2024-08-20, 09:17
Medlem
Och lars mat får vi se på en tallrik. Hade varit roligare å se henne uppskatta/äta maten
Citera
2024-08-20, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Och lars mat får vi se på en tallrik. Hade varit roligare å se henne uppskatta/äta maten
Eller hur! SL visar ofta när hennes minsta äter och testar ny mat. Vet inte om H tycker att det är för privat att visa när L äter, men det tar hon ju ingen hänsyn till i andra situationer.
Citera
2024-08-20, 10:35
Medlem
Uncloaks avatar
Persiennerna är nere idag igen.
Citera
2024-08-20, 11:08
Medlem
Hur kan man vilja bo utan dagsljus??! DRA UPP PERSIENNERNA HANNA
Citera
2024-08-20, 12:05
Medlem
Varför lägger man ut en bild på ett stökigt vardagsrum? Jaja man blir inte förvånad. Och nej det hjälper inte med lampan 🫣

Skulle hon inte reklamera den soffan för det var något fel på den? Då kanske inte man ska behandla den på detta sätt. Den ser ju helt för jäklig ut, som om den var flera år gammal och sliten. Mugg och tallrik i soffan så jag antar att de äter där fast de inte har något bord. I en ljusbeige soffa. Undrar hur den ser ut under filtarna.....

De får ju säkert reklamera den 🙄
Herregud.....
Senast redigerad av Skippan123 2024-08-20 kl. 12:08.
Citera
2024-08-20, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterfantasten
Hon har väl aldrig sagt att hon är den enda i Sverige som är vaken eller att hon har det tuffast av oss alla? Hon skriver ju utifrån sig själv… Ska man resonera som er så kan man ju aldrig klaga/gnälla/beklaga sig över något eftersom det nog alltid går att hitta någon som har det värre om man måste jämföra. Men varför ska man ens jämföra?
Att man kan bli provocerad av att hon tycker det är tidigt kan jag såklart förstå, men hon har väl ändå rätten på sida att ha sina känslor kring det ändå?

Håller med.. det här när man minimerar någons känslor och vill få dennes känslor att vara fel för att en annan kan ha det värre eller at denne inte är ensam om det”

Om jag har tappat bort min strumpa och är super ledsen låt mig känns det jag känner, det är min älsklings strumpa som mu är borta.
Bekräfta min känsla, försök sätta dig in i känslan eller strunta i det men minimera inte min känsla pga någon annan kan ha tappat bort två par strumpor eller kanske en hel outfit.

Nämen ni fattar grejen SUCK.
Citera
2024-08-20, 12:51
Medlem
Är H vampyr eller varför är alltid persiennerna nerdragna? Det är dag och då kan de vara trevligt med dagsljus.
Och bör man ha någon fruktpure på gröten när den gröten redan är smaksatt? Min lille tar gröten precis som det är när den har smaksatt.
Citera
2024-08-20, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Är H vampyr eller varför är alltid persiennerna nerdragna? Det är dag och då kan de vara trevligt med dagsljus.
Och bör man ha någon fruktpure på gröten när den gröten redan är smaksatt? Min lille tar gröten precis som det är när den har smaksatt.

Angående persienner så är ett hett tips att inte sova i vardagsrummet om man nu tycker det är lite drygt att dra upp och ner en persienn. Man kan ha ett separat sovrum! Särskilt om man bor tre personer i en trea! Sover/äter/lever man helt i vardagsrummet så kan man lika gärna bo i en etta.
Citera
2024-08-20, 13:33
Medlem
Har hon någonsin förklarat varför de alltid har sina (skitfina) persienner neddragna?
Citera
2024-08-20, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterfantasten
Hon har väl aldrig sagt att hon är den enda i Sverige som är vaken eller att hon har det tuffast av oss alla? Hon skriver ju utifrån sig själv… Ska man resonera som er så kan man ju aldrig klaga/gnälla/beklaga sig över något eftersom det nog alltid går att hitta någon som har det värre om man måste jämföra. Men varför ska man ens jämföra?
Att man kan bli provocerad av att hon tycker det är tidigt kan jag såklart förstå, men hon har väl ändå rätten på sida att ha sina känslor kring det ändå?

Fast hon anstränger ju inte ens sig för att göra det bästa för barnet under dagen? T.ex. noll skärmtid, givande aktiviteter som öppen förskola, läsa böcker. Lagar inte näringsrik mat som barnet får vid ett köksbord tillsammans med familjen. Hur kan man då klaga? Hon offrar ju inget? Får t.o.m sova hela nätter för det mesta.
Citera
2024-08-20, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skhj
Angående persienner så är ett hett tips att inte sova i vardagsrummet om man nu tycker det är lite drygt att dra upp och ner en persienn. Man kan ha ett separat sovrum! Särskilt om man bor tre personer i en trea! Sover/äter/lever man helt i vardagsrummet så kan man lika gärna bo i en etta.
Dom har ju haft dom nere även när dom inte har sovit i vardagsrummet. Man behöver ju inte dra upp dom helt men åtminstone vinkla upp dom så det kommer in ljus!
Citera
2024-08-20, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Lars ser lika glad ut som vanligt. Och sitter som vanligt i soffan (kanske sovit där) antagligen framför tvn

Har nog aldrig sett en liten unge som alltid ser så uttryckslös ut.
Visst det kan ju va så att hon inte brukar fånga skratt/leende på bilderna hon lägger ut men typ 95 % av alla bilder ser ju Lars helt likgiltig ut i blicken.
Mina ungar log och skrattade så fort man pratade till dom eller gjorde nån löjlig röst, såååå svårt kan det väl inte vara för en mamma att få sitt barn att le på bild??
Tänker också på videorna hon lägger ut på Lars, barn brukar ju bli glada bara dom ser sig själv i en spegel. Lars har inget uttryck när hon ser sig själv i mobilen när H filmar…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in