2024-08-17, 19:34
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Fuck the USA för fan. Vi är svenskar och har större rätt en någon american. Nu verkar vi dock börja öppna rumpan mer och mer för dem.
Vi vill inte få det till att USA bestämmer över Sverige?

Så svenskar har rätt att begå brott i USA utan att det skall vara någon risk för påföljd?

Got it.

Du kör väldigt tunga argument för din sak.
Citera
2024-08-17, 19:39
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Så svenskar har rätt att begå brott i USA utan att det skall vara någon risk för påföljd?

Got it.

Du kör väldigt tunga argument för din sak.

Ja det är väl inte mer att tillägga.
Citera
2024-08-17, 19:41
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Visst håller jag med dig, men jag tycker fortfarande han är en intressant figur och det var min poäng med mitt inlägg. Hade han blåst massa pensionärer (typ Alexander Ernstberger) hade jag däremot haft 0 sympati för honom, men nu rör dig sig om ett gäng med guldpläterade fejktelefoner som visserligen gjorde att folk förlorade pengar men inte är hela världen. En scammer ja, come on... det är inte världens bottenskrap vi pratar om trots allt. Värre scammers finns.

Han är en looser, så klart. Men han gjorde något som dom flesta inte vågade, gick all in. Dom flesta (på Flashback iaf) saknar helt ambition och slutar upp på McDonalds eller liknande och som notoriska gamers utan något riktigt liv.

Han har levt ett intressant liv, och det kan man inte ta ifrån honom.

Jätteintressant! En bedragare, nolla & kåkfarare. Vad är det som är " intressant" eller beundransvärt med det?

Karln är ju megaloser! Och fet! Inte att förglömma. De brott han har begått är på zigenare- nivå! Koppartjuvar & husvagnsentusiaster. Dom som rånar äldre och rotar i papperkorgar och containers.

D.v.s livets förlorare. Det genetiska lotteriets förlorare också. På denna nivån ligger den clownen också. Har mycket mer respekt för gamers och/ eller de som jobbar på donken i så fall. Framför denna sopa.

Låt USA få honom, lås in honom på 2050 års fängelse & låt honom få stock varje dag!
Citera
2024-08-17, 19:57
Citat:
De anklagar honom för att ha sålt 100-tals mobiler som sen inte levererades.
Sjukt att en svensk lämnas ut till ett sjukt land som USA på så lätta anklagelser.

På vilket sätt är det lätta anklagelser att han affärsmässigt bedragit folk på flera miljoner dollar?
Citera
2024-08-17, 20:01
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Jätteintressant! En bedragare, nolla & kåkfarare. Vad är det som är " intressant" eller beundransvärt med det?

Karln är ju megaloser! Och fet! Inte att förglömma. De brott han har begått är på zigenare- nivå! Koppartjuvar & husvagnsentusiaster. Dom som rånar äldre och rotar i papperkorgar och containers.

D.v.s livets förlorare. Det genetiska lotteriets förlorare också. På denna nivån ligger den clownen också. Har mycket mer respekt för gamers och/ eller de som jobbar på donken i så fall. Framför denna sopa.

Låt USA få honom, lås in honom på 2050 års fängelse & låt honom få stock varje dag!

Vad är det du inte förstår? Han är en intressant och udda karaktär. En karikatyr på själv. Hans självgodhet och mytomani är oerhört kul att lyssna på.

Jag har inte sagt att jag ser upp till honom då han är en narcissist som blåst människor. Jag tycker dock han är intressant som fenomen och hans mytomani som ofta ändå har någon typ av anknytning till verkligheten gör honom intressant att lyssna pp. Lite som Big Fish om fu sett filmen.

Att du tar upp att han är fet säger mer om din människosyn än något annat.
Senast redigerad av trueforgood 2024-08-17 kl. 20:23.
Citera
2024-08-17, 20:30
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Vad är det du inte förstår? Han är en intressant och udda karaktär. En karikatyr på själv. Hans självgodhet och mytomani är oerhört kul att lyssna på.

Jag har inte sagt att jag ser upp till honom då han är en narcissist som blåst människor. Jag tycker dock han är intressant som fenomen och hans mytomani som ofta ändå har någon typ av anknytning till verkligheten gör honom intressant att lyssna pp. Lite som Big Fish om fu sett filmen.

Att du tar upp att han är fet säger mer om din människosyn än något annat.

Vad är det du själv inte förstår? Du kanske tycker det är intressant med lodisar, mytomaner och idioter från födseln. Säger ganska mycket om dig i så fall.

Men sitt inte och försök torgföra din sjuka fascination för detta avskräde. De flesta andra finner inget intressant med den förloraren.

Att jag kallar honom " fet", är för att han ÄR fet! Även på den punkten är han en förlorare. Som Alexander Bard sa: " Definitionen av en barnslig människa är en fet människa. En vuxen människa som inte kan sluta äta är barnslig & saknar självdisciplin."
Citera
2024-08-17, 20:31
Citat:
Ursprungligen postat av SuecoBrasileiro
Är det inte pinsamt att heja på honom?
Är det inte pinsamt att tro att det är att heja på honom?
Citera
2024-08-17, 20:43
Citat:
Ursprungligen postat av TenhoLindeman
Är det inte pinsamt att tro att det är att heja på honom?
Tenho Lindeman är ett pinsamt zigenarnamn.

Tror du på allvar att spanjackerna och the niggaz kommer ta order från det fula äckliga muppiga fettot från värdelösa lilla bajs-Stockholm?
Vill dom ha hans pengar så tvingar dom honom med våld att ge dom.

Varför ska dom lyda ett jävla missfoster som pratar English med värsta förståndshandikappade nollåtta-särskada-pissråtta-uttalet?
Citera
2024-08-17, 21:05
Citat:
Fuck the USA för fan. Vi är svenskar och har större rätt en någon american. Nu verkar vi dock börja öppna rumpan mer och mer för dem.
Vi vill inte få det till att USA bestämmer över Sverige?

Han är duktigt efterlyst i USA efter sina lån-scams också.
Citera
2024-08-17, 21:06
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
För hans samröre med Escobarfamiljen.
De är sura på honom för att han nekade till att vara behjälplig att bära mikrofon och allmänt agera tjallare.
DEA m,fl hatar allt som har med Escobar att göra.

INGEN bryr sig om Escobar idag
Citera
2024-08-17, 21:09
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Han är duktigt efterlyst i USA efter sina lån-scams också.
Så fånigt att han ska låsas in för så lite. Ge er på de riktiga skurkarna som förpestar samhället istället.
Citera
2024-08-17, 21:17
Citat:
Så fånigt att han ska låsas in för så lite. Ge er på de riktiga skurkarna som förpestar samhället istället.

Nä att sätta förståndshandikappade på gatan pga sinnessjuka lån är ju inte alls allvarligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in