2024-08-18, 23:50
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Han var på väg till någon som först sade sig vara 18 och sen ändrade sig till 14. Han var på väg till detta möte för att ha sex.
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Sedan får man ju tro eller inte tro på denna gädda som det skrivs om i AB att när han fick höra att den han skulle träffa var 14 år så gick han bara till träffen för att snacka med 14-åringen om hur dumt det är att ragga vuxna på nätet...
Vad händer med rättssäkerheten om vi drar detta till sin spets? Ska jag kunna chatta med en kvinna som utger sig för att vara 35 och stämma träff med henne på ett kafé, för att sen få ett sms två minuter innan dejten där hon skriver att hon är 14? Om jag då går in på kafét innan jag ens hunnit se meddelandet, är jag pedofil då?

Sen hade ju mannen kunnat ringa 14-åringen och ta det samtalet om att inte ragga på vuxna över telefon om han ville vara lite smart.
Citera
2024-08-18, 23:55
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz

Sen hade ju mannen kunnat ringa 14-åringen och ta det samtalet om att inte ragga på vuxna över telefon om han ville vara lite smart.
Han var inte 'lite smart', han var lite kåt, på en fjortis. En fjortis han hittade på Grindr, det är inte ett forum för frimärkssamlare.
Alla ni som försvarar honom, vad tror ni han gjort om det visat sig vara vad han hoppades, en fjortonårig kille? Som han fått kontakt med på Grindr? Vet ni vad Grindr är?
Citera
2024-08-18, 23:55
Medlem
Citat:
Så om det inte varit två kriminella blattar, utan en fjortonårig pojke, som 'den oskyldige' trodde och hoppades, vad hade hänt då? Kan du svara på det, plz, utan spyemojin och personangrepp. Vad hade din oskyldige hjälte gjort med den fjortonårige pojke han hoppades träffa? Bjudit honom på glass? Eller begått ett brott?

Denna gång begick han inget brott, vad händer nästa gång? Efter våldtäkten, slutar han vara oskyldig även i dina ögon då?

Och jo, att kalla mig äcklig istället för att bemöta mina argument oh besvara min enkla fråga är just personangrepp. Att dessutom krydda med spyemojis är lite fjortisvarning, men du kanske gillar fjortisar, vad vet jag? Vissa av dina inlägg gör en ju lite fundersam.

Så igen, vad hade hänt om din oskyldige hjälte mött den fjortis han hoppades möta? Kan du svara på det?
Utan spyemojis?
Har vi källa på att utpressarna var blattar?

Skulle inte förvåna mig alls, och de skiter helt i både utpressningsoffer och pedofilens offer.

De är tvärt emot glada över fler pedofiler, och skulle gladeligen tjäna ännu mer utpressarpengar på abonnemang om de upptäcker pågående rutinbarnvåldtäkter.

Bögpedofilen hade givetvis våldtagit barnet i detta fall, och kanske även spridit apkoppor och andra bögnegeraidssjukdomar.
Citera
2024-08-18, 23:56
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Han var inte 'lite smart', han var lite kåt, på en fjortis. En fjortis han hittade på Grindr, det är inte ett forum för frimärkssamlare.
Alla ni som försvarar honom, vad tror ni han gjort om det visat sig vara vad han hoppades, en fjortonårig kille? Som han fått kontakt med på Grindr? Vet ni vad Grindr är?
Jo jag fattar att han var en bögpedofil.
Citera
2024-08-18, 23:57
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fullhora
Har vi källa på att utpressarna var blattar?

Skulle inte förvåna mig alls, och de skiter helt i både utpressningsoffer och pedofilens offer.

De är tvärt emot glada över fler pedofiler, och skulle gladeligen tjäna ännu mer utpressarpengar på abonnemang om de upptäcker pågående rutinbarnvåldtäkter.

Bögpedofilen hade givetvis våldtagit barnet i detta fall, och kanske även spridit apkoppor och andra bögnegeraidssjukdomar.
Mja, källa och källa, men det lilla man kunde se såg ut som blattar, och så har ju Larsa sagt att det är det.
Citera
Medlem
Citat:
Jag regaerade på detta i AB-artikeln:
Ska man få mildare straff för att man är återfallsförbrytare?
Sverige har mängdrabatt på brott ja.
Citera
Medlem
Citat:

Blattarna påståd sig vara ARTON ÅR!
VAd är det du inte fattar, är du analfabet?
ARTON ÅR!

Sen efter att möte redan var bestämt så ändrade dom premiserna för att sedan kunna försöka utpressa mannen. Och det blev dom som var TJUGOFEM ÅR GAMLA dömda för.
Varför gör du dig dum. Njuter du av det?
Citera
2024-08-18, 23:58
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Jo jag fattar att han var en bögpedofil.
Men det är inget brott. Inte förrän han gör verklighet av det, vilket han gör, förr eller senare. Då kanske de som försvarar honom kommer att säga att de inte såg det komma ...
Citera
2024-08-18, 23:59
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Vad händer med rättssäkerheten om vi drar detta till sin spets? Ska jag kunna chatta med en kvinna som utger sig för att vara 35 och stämma träff med henne på ett kafé, för att sen få ett sms två minuter innan dejten där hon skriver att hon är 14? Om jag då går in på kafét innan jag ens hunnit se meddelandet, är jag pedofil då?

Då har du ju inte sett det. Här hade han det. Men såklart detta tillvägagångssättet som dessa snubbar körde med gör det ju mer troligt att de blir polisanmälda. Lättare då som den här mannen att just visa på att han inte var ute efter någon 14-åring utan det var bestämt med träff med en som utgav sig för att vara +18. Sedan när han var på väg fick han meddelande om att "killen" var 14. Just så man sedan kunde utpressa.
Citera
2024-08-18, 23:59
Avslutad
Vem fan bryr sig, 50+ ska inte hänga på Tiktok etc. Och skriver en "tjej" att den är 14 eller liknande fast man är på en 18+ hemsida så förtjänar ju gubben all skit tycker jag.
Citera
2024-08-19, 00:01
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsa.Andersson
Blattarna påståd sig vara ARTON ÅR!
VAd är det du inte fattar, är du analfabet?
ARTON ÅR!

Sen efter att möte redan var bestämt så ändrade dom premiserna för att sedan kunna försöka utpressa mannen. Och det blev dom som var TJUGOFEM ÅR GAMLA dömda för.
Varför gör du dig dum. Njuter du av det?
På väg till mötet fick pedofilen veta att det var en fjortis. PÅ VÄG TILL MÖTET, vad förstår du inte?
Nästa fjortis han plockar upp på Grindr kanske inte är en kriminell blatte, utan en riktig fjortonåring, ska vi vänta till han sätter på detta barn innan vi stoppar honom? Eller var det bra att han stoppades nu, och kanske tänker om hur och vad han raggar upp?

Du vägrar fö fortfarande svara på min fråga, vad tror du hade hänt om det faktisk varit en fjortonårig pojke, som han hoppades. Kan du svara på det? Vad hade din hjälte gjort?
Vad
tror
du
pedofilen
gjort
med
en
fjortonåring?

Vad?
Kan du svara på denna enkla fråga om en pedofil du försvarar?
Vad hade han gjort?

Och hade det varit lagligt?
Senast redigerad av mikaels 2024-08-19 kl. 00:03.
Citera
2024-08-19, 00:01
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Jag regaerade på detta i AB-artikeln:
Ska man få mildare straff för att man är återfallsförbrytare?

Mycket märkligt. Detta andra brott hade han ju redan suttit av och var avskilt från denna domen. Det borde snarare vara att gav honom extra pga tidigare domar.

Men finns ju mycket konstigheter. Han kanske hade överklagat och haft sig och fått rätt att han satt för länge tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in