2024-08-10, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Det har väl Jocke och Motvikt med?
Dom kommer hugga och försöka sänka honom när han börjar igen efter semestern, sanna mina ord.
Som Chrippa säger dom blir nöjda när Chrippa är borta från Youtube. Kommer vara samma mål mot att sänka Cluee sen.

Läs återigen…
Bara för att tönt-gänger skiter i deras barn betyder inte att Clue gör det.

De får gärna försöka. Det bästa clue kan göra är att låta det vara. Mata inte trollet mao.
Det du föreslår kommer enbart skada honom.
Citera
2024-08-10, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clueenews
Tack för alla fina ord. Jag uppskattar er jätte mycket. ❤️
Ett tips är att inte ge mobbarna någon luft.
Bidra inte till idiotin, gör din grej, med glimten i ögat, samla ihop folk som utsatts och stå upp för er själva och framtidens hopp.

Skit i pissluffarna aka jockiboi, carl fredrik alexander rask, pönta björlund, rassedanne och problemsimon
Citera
2024-08-15, 18:06
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clueenews
Tack för alla fina ord. Jag uppskattar er jätte mycket. ❤️
Kötta på mannen , ge dom alla en svättning
Citera
2024-08-15, 18:12
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
https://www.youtube.com/watch?v=x-kKNRKWiBM

Telefonsamtal mellan Cluee och Jocke som handlar om allt drama. Cluee säger väldigt mycket vettiga saker i det samtalet. Någon som sitter på hela inspelningen?
cluee behöver mer pundus , han är vettigast av alla dom här youtubers från fuckeduppistan
Citera
2024-08-15, 21:45
Avslutad
Det jag inte riktigt får ihop är att Cluee verkar mest omtyckt på Flashback, men kollar man likes så får han överlägset minst likes, mest dislikes, samt mycket negativa kommentarer på sina videos, dåliga visningar. Anjo som verkar väldigt hatad på Flashback, får väldigt mycket kärlek på sociala medier, väldigt mycket visningar, mycket likes etc.

Är det någon som förstår vad det beror på?
Citera
2024-08-15, 22:27
Medlem
Citat:
Det jag inte riktigt får ihop är att Cluee verkar mest omtyckt på Flashback, men kollar man likes så får han överlägset minst likes, mest dislikes, samt mycket negativa kommentarer på sina videos, dåliga visningar. Anjo som verkar väldigt hatad på Flashback, får väldigt mycket kärlek på sociala medier, väldigt mycket visningar, mycket likes etc.

Jag har lagt märke till det, men jag tror att det har att göra med att Anjos och Rasks (och Jockes) följare följer strömmen och attackerar honom, för att dessa hetsar till det.
Citera
2024-08-16, 01:58
Medlem
Dopys avatar
Äntligen är Cluee tillbaka
Citera
2024-08-16, 02:01
Medlem
Dopys avatar
Citat:

Eftersom Anjo, Rask och Jocke uppmuntrar sina följare att hata Cluee.
Och deras följare älskar att göra precis som Anjo, Jocke och Rask = dem älskar att hata och sprida hat.

Om du kollar hur det såg ut innan Anjo, Rask och Jocke attackerade Cluee så kommer du se mycket mindre negativa kommentarer och mindre dislikes.

Tids nog kommer Anjo, Rask och Jocke hitta nya offer, och då kommer hatet flyttas någon annanstans.
Citera
2024-08-17, 12:21
Medlem
Dopys avatar
Varför fortsätter dem ge sig på Cluee?
Cluee har ju inte attackerat dem, han har gått vidare, han gör sin grej, men dem kan verkligen inte släppa honom utan fortsätter attackera honom?
Vad är deras problem?
Citera
2024-08-17, 13:22
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Cluee har ju inte attackerat dem, han har gått vidare, han gör sin grej, men dem kan verkligen inte släppa honom utan fortsätter attackera honom?
Vad är deras problem?

För dom måste få underlag till att göra videos. Nu när Chrippa slutet snacka om dom. Så måste dom ge sig på någon annan. Det vittnar om värdelösa personliga värdering och noll respekt för sin familj eller andra .
Citera
2024-08-17, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad är deras problem?
Cluee borde ignorera smalfettot och riktiga fettot. Cluee har ju karisma och osar inte mörk energi.
Citera
2024-08-17, 13:26
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Cluee borde ignorera smalfettot och riktiga fettot. Cluee har ju karisma och osar inte mörk energi.
Cluee gör ju exakt det. Han ignorerar dem.
Men dem fortsätter göra videos om Cluee.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in