Citat:
Ursprungligen postat av
Larsa.Andersson
I så fall hade ju domstolarna, utifrån chattloggar, dömt honom för något.
Du verkar inte vara i balans eller är du bara så här puckad till vardags?
Han trodde ju han chattade med en 18 åring eftersom blattarna skrev att dom var det.
Sen när det var dags att träffs så ändrade dom premiserna för att kunna utpressa mannen.
Du gillar kriminella blattar och du äcklar mig!

Han fick veta att det var en fjortonåring på vägen dit, och valde att inte vända om.
Tycker du vi ska stoppa pedofiler innan de begår ett brott, eller tycker du vi ska vänta tills de våldtar en fjortonåring, vilket var vad han var på väg att göra, trodde och hoppades han.
Jag skrev ju att han inte begått något brott, men hade uppsåt till det, vilket inte är straffbart, saknar du helt läsförståelse?
Och varför alla dessa invektiv och personangrepp? Hr du svårt att formulera dig i text?
Jag tycker det är bra när kriminella blattar och peddos åker dit, vad har du svårt att förstå? Sluta chatta med minderåriga kommer inte de kriminella blattarna åt dig.
Kan du till sist svar på frågan, om det nu varit en fjortonårig kille, och inte två kriminella blattar, som väntade, vilket han hoppades, VAD TROR DU HADE HÄNT? Enkel fråga, kan man tycka, som du ignorerat hittills. Flera gånger.