2024-08-11, 09:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av the-wanker
Ja det är tragiskt att det gått så åt helvete för henne.. Att hon ens säger "Jag är ganska van vid att dricka så jag blir inte så full." är helt sjukt och visar hur illa det är..
Hon behöver verkligen professionell hjälp men med tanke på resursbrister inom vården så är det bara att glömma.

Ja, som om bråket/incidenten är anledningen till blackouten.
Citera
2024-08-11, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Ja, som om bråket/incidenten är anledningen till blackouten.

Precis, mest troligt är väl att hon istället var redlöst packad. Risken är tyvärr rätt stor att de pratat och hon blivit förbannad och ska bråka.

Absolut att mannen där kan vara en idiot och kvinnomisshandlare men med tanke på hennes relation till alkohol plus hennes historia med paranoida tankar så är kanske risken större att hon spårade ur och att han istället försvarade sig.
Citera
2024-08-11, 10:36
Medlem
Citat:
Verkar inte så, på hennes senaste tiktok har hon plåster över en blodig näsa efter en första dejt hemma hos någon och sedan ha blivit hämtad av polisen. Hon minns heller inte vad som hänt så det har verkligen spårat ur för henne. Vilken typ av man väljer att gänga med henne? Där har vi svaret.

https://www.tiktok.com/@graddrumpan2024/video/7401645212222704929
Vad förväntar man sig? Kvinnan är gravt alkoholiserad och kommer naturligtvis också hamna i sådant sällskap. Bäddat för katastrof. Man förstår vilket typ av sällskap hon har. Ingen ordentlig man skulle välja en kvinna som henne, det säger sig självt. Det är likadana missbrukare och pundare som henne själv.

Hon sattes i fyllecell av polisen, vilket tyder på att hon mycket väl kan vara antagonisten. Hon påstår samtidigt att hon inte "var så full", men minns inte mycket av kvällen.
Senast redigerad av Treschow 2024-08-11 kl. 11:11.
Citera
2024-08-11, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Vad förväntar man sig? Kvinnan är gravt alkoholiserad och kommer naturligtvis också hamna i sådant sällskap. Bäddat för katastrof. Man förstår vilket typ av sällskap hon har. Ingen ordentlig man skulle välja en kvinna som henne, det säger sig självt. Det är likadana missbrukare och pundare som henne själv.

Hon sattes i fyllecell av polisen, vilket tyder på att hon mycket väl kan vara antagonisten. Hon påstår samtidigt att hon inte "var så full", men minns inte mycket av kvällen.

Ja det måste du ha helt rätt i, det är många gånger jag undrat över vilka män som tar med henne hem. Speciellt med tanke på hennes hygien och beteende. Han måste vara desperat i alla fall.

Jag antar att polisen automatiskt satte henne i fyllecellen eftersom hon sa till de att hon inget mindes och måste ha ramlat. Hon var antagligen så full att de inte kunde släppa lös henne på gatan och hon har inga vänner som kan hjälpa henne hem heller.
Citera
2024-08-12, 04:43
Medlem
LemPicas avatar
Oj !
Att hon kunde spåra ännu mer förvånar mej.
Har hon kvar sin lägenhet?
Jag har inte TikTok så kan inte kolla där.

Citat:
Verkar inte så, på hennes senaste tiktok har hon plåster över en blodig näsa efter en första dejt hemma hos någon och sedan ha blivit hämtad av polisen. Hon minns heller inte vad som hänt så det har verkligen spårat ur för henne.

https://www.tiktok.com/@graddrumpan2024/video/7401645212222704929
Citera
2024-08-12, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Oj !
Att hon kunde spåra ännu mer förvånar mej.
Har hon kvar sin lägenhet?
Jag har inte TikTok så kan inte kolla där.

Ja hon har kvar lägenheten men hon är fortfarande utan ström så hon brukar ladda telefonen i tvättstugan.

Jag har inte heller tiktok men jag kollar via datorn och då får jag bara upp ett fönster om att logga in eller fortsätta titta som "Guest".
Citera
2024-08-12, 06:53
Medlem
NyaHenriksss avatar
Ang senaste videon så finns det faktiskt en risk att hon blivit drogad.
Citera
2024-08-12, 08:38
Medlem
MissNyckels avatar
Det är ju ett Ironi konto, hon måste sitta och garva ihjäl sig åt allas kommentarer både här på FB samt TT.

Hon är ju fan ett Geni på en annan nivå om man säger så 🤷‍♀️🤣
Citera
2024-08-12, 19:54
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissNyckel
Det är ju ett Ironi konto, hon måste sitta och garva ihjäl sig åt allas kommentarer både här på FB samt TT.

Kanske lite eller mycket dum i huvudet,men vad är ett Ironikonto?

Du menar att hon satt på sig taffliga plåsterlappar på näsan, smetat in näsborre med något rött och går skrattandes omkring i Huddinge Centrum?
Citera
2024-08-12, 21:06
Medlem
Citat:

Med tanke på att hon förlorat ungarna, lägenheten var ute på annons för exekutiv auktion ett tag, hon har haft soc och polisen hos sig osv så tror jag tyvärr inte att hon har ett trollkonto..
Citera
2024-08-13, 09:31
Avslutad
Citat:

NJA... nu kanske.. men det finns ju domar och utredningar från tingsrätten och socialtjänsten som är äkta, och är hon så jävla korkad att hon startar ett ironikonto på bekostnad av sina barn är hon ju bara mer dum än vad hon verkar
Citera
2024-08-13, 10:11
Medlem
Jag tror inte en sekund på hennes snyfthistoria hon publicerade på TikTok. Den utelämnar väldigt mycket eftersom hon helt enkelt inte minns speciellt mycket, och det hon minns kan likväl vara hennes eget fabricerande. Vi vet alla att människan är totalt gränslös och ett alkoholberoende.

Skadorna hon uppvisar är inte direkta misshandelsskador - utan snarare fall- och olycksskador förorsakade på egen hand. Det är en liten sårskada över näsryggen och under näsan. Tyvärr lär vi aldrig få höra motpartens "dejtens" historia av denna händelse.

Min spekulation är att Pia Nyberg (Gräddrumpan) supit skallen av sig i vanlig ordning, blivit hysterisk vid någon meningsskiljaktighet (gubben kanske inte fick upp kuken) och gått bärsärkagång. I vanlig ordning.
Senast redigerad av Treschow 2024-08-13 kl. 10:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in