2024-08-17, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterfantasten
Förhoppningsvis har L, när hon är så pass gammal, lärt sig om vad avundsjuka kan göra med människor. Lärt sig att tänka kritiskt och inte ta andras sanningar som faktiska eller den enda sanningen. Förhoppningsvis har hon lärt sig att, precis som sin mamma, gå sin egna väg och skita i vad andra tycker och tänker.

Fast det finns fan ingen som kan vara avundsjuk på Hanna?
Men ja, om Lars blir lika korkad som henne då. Ja kanske.
Citera
2024-08-17, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Tänkte på en grej. Ni är ju många som tror att HT läser den här tråden.
Jag finner det jävligt orimligt ändå.
För tänk såhär, om man ser vad som skrivs här, skulle man då fortsätta exponera sitt barn i den mån man gör? Det låter i mina öron sjukt att man vill det. Att hon som då dessutom har ett efternamn som ni påstår BARA Kebabens släkt heter. Alltså har hon ett unikt namn (även om förnamnet får anses vanligt i hennes ålder)
Så hela livet kan hon googla sitt namn och få upp en hel jävla Flashbacktråd med skit om hur hon behandlades under uppväxten.
Jag kan säga att hade det varit jag så hade jag fan slutat exponera ungen (och kanske även mig själv) direkt.
Så om hon läser här så är hon ju fan sinnessjukt korkad som bara fortsätter i samma anda.

Jag tror inte heller att hon läser här. Många tror det för att hon ibland tar bort inlägg som diskuterats här, men hon får ju så klart även kommentarer direkt till sig som gör att hon reagerar.
Sedan spelar det nog ingen roll vilket av deras efternamn L skulle ha för redan nu kommer den här tråden upp oavsett. Självklart kommer hon någon gång i sitt liv få veta att allt detta finns och det är ju ingen rolig läsning. 🙄
Citera
2024-08-17, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterfantasten
Förhoppningsvis har L, när hon är så pass gammal, lärt sig om vad avundsjuka kan göra med människor. Lärt sig att tänka kritiskt och inte ta andras sanningar som faktiska eller den enda sanningen. Förhoppningsvis har hon lärt sig att, precis som sin mamma, gå sin egna väg och skita i vad andra tycker och tänker.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att hon blir klokare än sin mamma och INTE skiter i vad alla tycker utan tar till sig viktig information och kan utvecklas och bli en ansvarstagande mogen kvinna som kan stå på egna ben och klara sig i livet. Att ha gott självförtroende och lita på sig själv. Att se vad livet har att erbjuda istället för att avgränsa sig och stänga in sig och inte deltaga. Allt det som hennes mamma inte gör, DET hoppas jag för L.

Och avundsjuka, nej det finns absolut inget att vara avundsjuk på när det gäller H. INGENTING. Skulle inte byta 1 dag med henne.
Citera
2024-08-17, 11:01
Medlem
Citat:
För tänk såhär, om man ser vad som skrivs här, skulle man då fortsätta exponera sitt barn i den mån man gör? Det låter i mina öron sjukt att man vill det. Att hon som då dessutom har ett efternamn som ni påstår BARA Kebabens släkt heter. Alltså har hon ett unikt namn (även om förnamnet får anses vanligt i hennes ålder)
Så hela livet kan hon googla sitt namn och få upp en hel jävla Flashbacktråd med skit om hur hon behandlades under uppväxten.
Jag kan säga att hade det varit jag så hade jag fan slutat exponera ungen (och kanske även mig själv) direkt.
Så om hon läser här så är hon ju fan sinnessjukt korkad som bara fortsätter i samma anda.

Vi kan väl konstatera att hon ÄR sinnessjukt korkad, och utöver det nån grandios självbild eftersom hon kan och vet allt och alla andra är dumma i huvudet. Vet inte om det är genetiskt, pga en otroligt bristande världsbild, eller den sociala isoleringen som spelar in.
Citera
2024-08-17, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag tror inte heller att hon läser här. Många tror det för att hon ibland tar bort inlägg som diskuterats här, men hon får ju så klart även kommentarer direkt till sig som gör att hon reagerar.
Sedan spelar det nog ingen roll vilket av deras efternamn L skulle ha för redan nu kommer den här tråden upp oavsett. Självklart kommer hon någon gång i sitt liv få veta att allt detta finns och det är ju ingen rolig läsning. 🙄
Är det något som skadar henne så är det ju den här tråden.
Citera
2024-08-17, 11:47
Medlem
Tråden hade ju inte existerat om Hanna inte var så jäkla korkad, ljög (alla dessa lögner är ju sjukligt) och betedde sig som en komplett idiot. Märkligt att någon som tydligen är så talanglös och okunnig anser sig kunna och veta allt.

Kolla bara på carmaliv och saralagom, dom har inga egna trådar på fb av just den anledningen att dom är trevliga att följa och inte beter sig idioter med lågt iq.
Citera
2024-08-17, 12:03
Medlem
Citat:
Ja. Och är DU, hm jag menar Hanna, så jävla dum att hon fortsätter exponera Lars så det fortsätter skrivas i den här tråden. Herregud. Så trög.
Åh kära nån, du måste skämta. Maken till inslränkta inlägg. Din spelade omsorg för barnet är löjeväckande.
Citera
2024-08-17, 12:08
Medlem
Apropå att HT svär så mycket, hon har ju till och med nåt med ”fuck” på en av sina tatueringar! Minns inte vad det står nu, men det är på ena underarmen typ ”don’t cry, say fuck you” 😂
Citera
2024-08-17, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Tråden hade ju inte existerat om Hanna inte var så jäkla korkad, ljög (alla dessa lögner är ju sjukligt) och betedde sig som en komplett idiot. Märkligt att någon som tydligen är så talanglös och okunnig anser sig kunna och veta allt.

Kolla bara på carmaliv och saralagom, dom har inga egna trådar på fb av just den anledningen att dom är trevliga att följa och inte beter sig idioter med lågt iq.
Men det ger väl inte er rätt att mobba henne?! Det är ju som när mobbaren säger " han får skylla sig själv för han är så ful, fet och luktar illa".
Citera
2024-08-17, 12:16
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Nämen hej. Där avslöjade du att du har flera konton vännen.

Inte jätteliten skara. Är rätt många aktiva här inne.

Fast ni är ju ingen stor skara. Ni skriver mycket och ofta, men ni är tack och lov inte många. Det är ju samma få användare som skriver här nästintill dagligen och som verkar ha ett rätt skralt liv då ni verkar ha så mycket tid över att ni kan ha en sådan fokus på Hs liv. Ibland tar det inte ens en minut från då H postar något till då någon av er är inne och hackar på det. Det är nästan imponerande (och rätt obehagligt) hur snabbt det går ibland. Som att allt ni gör är att sitta med näsan i mobilen och vänta på en uppdatering från H så ni kan springa in i tråden och skriva något negativt om det.

Jag undrar var ni får all tid ifrån vilket gör att ni kan sitta och näthata på en random influencerssåfort hon postar den minsta storyn/reelen/inlägget. Har ni inga andra hobbys?
Citera
2024-08-17, 12:40
Medlem
acebaces avatar
Citat:

Problemet är ju att hon tjänar typ en miljon om året på barnet 🥺 jag tror inte hon är regelrätt korkad, däremot tror jag fortfarande att det kan finnas ett visst mått av intellektuell funktionsnedsättning. Träffar många i skolans värld, de klarar sig relativt bra, nästan hela vägen, men någonstans är det mycket mycket svårt för dessa personer med komplexa saker såsom ekonomiska beslut, saker som planering och konsekvens, anknytning till andra människor mm.. Hon borde få mer stöttning i sitt föräldraskap, men dessa faller ofta mellan stolarna.
Citera
2024-08-17, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin

Det tror inte jag heller att hon gör. Fortsätter med sina fula miner och svordomar. pratar om samma patetiska saker gång på gång. .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in