2024-08-19, 06:40
Medlem
mhns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight
Inte bara mållöst, för att det ska bli roligt måste man mäta och dokumentera förbättringar.
Ja, när man t ex tar personbästa på någon övning så måste jag erkänna att det är lite roligt.
2024-08-19, 06:40
Medlem
Jag har lite samma problem och började måla med akrylfärg men jag har ännu svårt att komma igång även fast jag tycker det är roligt.
Man får tvinga sig att börja tills det sitter av rutin.

Du kan måla, tälja, samla skrot att bygga med. Lite flummbögeri men det får man ta
2024-08-19, 06:46
Medlem
stå vid vägkanten ock vinka till bilar, väldigt trevligt många vinkar tillbaka
Senast redigerad av diseledvin 2024-08-19 kl. 06:49.
2024-08-19, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terminator1992
Vad ska man göra med en tjej i timmar ? Ha sex ?

Jag skrev ju det, förhoppningsvis få barn, sen kommer TS inte ha några problem att fördriva tiden.
2024-08-19, 07:12
Medlem
Mobilen/Datorn/tv. (Skärmen). Är roten till många problem. Det blir för mycket av det helt enkelt. Hitta disciplinen genom att börja med en skärmfri dag i veckan.
2024-08-19, 07:13
Medlem
Ta flygcertifikat.

Allt annat som nämnts i tråden är fruktansvärt lame i jämförelse förutom möjligen träning. Det ser jag dock inte som en hobby efterdom det är en självklarhet i mitt liv, precis som att man äter och sover.
2024-08-19, 08:05
Medlem
Hojprojek
Bilprojekt
Husprojekt
Trädgårdsprojekt
2024-08-19, 08:12
Avslutad
Starta några projekt vettja. Behöver inte något rum förnyelse av färg eller tapet? Möblera om? Finns mycket som kan hittas på för att fördriva tiden.
2024-08-19, 08:12
Medlem
Gugugagas avatar
Citat:
Jag har samma problem men efter att ha läst tipsen i tråden så tror jag det finns fler. Fan vilka tråkiga klyschiga tips det ger knappast mening och börja rita eller bygga modellgubbar som en NPC... man vill ju hitta något äkta som GER något och som är unikt.

Sen tipset om "skaffa tjej". Faktum är att har du inget kall i livet så FÅR DU INGEN TJEJ, det är där attraktionskraften ligger.

Jag vill vända på det, trivs du med ditt jobb? Tycker du det är roligt varför inte satsa hårdare på det och bli ännu bättre? Jobb behöver inte vara tråkigt och bara något som ska göras 8 timmar om dagen vardagar, kolla på dom som jobbar åt Tesla t.ex., snacka om stimulerande att få vara med på den resan och bryta ny mark.
Får du ingen tjej för att du inte har ett kall? För det första vad har tjejen för kvalifikationer för att ens kvala för att bli vald själv? Är hon snygg, ung, trång, snäll, rolig och kan laga fantastisk mat?
2024-08-19, 08:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Ta flygcertifikat.

Allt annat som nämnts i tråden är fruktansvärt lame i jämförelse förutom möjligen träning. Det ser jag dock inte som en hobby efterdom det är en självklarhet i mitt liv, precis som att man äter och sover.
Vad kostar sånt?
2024-08-19, 08:35
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Jag har samma problem men efter att ha läst tipsen i tråden så tror jag det finns fler. Fan vilka tråkiga klyschiga tips det ger knappast mening och börja rita eller bygga modellgubbar som en NPC... man vill ju hitta något äkta som GER något och som är unikt.
Vänta nu, folk som kommer med ärliga och uppriktiga tips kallar du klyschiga NPC:s. Men du själv "letar" efter något ÄKTA, GIVANDE och UNIKT? Bara att du inte hittar detta, så du GÖR INGENTING. Är det inte du som är klyschig här? En dagdrömmare.

Och slutligen så tipsar du om att bara jobba mer.
Senast redigerad av Enterprise 2024-08-19 kl. 08:39.
2024-08-19, 08:47
Medlem
Jag målar mkt. Kan lätt få en eftermiddag att kännas som en halvtimme.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in