Citat:
Ursprungligen postat av
RoaringKitty
Det är en utmärkt startraket som smakar förjävligt. Jag köper ibland en sån + resten av det jag ska ha i normala öl.
Bakfyllan blir exponentiellt värre ju fler Arboga man dricker så max en eller två såna - aldrig fler. Det är trots allt ett riktigt rävgift.
Man måste lära sig att dricka Arboga 10,2 för att kunna njuta av den.
All annan öl blir bara blaskig nör man väl lärt sig njuta av den och nej jag är inte alkis.
Bäst tycker jag faktiskt den är rumstempererad.
En vän till mig sa alltid: Hur i helvete kan du dricka den jävla alkisölen???
Men han blev nyfiken och började med att alltid köpa en eller två när han var på systemet.
Nu dricker han också bara dem och tycker all annan öl är blaskig.