Citat:
Ursprungligen postat av
Enforvirradtjej
Tänkte på en grej. Ni är ju många som tror att HT läser den här tråden.
Jag finner det jävligt orimligt ändå.
För tänk såhär, om man ser vad som skrivs här, skulle man då fortsätta exponera sitt barn i den mån man gör? Det låter i mina öron sjukt att man vill det. Att hon som då dessutom har ett efternamn som ni påstår BARA Kebabens släkt heter. Alltså har hon ett unikt namn (även om förnamnet får anses vanligt i hennes ålder)
Så hela livet kan hon googla sitt namn och få upp en hel jävla Flashbacktråd med skit om hur hon behandlades under uppväxten.
Jag kan säga att hade det varit jag så hade jag fan slutat exponera ungen (och kanske även mig själv) direkt.
Så om hon läser här så är hon ju fan sinnessjukt korkad som bara fortsätter i samma anda.
Problemet är ju att hon tjänar typ en miljon om året på barnet 🥺 jag tror inte hon är regelrätt korkad, däremot tror jag fortfarande att det kan finnas ett visst mått av intellektuell funktionsnedsättning. Träffar många i skolans värld, de klarar sig relativt bra, nästan hela vägen, men någonstans är det mycket mycket svårt för dessa personer med komplexa saker såsom ekonomiska beslut, saker som planering och konsekvens, anknytning till andra människor mm.. Hon borde få mer stöttning i sitt föräldraskap, men dessa faller ofta mellan stolarna.