Citat:
Ursprungligen postat av
sickDAPiMP
Jag har fått 90 mg dagligen i ett och ett halvt år och tog senast igår klockan 12.30 sista 90mg dosen och tänkte sluta utan nedtrappning. Så jag undrar om någon haft en relativt smärtfri avtändning med liknande doser och tid utan nedtrappning och med hjälp av andra droger: vad i så fall och att är det lugnt att använda sub och om så när
Alternativ utan droger är
Träning
Netflix (eller annat som du kan distrahera tankarna på)
Mycket Vatten.
Bra mat, proteinrik mat, undvik socker men var inte rädd för fett.
Youtube (missbruk, träning, hur hantera abstinens utan droger).