Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Kan Chrippa göra något själv någon förbannade gång? Jag blir tokig på att flera skriver om honom som om han vore 5 år och inte kan göra ett skit själv.
Ni pratar om han och Julias dotter och det är därför låten ska bort. Det är en rimlig åsikt. Men när vi var många som tyckte att det skrevs för mycket som kan påverka henne negativt innan då var det minsann ingen fara för det skulle inte påverka henne alls när hon växer upp. Dubbelmoral så det skriker om det.
Chrippa får väl för sjutton ta tag i något nån förbaskade gång och skärpa till sig istället för att bussa folk på Jocke.
Nu har han ett problem och tydligen ska flashbackanvöndare se till att Jocke, som ni pratat ner något oerhört till cellnivå, göra jobbet.
Jag tror inte alls att han kan göra något åt det. Varför skulle han bara kunna säga till andra vad de ska göra för att ni har satt någon gudststus på honom.
Jag begriper inte vad som är problemet. Chrippa får fälla ner svansen mellan bena och ta tag i detta själv om det är viktigt för honom. Lite jävla stake har han väl, för sjutton.
Joakim är den enda som kunde hålla låten borta från internet och nu den som kan få bort låten.
Joakim har inte gudsstatus för någon annan än Rask och Anjo.
Chrippa har gjort mitt för att den ska raderas. Men direktkontakt med Anjo skulle bara ge Anjo en knuff i att göra mera låtar om Lillen. Bättre för Chrippa att låten ingår i förundersökningen, så Lillen får upprättelse.
Hur får du ihop att Chrippa har bussat mig på Joakim? Jag har förmåga att tänka fritt.
Kort och gott, Joakim är psykopat och hejar på sin vän som producerar en förnedringslåt om Lillen och du hejar på Joakim som främjar skapandet av förnedringslåtar mot barn.
Joakim får ta ansvar för att få ned låten. Att den fortfarande finns tillgänglig är Joakims förtjänst.
När kommer nästa förnedringslåt om barn att ploppa upp på tuben och får Anjo och Jocke smaka på sin karma kanske? Är Lunabell och Lionel är näst på tur som offer för AI generated förnedringslåt på youtube.
Som man bäddar får man vara beredd att ligga och Joakim har bäddat för att man ska börja göra förnedringsmusik om småkända kreatörers barn utan konsekvenser.
Anjo har visat vägen. Det är okej och precis superaccepterat av Joakim Lundell att göra förnedringslåtar om barn. Följarna är barn och följarna är tekniskt kunniga.
Du vet helt vart jag står i frågan.
Du ser inte Anjos ansvar och du ser inte Jockes ansvar, i framtiden vill jag inte höra ett knyst om upphovs
barnets ansvar när en hatlåt om dina idoler dyker upp.