2024-08-18, 00:20
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Ok mytoman, vi säger så.

Du är en mycket avancerad form av mytoman har det visat sig. Det var värre än jag trodde.
2024-08-18, 00:20
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Man ser inte hela mailadressen och språkbruket avslöjar din kompis. En professor skriver inte på det sättet.

Ok maila honom då, fegis 🐤
2024-08-18, 00:21
Medlem
Nu har Null fått till sig att hennes kriminella bröder tagit hennes son. Uppgiftslämnare säger sig ha varit i kontakt med FBI och NATO. nä men dra mig baklänges säger jag bara.
2024-08-18, 00:22
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Nu har Null fått till sig att hennes kriminella bröder tagit hennes son. Uppgiftslämnare säger sig ha varit i kontakt med FBI och NATO. nä men dra mig baklänges säger jag bara.

Ja sorry det diskuterades en sida tillbaka. Kurt kom mellan igen.
2024-08-18, 00:23
Avslutad
Citat:
språkbruket avslöjar din kompis. En professor skriver inte på det sättet.

Men snälla nån, varför ska någon tro att du sitter på nån slags insyn i detta?
2024-08-18, 00:24
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Ok maila honom då, fegis 🐤

Varför skulle jag. Jag vet precis vad han tycker och det går att googla. Att han skulle svara på detta sätt är helt osannolikt.

Även Bo Edvardsson har anklagat soc för att ljuga och manipulera i utredningar. Att han då skulle säga att jag har fel i allt vore helt osannolikt. Då säger han ju emot sig själv.
2024-08-18, 00:25
Avslutad
Citat:
Även Bo Edvardsson har anklagat soc för att ljuga och manipulera i utredningar.

Nej det har han inte din lögnare.
2024-08-18, 00:25
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Men snälla nån, varför ska någon tro att du sitter på nån slags insyn i detta?

Jag har väl ögon att se med. Det är dina ord och det var så enkelt att ett barn skulle kunna lista ut det. Men kul skämt!
2024-08-18, 00:27
Avslutad
Citat:
Det är dina ord och det var så enkelt att ett barn skulle kunna lista ut det.

Och du misslyckades. Jag kan gå ed på att jag inte skrivit ett ord av det där.
2024-08-18, 00:31
Avslutad
Den som sätter sig in i hur socialtjänstens barnutredningar går till vet mycket väl att barn aldrig någonsin tas på svaga grunder och att utredningarna är av mycket hög kvalitet.

Socialsekreterarna skaffar alltid en klar och sann helhetsbild av familjen.

Det här är inget nytt, utan det har varit så de senaste 40 åren och förmodligen på grund av att barnärendena är de mest känsliga och därför alltid oerhört noggrant och seriöst behandlade. Detta vet alla som läst allt material med kritiska glasögon. Som jag t.ex.
2024-08-18, 00:32
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Och du misslyckades. Jag kan gå ed på att jag inte skrivit ett ord av det där.

Det är dina ord. Varför skulle en professor uttrycka sig så. Det där är precis vad du önskar hur du ville att han skulle uttrycka sig. Men man ser att det är dina ord. Det är alldeles för slarvigt skrivet för att komma från en professor och precis ditt tugg "han har fel i ALLT"
2024-08-18, 00:34
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Den som sätter sig in i hur socialtjänstens barnutredningar går till vet mycket väl att barn aldrig någonsin tas på svaga grunder och att utredningarna är av mycket hög kvalitet.

Socialsekreterarna skaffar alltid en klar och sann helhetsbild av familjen.

Det här är inget nytt, utan det har varit så de senaste 40 åren och förmodligen på grund av att barnärendena är de mest känsliga och därför alltid oerhört noggrant och seriöst behandlade. Detta vet alla som läst allt material med kritiska glasögon. Som jag t.ex.

Det här skriver Bo Edvardsson under på? Ska du inte maila honom och fråga om han håller med om detta när du ändå har en mailkonversation igång?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in