2024-08-19, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Bägge bilarna är kreditköp. Kian är köpt i slutet av maj, bolaget är registrerat 14 juni. Jag är ingen expert men jag tänker att bolaget måste finnas innan man kan köpa någon bil och ta det på företaget....

# 467 Då verkar ju mannen försatt sig i stora problem. Har osäkra inkomster och går och köper en kreditbil som lär kosta runt 5000/månad. Bilen lär ju också ryka om de ska leva på frugans praktikbidrag och en liten fishy dataverksamhet som inte lär gå bättre pga Dumpen. Nästan så att jag börjar tycka synd om idioten.
Citera
2024-08-19, 13:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
# 467 Då verkar ju mannen försatt sig i stora problem. Har osäkra inkomster och går och köper en kreditbil som lär kosta runt 5000/månad. Bilen lär ju också ryka om de ska leva på frugans praktikbidrag och en liten fishy dataverksamhet som inte lär gå bättre pga Dumpen. Nästan så att jag börjar tycka synd om idioten.
Jag tycker inte det minsta synd om tönten #467. Det är ingen mänsklig rättighet att köpa ny bil, ha en fru, och bo i villa. Som man bäddar får man ligga.
Citera
2024-08-19, 13:45
Avstängd
Kom kattgäddan på att han glömde sitt visitkort när han kom tillbaka? Vad är det som ska bort enligt honom? Hans erigerade penis när han kollar på barn vid poolen?
Citera
2024-08-19, 14:01
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Nu ska han ju anlita juridiskt ombud också. Finns säkert nån sån som ser sin möjlighet att skinna idioten på massa pengar fast h*n vet att det är dött lopp.

Min teori till anledningen om varför han tjatar så jävla mycket och är så stött över att han blir ignorerad av barn på kik är för att han är van att bli ignorerad av det motsatta könet eftersom han är så jävla kufig, ful och störig. Att han har en fru är ett jävla under och måste verkligen vara en miracle once in a lifetime chans för en sån här idiot. Alla känner vi nån sån här 40-årig oskuld som var konstig redan som barn också har det bara fortsatt och blivit värre ju äldre de blir.

Förhoppningsvis har han sumpat frugan genom sitt patetiska groomingchattande. Finns nog inte en fungerande hjärncell på den där idioten.
Citera
2024-08-19, 14:06
Avslutad
Senaste nytt från Dumpenbilen.

Ca 12 minuters uppdatering och från ca 07:50 lite snack om senaste #467

https://youtu.be/cVoXMhDOQQg?si=DcBr9uBlR1-Rv9b4
Citera
2024-08-19, 14:23
Medlem
entilllirares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furofsteel
Nu ska han ju anlita juridiskt ombud också. Finns säkert nån sån som ser sin möjlighet att skinna idioten på massa pengar fast h*n vet att det är dött lopp.

Han är ju en king om han blir den andra att dra dem inför skranket.
Citera
2024-08-19, 14:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Han är ju en king om han blir den andra att dra dem inför skranket.

Han "viste" ju att det var Dumpen hela tiden så onanivideosarna var väl till Sarah då
Citera
2024-08-19, 14:29
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Han "viste" ju att det var Dumpen hela tiden så onanivideosarna var väl till Sarah då

Måste väl vara excentrisk på nåt vis då om han hela tiden visste att det skulle bli lagt upp på dumpen när han falskspelar på sin lilla halvslappa sorgliga skinnbit och skämmer ut sig i desperata chattar där han grinar över att bli ignorerad av barn.
Citera
2024-08-19, 14:36
Avstängd
Citat:
Måste väl vara excentrisk på nåt vis då om han hela tiden visste att det skulle bli lagt upp på dumpen när han falskspelar på sin lilla halvslappa sorgliga skinnbit och skämmer ut sig i desperata chattar där han grinar över att bli ignorerad av barn.

Någon gädda måste väl bli den första som sysslar med självskadebeteende och faktiskt har som mål att hamna på Dumpen
Citera
2024-08-19, 14:37
Medlem
tindravargs avatar
Citat:

Min teori till anledningen om varför han tjatar så jävla mycket och är så stött över att han blir ignorerad av barn på kik är för att han är van att bli ignorerad av det motsatta könet eftersom han är så jävla kufig, ful och störig. Att han har en fru är ett jävla under och måste verkligen vara en miracle once in a lifetime chans för en sån här idiot. Alla känner vi nån sån här 40-årig oskuld som var konstig redan som barn också har det bara fortsatt och blivit värre ju äldre de blir.

Förhoppningsvis har han sumpat frugan genom sitt patetiska groomingchattande. Finns nog inte en fungerande hjärncell på den där idioten.

Frugan blev fru i år men de har varit ett par länge.
Citera
2024-08-19, 14:38
Medlem
tindravargs avatar
Citat:

Mycket sorglig halvslapp skinnbit. Varför förblir den slapp
Citera
2024-08-19, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Någon gädda måste väl bli den första som sysslar med självskadebeteende och faktiskt har som mål att hamna på Dumpen
Finns ju folk med förnedringsfetisch som älskar att höra att de är äckliga och har liten snopp. Skulle inte förvåna mig om den där "ser du min röv nu?" är en sån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in