2024-08-22, 19:02
Medlem
Nu förklarar ärthjärnan Sulle vad att samarbeta betyder. I princip innebär detta att alla ska lyda dem.
2024-08-22, 19:02
Medlem
Hon hängde upp sig rejält på att han sa att hon skulle ”rannsaka” sig själv hahaha, tydligt att det är där skon klämmer. Hon har noll självinsikt
2024-08-22, 19:05
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JolieKayy
Hon hängde upp sig rejält på att han sa att hon skulle ”rannsaka” sig själv hahaha, tydligt att det är där skon klämmer. Hon har noll självinsikt

haha ja, och sen säger hon "han sitter ju och snackar skit, om jag vet inte vad"
Nej det är klart hon inte vet vad han snackar om, hon avbryter ju så fort han öppnade munnen.
2024-08-22, 19:08
Medlem
Gick ju jättebra på mötet. De tyckte att det fick bevis på att soc gör fel när den EP gick upp och talade utan att de kände till henne . E är riktigt sjuk och mer eller osammanhängande hela tiden , hon har anmält grannar, lärare , andra föräldrar och fritidspedagoger samt i perioder hållit dottern hemma från skolan
2024-08-22, 19:10
Medlem
Den lilla lönnfeta Gaza krigaren hade i alla fall SL kort att blippa...fått av soc?
F fick tydligen gå hem
2024-08-22, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Väntar med spänning

Ingen vidare framgång för fröken P…inte i dag heller.
2024-08-22, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
Ingen vidare framgång för fröken P…inte i dag heller.
Hade hon inte rusat ut i vrede hade hon nog blivit avvisad
2024-08-22, 19:22
Medlem
Ok, jag kan förstå att man är både ledsen och frustrerad över den situation som råder, men att medvetet säga att hon inte kommer samarbeta med socialtjänsten är verkligen kvittot på att hon inte sätter sina barn i främsta rummet. Iofs så lämnar hon kvitton på det varje gång hon syns på TT.
Väldigt tragiskt för hennes barn som med all säkerhet en dag kommer att förstå att mamma gjorde inte allt för att återförenas med oss. Djupt djupt tragiskt.
2024-08-22, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Hade hon inte rusat ut i vrede hade hon nog blivit avvisad

Väntade bara på den sekvensen. Tkr ordförande skötte sig bra. Att både be henne rannsaka sig själv, samarbeta och sluta trakassera handläggare. Allt det inom 5 min
2024-08-22, 19:29
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Väntade bara på den sekvensen. Tkr ordförande skötte sig bra. Att både be henne rannsaka sig själv, samarbeta och sluta trakassera handläggare. Allt det inom 5 min

Och hon tog åt sig 0 av det.
2024-08-22, 19:31
Medlem
Citat:
Proffesionelt skött...lite för snälla bara
2024-08-22, 19:39
Medlem
Inanna-1921s avatar
H*ss*n skulle avslutat med att detta inte är klädsamt, men man kan ju inte få allt här i världen, det hade varit det där lilla extra.

Nu när de är "delgivna" och enligt Fia begår tjänstefel för varje minut som går undrar jag vad som kommer härnäst.
Lät det inte på S som att de hade fler planer?

Nu har de markerat att de inte tycker det är okej att Fia och Sulle hänger utanför EÅV och Fia har fått en massa polisanmälningar, personligen tror jag inte att alla 100 anmälningar är från soc utan det finns nog en hel del privatpersoner som är redigt trötta på henne.

Men hur går man vidare nu då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in