2024-08-17, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Lugn och fin nu. Beskyll inte Dopy för att bete sig som du gör. Det knepet fungerar inte på individer med någorlunda hög IQ, vi ser ditt mönster.

Joakim är den enda som kan skicka ett sms och få bort låten. Det vet du, jag och hela tråden.

Varför gör han då inte det? För han vill förnedra Lillen främst, för det skadar Chrippa och Linnea mer än när dom själva attackeras.

Joakim vill ha kvar låten Dotter och har jobbat hårt med positiv förstärkning för att Anjo ska våga ta steget att gå så långt.

Nu använder sekten låten för att försöka uppressa Chrippa att ha kontakt med dom. Precis som med Cluee.

Mönster? IQ? Sluta nu. Nu har du bara en löjlig attityd av ingen anledning som jag inte uppskattar överhuvudtaget.
Jag vet ingenting om varken låten eller vad för involvering Jocke skulle ha.
Vad handlar låten om?
Citera
2024-08-17, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Lugn och fin nu. Beskyll inte Dopy för att bete sig som du gör. Det knepet fungerar inte på individer med någorlunda hög IQ, vi ser ditt mönster.

Joakim är den enda som kan skicka ett sms och få bort låten. Det vet du, jag och hela tråden.

Varför gör han då inte det? För han vill förnedra Lillen främst, för det skadar Chrippa och Linnea mer än när dom själva attackeras.

Joakim vill ha kvar låten Dotter och har jobbat hårt med positiv förstärkning för att Anjo ska våga ta steget att gå så långt.

Nu använder sekten låten för att försöka uppressa Chrippa att ha kontakt med dom. Precis som med Cluee.

Kan Chrippa göra något själv någon förbannade gång? Jag blir tokig på att flera skriver om honom som om han vore 5 år och inte kan göra ett skit själv.
Ni pratar om han och Julias dotter och det är därför låten ska bort. Det är en rimlig åsikt. Men när vi var många som tyckte att det skrevs för mycket som kan påverka henne negativt innan då var det minsann ingen fara för det skulle inte påverka henne alls när hon växer upp. Dubbelmoral så det skriker om det.

Chrippa får väl för sjutton ta tag i något nån förbaskade gång och skärpa till sig istället för att bussa folk på Jocke.

Nu har han ett problem och tydligen ska flashbackanvöndare se till att Jocke, som ni pratat ner något oerhört till cellnivå, göra jobbet.

Jag tror inte alls att han kan göra något åt det. Varför skulle han bara kunna säga till andra vad de ska göra för att ni har satt någon gudststus på honom.

Jag begriper inte vad som är problemet. Chrippa får fälla ner svansen mellan bena och ta tag i detta själv om det är viktigt för honom. Lite jävla stake har han väl, för sjutton.
Citera
2024-08-17, 23:45
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Kan Chrippa göra något själv någon förbannade gång? Jag blir tokig på att flera skriver om honom som om han vore 5 år och inte kan göra ett skit själv.
Ni pratar om han och Julias dotter och det är därför låten ska bort. Det är en rimlig åsikt. Men när vi var många som tyckte att det skrevs för mycket som kan påverka henne negativt innan då var det minsann ingen fara för det skulle inte påverka henne alls när hon växer upp. Dubbelmoral så det skriker om det.

Chrippa får väl för sjutton ta tag i något nån förbaskade gång och skärpa till sig istället för att bussa folk på Jocke.

Nu har han ett problem och tydligen ska flashbackanvöndare se till att Jocke, som ni pratat ner något oerhört till cellnivå, göra jobbet.

Jag tror inte alls att han kan göra något åt det. Varför skulle han bara kunna säga till andra vad de ska göra för att ni har satt någon gudststus på honom.

Jag begriper inte vad som är problemet. Chrippa får fälla ner svansen mellan bena och ta tag i detta själv om det är viktigt för honom. Lite jävla stake har han väl, för sjutton.
Joakim är den enda som kunde hålla låten borta från internet och nu den som kan få bort låten.

Joakim har inte gudsstatus för någon annan än Rask och Anjo.

Chrippa har gjort mitt för att den ska raderas. Men direktkontakt med Anjo skulle bara ge Anjo en knuff i att göra mera låtar om Lillen. Bättre för Chrippa att låten ingår i förundersökningen, så Lillen får upprättelse.

Hur får du ihop att Chrippa har bussat mig på Joakim? Jag har förmåga att tänka fritt.

Kort och gott, Joakim är psykopat och hejar på sin vän som producerar en förnedringslåt om Lillen och du hejar på Joakim som främjar skapandet av förnedringslåtar mot barn.

Joakim får ta ansvar för att få ned låten. Att den fortfarande finns tillgänglig är Joakims förtjänst.

När kommer nästa förnedringslåt om barn att ploppa upp på tuben och får Anjo och Jocke smaka på sin karma kanske? Är Lunabell och Lionel är näst på tur som offer för AI generated förnedringslåt på youtube.

Som man bäddar får man vara beredd att ligga och Joakim har bäddat för att man ska börja göra förnedringsmusik om småkända kreatörers barn utan konsekvenser.

Anjo har visat vägen. Det är okej och precis superaccepterat av Joakim Lundell att göra förnedringslåtar om barn. Följarna är barn och följarna är tekniskt kunniga.

Du vet helt vart jag står i frågan.

Du ser inte Anjos ansvar och du ser inte Jockes ansvar, i framtiden vill jag inte höra ett knyst om upphovsbarnets ansvar när en hatlåt om dina idoler dyker upp.
Senast redigerad av Pallal 2024-08-18 kl. 00:08.
Citera
2024-08-20, 09:32
Avstängd
KungPungPats avatar
Jag har ändrat uppfattning om Jockiboi nu, jag tror inte längre att han är pedo, eftersom han är så störd att han har nog inte ens lustar utöver att bli sedd.

Jag tror nu istället att Jockiboi har läckt sina egna sexchattar med minderåriga, fast dom är fejk.... för att få mer uppmärksamhet.

Därför blir Jockiboi rosenrasande om folk hävdar att han är pedo.. för dom fattar inte hur duktig Jockiboi är på att hitta på nya skandaler för att få uppmärksamhetsfixen som han är beroende av.. eller att han inte ens får upp den pga sin psykopati.
Citera
2024-08-20, 13:34
Medlem
Jag somnade ifrån Joakim Lundells senaste poddavsnitt inatt.

Men jag hann höra att han minsann kommer att åka hem till sin mor och knacka på, och ställa henne till svars, om hon inte hör av sig inom tid.

Hans mamma har med all tänkbar tydlighet tagit avstånd från honom, hon vill verkligen inte ha med Jocke att göra.
Säga vad man vill om det, men hon vill inte.

Jocke trakasserar henne så hårt att fängelse/skadestånd och böter vore att föredra.

Vad hon än har gjort för fel när han va liten, så har han överträffat henne något kopiöst sedan han blev offentlig.

Räcker det inte med musik/poddar på olika kanaler/sin egen kanal/ tv/youtube/böcker - ja allt?

Ska han gå hem till henne nu?

Hon.Vill.Inte.
Citera
2024-08-20, 14:32
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag somnade ifrån Joakim Lundells senaste poddavsnitt inatt.

Men jag hann höra att han minsann kommer att åka hem till sin mor och knacka på, och ställa henne till svars, om hon inte hör av sig inom tid.

Hans mamma har med all tänkbar tydlighet tagit avstånd från honom, hon vill verkligen inte ha med Jocke att göra.
Säga vad man vill om det, men hon vill inte.

Jocke trakasserar henne så hårt att fängelse/skadestånd och böter vore att föredra.

Vad hon än har gjort för fel när han va liten, så har han överträffat henne något kopiöst sedan han blev offentlig.

Räcker det inte med musik/poddar på olika kanaler/sin egen kanal/ tv/youtube/böcker - ja allt?

Ska han gå hem till henne nu?

Hon.Vill.Inte.

Låter som Jockes plab B.

Plan A var att Chrippa skulle åka hem till flashbackare och ställa dom mot väggen för vad dom har skrivit.
Chrippa berättade ju om planen och att Jocke hade pitchat det som att Chrippa skulle göra tv succe med en sorts trolljägar serie. Men sen flippade ju Chrippa och hängde ut nån flashbackares hemadress istället, sen gick det som det gick.

Mamman lär väl gå till polis om Jocke planerar hembesök och att hon ska säga förlåt.. för att Jocke var helt galen och slogs och smetade blod på väggar.

Hon trodde Jocke var satans son för att Jocke var så ond redan som barn.
Nu kfäver satungen ett förlåt och att hon erkänner att Jocke inte har ljugit ihop en hel his-story om sin uppväxt som felbehandlat hjältepojke med rättfärdig offerkofta.
Citera
2024-08-20, 15:47
Medlem
Goldenties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Låter som Jockes plab B.

Plan A var att Chrippa skulle åka hem till flashbackare och ställa dom mot väggen för vad dom har skrivit.
Chrippa berättade ju om planen och att Jocke hade pitchat det som att Chrippa skulle göra tv succe med en sorts trolljägar serie. Men sen flippade ju Chrippa och hängde ut nån flashbackares hemadress istället, sen gick det som det gick.

Mamman lär väl gå till polis om Jocke planerar hembesök och att hon ska säga förlåt.. för att Jocke var helt galen och slogs och smetade blod på väggar.

Hon trodde Jocke var satans son för att Jocke var så ond redan som barn.
Nu kfäver satungen ett förlåt och att hon erkänner att Jocke inte har ljugit ihop en hel his-story om sin uppväxt som felbehandlat hjältepojke med rättfärdig offerkofta.

Han är stendum i huvudet som inte fattar att hans mamma inte vill veta av honom. Tänker han tvinga henne? Ta med sig fettoAnjo kanske? Hoppas hon ber han dra åt helvete en gång för alla. Han har inte gjort annat än skadat henne och hon skall fan inte säga förlåt
Citera
2024-08-20, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han är stendum i huvudet som inte fattar att hans mamma inte vill veta av honom. Tänker han tvinga henne? Ta med sig fettoAnjo kanske? Hoppas hon ber han dra åt helvete en gång för alla. Han har inte gjort annat än skadat henne och hon skall fan inte säga förlåt

Jag funderar lite på om Anjo anser att Joakim ljuger? Han påstod väl att Linnea ljuger för att hon skrev något om ”sin sanning”…..?

Lyssnade på Joakim Lundells sommarprat. Lyssna på det vid 13min in. Där påstår han att alla har ”sin sanning” och historien kring han och hans mamma är ”hans sanning”….
Citera
2024-08-20, 16:13
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:

Såg en gammal video där han flippade och skulle motbevisa mamman eller nån som hade ställt upp i intervju.

Det är väl egentligen hans eviga kamp med att få folk att tro på hans uppväxts historia är en solklar anledning till att parasociala fans ska ge sig på mamman.

När Jocke verkligen vill skicka en parasocial arme av vandaliserande ungar så jagar han dom själv medans dom filmar det, och då lär sig galningarna att dom också ska trakassera offret.
Som när dom jagade Joz i nått år för att han knep skinkorna när Jockiboi var sugen på lite bögsex.
Citera
2024-08-20, 19:35
Medlem
Goldenties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Såg en gammal video där han flippade och skulle motbevisa mamman eller nån som hade ställt upp i intervju.

Det är väl egentligen hans eviga kamp med att få folk att tro på hans uppväxts historia är en solklar anledning till att parasociala fans ska ge sig på mamman.

När Jocke verkligen vill skicka en parasocial arme av vandaliserande ungar så jagar han dom själv medans dom filmar det, och då lär sig galningarna att dom också ska trakassera offret.
Som när dom jagade Joz i nått år för att han knep skinkorna när Jockiboi var sugen på lite bögsex.

Han ville att exet Hanna skulle backa hans lögner
Citera
2024-08-20, 19:58
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Han ville att exet Hanna skulle backa hans lögner

Ja just det. Hon gav han sig på också.
Citera
2024-08-22, 20:08
Medlem
Pallals avatar
Varför tror Jocke att något viktigt räknas i följarantal?

Joakim måste väl förstå att han har varit 20 resor värre mot Linnea, Hanna, Chrippa och Joz än Olof varit mot Joakim.

Joakim pratar om stalking. Joakim Lundell måste alltså begripa att han har grovt stalkat Linnea.

Om några år kommer barnen ta reda på att Jocke stalkat och mobbat mer än en ung tjej. Hanna Widerstedt och Linnea Lundström är dom tjejer som barnen kommer att kunna läsa om.

Joakim Lundell utpressade 400Ben att skriva lögner om Linnea Lundström här, vad 400Ben skrev kommer dom också kunna leta rett på.

Ger han inte Linnea Lundström en offentlig ursäkt kommer hans barn förstå hur oförändrad deras pappa är. Deras pappa är en mobbare och stalker.
Senast redigerad av Pallal 2024-08-22 kl. 20:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in