2024-08-20, 22:32
Medlem
Ang att Peddomaysan ev skulle bli frikänd så vill jag bara påminna om att hon förkommer under TIO avsnitt i belastningsregistret och att Tingsrätten anser att den brottslighet som Maysa Chouba nu döms för är av allvarlig karaktär.

Behöver väl inte säga mer än så, men absolut, bra tjej, fin, tar ingen skit osv, HAHA
Citera
2024-08-20, 22:40
Medlem
mariamusdotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Ang att Peddomaysan ev skulle bli frikänd så vill jag bara påminna om att hon förkommer under TIO avsnitt i belastningsregistret och att Tingsrätten anser att den brottslighet som Maysa Chouba nu döms för är av allvarlig karaktär.

Behöver väl inte säga mer än så, men absolut, bra tjej, fin, tar ingen skit osv, HAHA

Hon får på sin höjd fotboja några månader. Sen får hon räkna av tid i häktet och så försvinner en tredjedel per automatik.

Det är fullt på Hinseberg och Ystad.

Kan trösta dej med att OM Maysa åker in på kåken så är hon inte rädd för några pundare eller butchar.
Maysa är lång, stark och slagkraftig. Ingen jävlas med henne ostraffat.
Plitarna kommer kissa på sig på dom också.

Maysa är Queen.
Senast redigerad av mariamusdotter 2024-08-20 kl. 22:46.
Citera
2024-08-20, 22:46
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mariamusdotter
Hon får på sin höjd fotboja några månader. Sen får hon räkna av tid i häktet och så försvinner en trededel per automatik.

För att bli beviljad boja behöver man ett jobb. Det räcker inte att sitta och sminka sig i live for att frivården ska godkänna detta
Citera
2024-08-20, 22:47
Medlem
Citat:
Hon får på sin höjd fotboja några månader. Sen får hon räkna av tid i häktet och så försvinner en trededel per automatik.

För 40min sedan sa du att hon skulle bli friad och att räkna bort den villkorliga delen är ju helt irrelevant för själva brottet hon blivit dömd för.
Helt efterblivna resonemang och efterhandskonstruktion du kommer med.
Citera
2024-08-20, 22:48
Medlem
mariamusdotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
För att bli beviljad boja behöver man ett jobb. Det räcker inte att sitta och sminka sig i live for att frivården ska godkänna detta

Nej

Kraven är

Fast bostad
Stabil livssituation
Kort straff
och sen lova följa reglerna.

Det är fullt på anstalterna. Ingen kvinna sätts på kåken i onödan.
Citera
2024-08-20, 22:49
Medlem
mariamusdotters avatar
Citat:
För 40min sedan sa du att hon skulle bli friad och att räkna bort den villkorliga delen är ju helt irrelevant för själva brottet hon blivit dömd för.
Helt efterblivna resonemang och efterhandskonstruktion du kommer med.

Jag tror till 99.99% att fina Maysa blir friad.

Till 0.01% tror jag på fotboja.
Citera
2024-08-20, 22:51
Medlem
Citat:
Kan trösta dej med att OM Maysa åker in på kåken så är hon inte rädd för några pundare eller butchar.
Maysa är lång, stark och slagkraftig. Ingen jävlas med henne ostraffat.
Plitarna kommer kissa på sig på dom också.

Maysa är Queen.

Nu snackar vi! Ska skriva detta till förtroenderådet på anstalten hon ska sitta på så dom passar sig!
Citera
2024-08-20, 23:14
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Nej

Kraven är

Fast bostad
Stabil livssituation
Kort straff
och sen lova följa reglerna.

Det är fullt på anstalterna. Ingen kvinna sätts på kåken i onödan.
https://www.kriminalvarden.se/fangel...gelse/fotboja/

Den som är dömd till högst sex månaders fängelse kan avtjäna straffet genom intensivövervakning med elektronisk kontroll, så kallad fotboja.

För att den som dömts till max sex månaders fängelse ska få fotboja krävs i regel följande:

Någon form av sysselsättning: arbete, utbildning eller annan sysselsättning.

Peddot fick 1 år och 8 månader, hon kommer säkert bli uppskattad på kåken men det kommer kosta henne
Citera
2024-08-21, 04:05
Medlem
Hon är ju helt väck som fortfarande förnekar peddodomen, ungefär som horungen arabiawitch som fortfarande förnekar att hon var med i isis! Dom två borde bilda en klubb
Citera
2024-08-21, 10:15
Medlem
Citat:
hon är en frihetskämpe

Kan du inte vara snäll att utveckla lite vad som gör henne till en frihetskämpe?
Vad innebär det för dig och hur hjälper det andra?
Citera
2024-08-21, 12:32
Medlem
mariamusdotters avatar
Citat:
Kan du inte vara snäll att utveckla lite vad som gör henne till en frihetskämpe?
Vad innebär det för dig och hur hjälper det andra?

Hon står upp för Palestina.
Hon står upp för girl power.
Hon tar aldrig skit.
Hon har sagt till mig IRL att jag går med Gud. Att jag har Gud med mig i allt jag gör.
Hon pissar på Sverige & svenskarna
Hon är bästa blatten.
Citera
2024-08-21, 13:21
Medlem
Citat:
Hon står upp för Palestina.
Hon står upp för girl power.
Hon tar aldrig skit.
Hon har sagt till mig IRL att jag går med Gud. Att jag har Gud med mig i allt jag gör.
Hon pissar på Sverige & svenskarna
Hon är bästa blatten.

Jag får väl citera dig här bara för att föreviga inlägget, det är... Alltså det är svårt att förstå om du trollar eller inte.
Du gör henne knappast en tjänst på visa punkter och mycket är så oerhört motsägelsefullt men att argumentera emot det här är till föga nytta så jag nöjer mig bara med ett "intressant".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in