2024-07-10, 20:26
Medlem
Ja det gick ju sådär för Bajsbaronen att konkurrera med Clue. 3 videos? Han tar inte ogenomtänkta beslut längre och han såg att det fanns en efterfrågan på en nyhetskanal.

Rask du misslyckas med allt du tar för dig
Citera
2024-07-11, 16:28
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Ja det gick ju sådär för Bajsbaronen att konkurrera med Clue. 3 videos? Han tar inte ogenomtänkta beslut längre och han såg att det fanns en efterfrågan på en nyhetskanal.

Rask du misslyckas med allt du tar för dig

Ja misslyckad är det ända han lyckas med.
Citera
2024-07-30, 19:26
Medlem
Vilken konung Cluee är som får med Roberto vs the world på en intervju.

Se och lär bajsbaronen
Citera
2024-08-03, 20:09
Medlem
Cluee's bok är riktigt bra. Och han värkar vara den enda youtuber som värkar seriöst
Citera
2024-08-04, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orsabo
Cluee's bok är riktigt bra. Och han värkar vara den enda youtuber som värkar seriöst
Tack för tipset! Jag kommer helt klart att köpa den…har bara glömt av det.

Jag uppfattar också Cluee som den mest genuina och seriösa.
Citera
2024-08-09, 02:46
Medlem
Tack för alla fina ord. Jag uppskattar er jätte mycket. ❤️
Citera
2024-08-09, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clueenews
Och vi uppskattar dig❤️
Citera
2024-08-10, 13:12
Avslutad
Känns det inte som Cluees kanal är på väg att dö ut? Det stormar som mest mellan Chrippa vs Anjo/Rask och noll nyheter om det dramat, men det kanske är förståeligt? Det stormar kring Logan Paul vs Coffeezilla och ingen nyhet om det. Diana Baban är häktad för penningtvätt och det enda som kommit upp om det är en trött Instagrampost om det. MrBeast blir exposad i videos som drar miljoner visningar etc. Man följer en nyhetskanal för att man vill få kontinuerlig uppdatering med det senaste som hänt, men det kommer ju inga uppdateringar längre.
Senast redigerad av Brottslig 2024-08-10 kl. 13:16.
Citera
2024-08-10, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clueenews
Det är dags för dig Cluee att teama upp dig med Chrippa mot framförallt Rask.
Så som han håller på och trakasserar, förtalar och cybermobbar Chrippa inför öppen ridå är äckligt.
Likaså Anjo. Riktiga vuxenmobbare som behöver sättas på plats!
Citera
2024-08-10, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Det är dags för dig Cluee att teama upp dig med Chrippa mot framförallt Rask.
Så som han håller på och trakasserar, förtalar och cybermobbar Chrippa inför öppen ridå är äckligt.
Likaså Anjo. Riktiga vuxenmobbare som behöver sättas på plats!

Clue är ju 30+ och har barn vafan.
Bara för att töntar som Rask Anjo o Chrippa som skiter i familjen betyder inte att Clue är likadan. Sämsta han kan göra är att bli inblandad i skiten
Citera
2024-08-10, 14:44
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Känns det inte som Cluees kanal är på väg att dö ut? Det stormar som mest mellan Chrippa vs Anjo/Rask och noll nyheter om det dramat, men det kanske är förståeligt? Det stormar kring Logan Paul vs Coffeezilla och ingen nyhet om det. Diana Baban är häktad för penningtvätt och det enda som kommit upp om det är en trött Instagrampost om det. MrBeast blir exposad i videos som drar miljoner visningar etc. Man följer en nyhetskanal för att man vill få kontinuerlig uppdatering med det senaste som hänt, men det kommer ju inga uppdateringar längre.
Jag tror Cluee sa att han skulle ta en liten paus under sommaren.
Citera
2024-08-10, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Clue är ju 30+ och har barn vafan.
Bara för att töntar som Rask Anjo o Chrippa som skiter i familjen betyder inte att Clue är likadan. Sämsta han kan göra är att bli inblandad i skiten
Det har väl Jocke och Motvikt med?
Dom kommer hugga och försöka sänka honom när han börjar igen efter semestern, sanna mina ord.
Som Chrippa säger dom blir nöjda när Chrippa är borta från Youtube. Kommer vara samma mål mot att sänka Cluee sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in