2024-08-13, 15:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Jag tror inte en sekund på hennes snyfthistoria hon publicerade på TikTok. Den utelämnar väldigt mycket eftersom hon helt enkelt inte minns speciellt mycket, och det hon minns kan likväl vara hennes eget fabricerande. Vi vet alla att människan är totalt gränslös och ett alkoholberoende.

Skadorna hon uppvisar är inte direkta misshandelsskador - utan snarare fall- och olycksskador förorsakade på egen hand. Det är en liten sårskada över näsryggen och under näsan. Tyvärr lär vi aldrig få höra motpartens "dejtens" historia av denna händelse.

Min spekulation är att Pia Nyberg (Gräddrumpan) supit skallen av sig i vanlig ordning, blivit hysterisk vid någon meningsskiljaktighet (gubben kanske inte fick upp kuken) och gått bärsärkagång. I vanlig ordning.

Den finns på tuben nu,
https://www.youtube.com/watch?v=bxJZvwz3M1c
Citera
2024-08-15, 19:52
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Jag tror inte en sekund på hennes snyfthistoria hon publicerade på TikTok. Den utelämnar väldigt mycket eftersom hon helt enkelt inte minns speciellt mycket, och det hon minns kan likväl vara hennes eget fabricerande. Vi vet alla att människan är totalt gränslös och ett alkoholberoende.

Skadorna hon uppvisar är inte direkta misshandelsskador - utan snarare fall- och olycksskador förorsakade på egen hand. Det är en liten sårskada över näsryggen och under näsan. Tyvärr lär vi aldrig få höra motpartens "dejtens" historia av denna händelse.

Min spekulation är att Pia Nyberg (Gräddrumpan) supit skallen av sig i vanlig ordning, blivit hysterisk vid någon meningsskiljaktighet (gubben kanske inte fick upp kuken) och gått bärsärkagång. I vanlig ordning.

Ja, så jävla sorgligt, att hon lägger upp sånt här.

Två barn, som ( är hos sin pappa ), men inte ska behöva se sin mamma så här?

Usch!
Citera
2024-08-19, 16:19
Medlem
Kronofogden har tydligen varit och värderat lägenheten och Pia snackar om att det blir att bo på gatan i vinter. Tragiskt att hon inte vaknar upp och försöker ta sig samman.
Citera
2024-08-19, 16:29
Medlem
Beisskorbs avatar
Spritröven olycksalkisen...

Jag känner igen den där typen av historia. Jag umgicks med sådana förr.

De hade blåmärken, de hamnade i fyllecell. Och det var aldrig deras fel.
Citera
2024-08-19, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odessa67
Kronofogden har tydligen varit och värderat lägenheten och Pia snackar om att det blir att bo på gatan i vinter. Tragiskt att hon inte vaknar upp och försöker ta sig samman.

Hon har live nu på TikTok och har berättat lite hur det gått till och varför, skärminspelade drygt 5min av liven: https://gofile.io/d/z0NBCN
Citera
2024-08-19, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Hon har live nu på TikTok och har berättat lite hur det gått till och varför, skärminspelade drygt 5min av liven: https://gofile.io/d/z0NBCN

Bara jag som vart lite illa till mods i liven mot slutet? Hon hade en rephög som hängde i dörren bakom henne. Beklagade sig över allt och det lät som att hon sa något i stil med att hon kunde ta till repen om det vart för mycket, vilket det typ lät som. Sen laggade liven ihop och avslutades.
Citera
2024-08-19, 19:36
Medlem
Beisskorbs avatar
Kan nån berätta för mig varför det är så roligt med sprit att man kan tänka sig att kasta bort hela sitt liv?
Citera
2024-08-19, 19:43
Medlem
Beisskorbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick
Vad händer med kärringen egentligen? Trodde hon skulle bli en ny Lennart Bladh men så blev det inte.

Lennart var ju rolig... inte bara tragisk som gäddröven.
Citera
2024-08-19, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn
Bara jag som vart lite illa till mods i liven mot slutet? Hon hade en rephög som hängde i dörren bakom henne. Beklagade sig över allt och det lät som att hon sa något i stil med att hon kunde ta till repen om det vart för mycket, vilket det typ lät som. Sen laggade liven ihop och avslutades.
Hon har besök av ambulans nu och livar
Citera
2024-08-19, 19:53
Medlem
stbckhblms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odessa67

Vet inte hur stora lån hon har men blir nog en hyfsad slant över efter skulder och sånt är betalt
https://www.booli.se/sok/slutpriser?areaIds=164734

Tyvärr riskerar det att bli pengar som bränns på kortsiktiga beslut
Citera
2024-08-19, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon har besök av ambulans nu och livar

Såg det. Lyckades skärmfilma hela eländet.
Citera
2024-08-19, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn
Såg det. Lyckades skärmfilma hela eländet.

Har du lust att lägga upp det?

https://gofile.io/ är ett alternativ att lägga upp på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in