat sina barn eller någon. Du själv erkänner att du hotar dina barn.

Ne hon hotar mest andras barn.
2024-08-21, 08:21
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Det är tydligt varför du står mot Fia. Med tanke på din långa relation med missbrukare. Vad mer driver dig till ditt hat mot föräldrar som vågar stå upp mot socialtjänsten?

Det är inte många som faktiskt vågar det, eftersom de vet att de kan straffas hårt. Den som vet vad den här myndigheten är kapabel till vågar inte säga sanningen och är tyst. Det är sannolikt därför frågan i stort sett aldrig lyfts, trots att den både från samhällets och barnens perspektiv skulle behöva hamna i strålkastarljuset så att svenska folket får upp ögonen för vad som pågår och inse att de faktiskt själva kan drabbas av deras maktmissbruk. Det räcker med att få ett barn med en diagnos som får problem i skolan för att helvetet ska braka lös.

Fia har redan förlorat och kan inte förlora mer än hon redan gjort så därför väljer hon att skrika ut sin frustration.
2024-08-21, 08:23
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Det är svårt att tänka att du förstår annat än att sitta i grupp och nedvärdera andra. Jag menar du erkänner att du hotar dina egna barn att lämna bort dem till andra om de inte gör som du säger.

Du är också besatt. Varför är du besatt av föräldrar som kämpar för sina barn? Sjukligt besatt

Ptja du står utomhus och nedvärderar den ena och den andra. Stalkar. Skriker.

”Kämpar för sina barn” ren komedi. Noll självinsikt på alla punkter.

Lägg in dig.

Citat:

Min långa relation med missbrukare? 😂😂
Fia knullar en, vad hon själv beskriver, grov missbrukare. Inte en, utan två gånger. Får två tjackungar och sen ska du yttra dig om vad detta konto har för tidigare posts.

Du är verkligen besatt av att stalka människor. Hur mycket av din vakna tid lägger du ned på onödig research om människor runt dig? Sjukligt beteende. Kanske är en del av att vara i klimakteriet.
Senast redigerad av Nariiouh 2024-08-21 kl. 08:27.
2024-08-21, 08:26
Medlem
Citat:
Fia är arg för att hon totalt saknar självinsikt, precis som du.
Hon kan vara hur arg hon vill på socialtjänsten, och det är just det som är hennes problem.
Det är viktigare att ha rätt än att få hem sina barn. Hela hennes "kamp" bekräftar exakt det som socialtjänsten menar är hennes problem, brist på självinsikt, klarar inte av att sätta barnens behov över sina egna, emotionellt otillgänglig och klarar inte av att hålla barnen utanför de konflikter hon skapar med allt och alla runt omkring sig.

Men här kan du få ett väldigt enkelt logiskt resonemang som du kan totalt ignorera och börja raljera om ditt skit igen.

Barnen har visat upp ett icke åldersadekvat sexuellt beteende, ett beteende som de har fått från någon av föräldrarna.

Detta är konstaterad fakta, och ingenting någon av föräldrarna förnekar.
Däremot anklagar båda föräldrarna varandra för att ha sexuellt utnyttjat barnen.
Socialtjänstens jobb är att skydda barnen från detta.

De gör det och hänvisar båda föräldrarna till att de måste lösa sina respektiva problem.
I pappans fall missbruk, och i Fias fall det ovanstående.

Pappan söker hjälp för sitt missbruk och visar på vilja att förändra sig, och han får ha kvar vårdnaden och umgänge.
Fia däremot kan inte ens acceptera att hon kan ha gjort något fel, utan hon är den perfekta föräldern enligt henne själv, hennes ego är så fragilt att hon klarar inte ens av att låtsas att hon kan ha brister och gå med på de åtgärder som föreslogs långt innan LVU ens vart aktuellt.
Hennes väderkvarns-fight är viktigare för henne än barnen.

När barnen om några år blir så pass gamla att de själv kan avgöra om de vill ha kontakt med Fia.
När de då frågar henne varför hon inte bara gick med på vad socialtjänsten sagt så att de kunde få komma hem igen, vad fan ska hon svara på det?

Här kommer argumenten från en barnhotande gissningsvis socionom som själv tar massa barn.

På vilket sätt menar du att Fia drar in barnen I en konflikt för hon kräver upprättelse av socialtjänsten?

Vem förutom socialtjänsten skapar hon konflikt med och hur har socialtjänsten utfört sitt arbete professionellt när de vägrat möte, svara eller lyssna på henne i fyra år?

I samtliga domar står det att mamman har anmält pappan gällande sexuella övergrepp. En pappa som har flera sidor långt belastningsregister som missbrukar heroin och som utsatt Fia för våld. Fia har ju lagt upp Journal om våldet. Förminskar du det också?
Vad vet du om historien kring pedofili från pappan?

Skyddar du pedofiler som socialtjänsten?
2024-08-21, 08:26
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Jag har aldrig påstått att det är Fia som gjort det, kan lika gärna varit pappan.
Det enda man kan veta med säkerhet är att barnen behöver skyddas från det.
Nej det viktiga för dig är inte att skydda några barn, utan att se Fia plågas och straffas av soc. Och sedan gör du dig lustig över hennes reaktion på det. Skrämmande faktiskt.

Citat:
Om du inte ens klarar av att läsa ett kort inlägg här på några rader, så får jag anta att du inte heller lyckats förstå "allt material" du satt dig in i.
Jag läser vad du skriver, men det är tydligt att du är ute efter att håna Fia istället för att lyssna på vad hon säger. Jag lyssnar och det är jobbigt att lyssna på en person som maler på i högt tonläge konstant, men kan konstatera att hon faktiskt har rätt i en hel del av sin kritik.

Det är ingen som har hela Fias material och därför är det omöjligt att diskutera hennes fall fullt ut och veta vad som hänt och om det kan vara så att Fia faktiskt har rätt i en hel del av hennes kritik. Men efter vad jag själv sett så förvånar det mig inte om de gjort precis likadant i hennes fall och det är därför hon är så arg.
2024-08-21, 08:28
Medlem
Citat:
Ptja du står utomhus och nedvärderar den ena och den andra. Stalkar. Skriker.

”Kämpar för sina barn” ren komedi. Noll självinsikt på alla punkter.

Lägg in dig.

Min långa relation med missbrukare? 😂😂
Fia knullar en, vad hon själv beskriver, grov missbrukare. Inte en, utan två gånger. Får två tjackungar och sen ska du yttra dig om vad detta konto har för tidigare posts.

Du är verkligen besatt av att stalka människor. Hur mycket av din vakna tid lägger du ned på onödig research om människor runt dig? Sjukligt beteende. Kanske är en del av att vara i klimakteriet.

Vad försöker du säga med din kommentar? Mannen som skyddar missbrukare
2024-08-21, 08:30
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
På vilket sätt saknar jag självinsikt? Jag vet precis som många andra hur socialtjänsten faktiskt fungerar. -Insert lång sektion av ordbajs-

Wow fick fullträff på alla punkter. Vem kunde ana att du skulle repetera dig.

Lämna tråden och Fia ifred nu.
2024-08-21, 08:31
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Wow fick fullträff på alla punkter. Vem kunde ana att du skulle repetera dig.

Lämna tråden och Fia ifred nu.

Jag har redan lämnat Fia i fred. Följer inte henne på TikTok och tittar aldrig på lives . Frågan är klarar du/ni av att lämna Fia ifred?

Ni sitter här hela dagarna och är helt besatta av henne.
2024-08-21, 08:32
Medlem
Citat:
Det är inte många som faktiskt vågar det, eftersom de vet att de kan straffas hårt. Den som vet vad den här myndigheten är kapabel till vågar inte säga sanningen och är tyst. Det är sannolikt därför frågan i stort sett aldrig lyfts, trots att den både från samhällets och barnens perspektiv skulle behöva hamna i strålkastarljuset så att svenska folket får upp ögonen för vad som pågår och inse att de faktiskt själva kan drabbas av deras maktmissbruk. Det räcker med att få ett barn med en diagnos som får problem i skolan för att helvetet ska braka lös.

Fia har redan förlorat och kan inte förlora mer än hon redan gjort så därför väljer hon att skrika ut sin frustration.

Om alla följde Fias exempel skulle socialtjänsten inte kunna fortsätta. Fia och Sulle håller ämnet kring socialtjänstens maktmissbruk levande och öppnar upp för många fler att våga.

Jag anser att det är riktigt vidrigt hur många som kritiserar vad de gör. De säger ständigt hur jobbigt det är. De får otroligt mycket skit. Bara titta på denna tråd av sjuka kommentarer av stalkers och farliga individer som mår bra av att trycka ner andra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in