2024-08-18, 00:01
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Antar att du inte har något emot att jag delar bosses svar här, säg till i så fall så plockar jag bort den.

https://i.ibb.co/7v8Gq61/bossemail.png

Och grymt tack till alla som hjälpte till att få Bosses uppmärksamhet kring detta.

Snygg manipulation. Man ser direkt vems ord det är som lagts in istället för Bo Edvardssons. Börjar bli avancerade lögner från er soc-fans. Men bra försök!
2024-08-18, 00:06
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frejasfrej
Jag har 🙋‍♀️ Det var jättesynd om mamman som blivit av med ett barn (och hade bara ett hemma). Jag tyckte synd om henne! Tills det kvarvarande barnet på 7 år en dag öppnade upp sig för mig och berättade att hon bla blir slagen hemma och var själv ibland på natten när mamman jobbade.

Och bara för ett fall ser ut så, så är alla fall precis likadana?
2024-08-18, 00:06
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Snygg manipulation. Man ser direkt vems ord det är som lagts in istället för Bo Edvardssons. Börjar bli avancerade lögner från er soc-fans. Men bra försök!

Föga förvånande att du förnekar sanningen.

Jag har också sett mailkonversationen. Det är från Bo och han vill som jag misstänkt från första början inte ha något med er att göra.

Om du nu inte tror oss är det ju lätt för dig att maila och fråga? Signera Kurt-Sune så vet han ju direkt vad det gäller.

Nu är det upp till bevis för dig att lägga upp lite kompletta utredningar så vi får se dessa hemskheter föräldrar genomlider.
2024-08-18, 00:07
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Men snälla nån. Det är flera som sett mailkonversationen. Många faktiskt.

Det är ju dina egna ord. Precis samma ordval och argumentation som av en händelse.
2024-08-18, 00:09
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Föga förvånande att du förnekar sanningen.

Jag har också sett mailkonversationen. Det är från Bo och han vill som jag misstänkt från första början inte ha något med er att göra.

Om du nu inte tror oss är det ju lätt för dig att maila och fråga? Signera Kurt-Sune så vet han ju direkt vad det gäller.

Nu är det upp till bevis för dig att lägga upp lite kompletta utredningar så vi får se dessa hemskheter föräldrar genomlider.

Sanningen? Den är från din kompis som manipulerat bilden och lagt in egna ord istället för Bo Edvardssons? Som av en händelse är det precis samma språkbruk och argumentation. "Allt är fel" osv.

Och som lök på laxen det är väldigt dålig svenska för att komma från en professor. Tror du på detta själv?
Senast redigerad av kurt-sune 2024-08-18 kl. 00:13.
2024-08-18, 00:12
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Sanningen? Den är från din kompis som manipulerat bilden och lagt in egna ord istället för Bo Edvardssons? Som av en händelse är det precis samma språkbruk och argumentation. "Allt är fel" osv.

Datum stämmer. Avsändares mailadress stämmer.

Vi har ingen anledning att ljuga och du kan lätt fact-checka genom att maila själv. Som jag bett dig göra.

Vad trodde du? Att Bo skulle skriva en akademisk uppsats som svar på sin fritid om en nonsensteåd på FB gällande ett gäng knäppskallar?
2024-08-18, 00:14
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Datum stämmer. Avsändares mailadress stämmer.

Vi har ingen anledning att ljuga och du kan lätt fact-checka genom att maila själv. Som jag bett dig göra.

Vad trodde du? Att Bo skulle skriva en akademisk uppsats som svar på sin fritid om en nonsensteåd på FB gällande ett gäng knäppskallar?

Man ser inte hela mailadressen och språkbruket avslöjar din kompis. En professor skriver inte på det slarviga sättet.
2024-08-18, 00:15
Avslutad
Citat:
Som av en händelse är det precis samma språkbruk och argumentation. "Allt är fel" osv.

Det kan ju iofs bero på att alla med nån form av förstånd, bonde eller professor, som läser dina inlägg med kritiska glasögon inser att allt faktiskt är fel.
2024-08-18, 00:16
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Det kan ju iofs bero på att alla med nån form av förstånd, bonde eller professor, som läser dina inlägg med kritiska glasögon inser att allt faktiskt är fel.

Det kan bero på att det är dina ord och det ser man lång väg. Tror de flesta normalt tänkande människor förstår det.
2024-08-18, 00:17
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Man ser inte hela mailadressen och språkbruket avslöjar din kompis. En professor skriver inte på det slarviga sättet.

Nej det är ju en begränsning av operativsystemet.

Hur han skriver privat med random främling via mail är ju bara ett antagande du gör.
2024-08-18, 00:17
Avslutad
Citat:
Det kan bero på att det är dina ord och det ser man lång väg. Tror de flesta normalt tänkande människor förstår det.

Ok mytoman, vi säger så.
2024-08-18, 00:19
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Nej det är ju en begränsning av operativsystemet.

Hur han skriver privat med random främling via mail är ju bara ett antagande du gör.

Man ser inte hela mailadressen och språkbruket avslöjar din kompis. En professor skriver inte på det sättet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in