2024-08-16, 14:08
Medlem
116-Sofias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Svårt absolut, men under 100 pers? Vi snackar ändå om Malmö som typ sålt slut varenda match de spelat hemma. Jag hade blivit väldigt besviken om vi i DIF inte iaf hade varit 1000 pers på en liknande resa.

Det är inte svårt att ta sig till Thessaloniki. Du kan åka till 3st huvudstäder och på ett rimligt sätt ta sig dit om nu direktflyg var en omöjlighet för flertalet.
Citera
2024-08-16, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 116-Sofia
Det är inte svårt att ta sig till Thessaloniki. Du kan åka till 3st huvudstäder och på ett rimligt sätt ta sig dit om nu direktflyg var en omöjlighet för flertalet.
malmöiternas ursäkt är även att det är så vana med europa matcher (det använder samma svar på deras kassa planstormningar). Om det här nu är en riktig anledning så behöver de verkligen motgång
Citera
2024-08-16, 20:22
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kottsnurrarn
malmöiternas ursäkt är även att det är så vana med europa matcher (det använder samma svar på deras kassa planstormningar). Om det här nu är en riktig anledning så behöver de verkligen motgång
Personligen tror jag dom helt enkelt är rädda för att åka på resor där det kan bli stökigt..
Citera
2024-08-17, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Ja jag ber om ursäkt jag var lite ironisk. Tycker det är patetiskt, även om jag förstår att det kan vara svårt att komma loss så bör tillräckligt många dårar kunna göra det.

Citat:
Ursprungligen postat av 116-Sofia

Tänkte väl om det varit skogsbränder eller liknande i områden runt diverse flygplatser. Oavsett är det dåligt.

Finns det ingen Malmöit som kan förklara detta? Är inte Thessaloniki en dröm? För att inte tala om Prag borta nu så kan man ju lugnt säga att Malmö har de senaste 10 åren haft riktigt roliga bortamatcher.
Citera
2024-08-17, 13:16
Medlem
Hur stort blir bortaföljet till Värnamo idag då?
Citera
2024-08-17, 14:54
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Tänkte väl om det varit skogsbränder eller liknande i områden runt diverse flygplatser. Oavsett är det dåligt.

Finns det ingen Malmöit som kan förklara detta? Är inte Thessaloniki en dröm? För att inte tala om Prag borta nu så kan man ju lugnt säga att Malmö har de senaste 10 åren haft riktigt roliga bortamatcher.

Jag håller med om att det är dåligt. Jag hade börjat jobba, annars älskar jag Grekland. Kanske mitt favoritreseland, bästa badvattnet i Medelhavet och grym mat. Gjorde tio dagar där i juli. Dock aldrig varit på fastlandet faktiskt.

Jag har ingen förklaring. Mättnad, rädslan för borta på Balkan, sportslig pessimism och lite logistiska problem. Men några hundra fler borde vi varit.
Citera
2024-08-17, 17:15
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Personligen tror jag dom helt enkelt är rädda för att åka på resor där det kan bli stökigt..

Är väl bara AIK, Bajen och Blåvit i Sverige som hade vågat stöka mot PAOK borta. Du vet att grekiska ultras kastar molotovs och använder kniv va?

Har för mig att flera bajare blev knivhuggna i Serbien år 2002.
Senast redigerad av Lundbonden 2024-08-17 kl. 17:59.
Citera
2024-08-17, 23:51
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Är väl bara AIK, Bajen och Blåvit i Sverige som hade vågat stöka mot PAOK borta. Du vet att grekiska ultras kastar molotovs och använder kniv va?

Har för mig att flera bajare blev knivhuggna i Serbien år 2002.
Yes, några bajare blev allvarligt skadade i Belgrad 2002. Gnagare blev väl huggna i Neapel för 10-15 år sen också? Efter det som Firman gick ut med öppen jakt på alla italienare i returmötet. Stökigt värre.
Citera
2024-08-18, 13:06
Medlem
Pillenfilles avatar
Pyjamasparty?

https://postimg.cc/F7Nmhf3k
Citera
2024-08-18, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Pyjamasparty?

Va?
Citera
2024-08-18, 14:23
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Snygg liten "Hata Degen"-flagga från IK Brage idag. Om det inte varit för att båda lagen är konkurrenter till HIF i tabellen så hade jag nog hoppats på en bortaseger.
Citera
2024-08-18, 15:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Pyjamasparty?

AEG, Nya Söderstafädion, Zlatan, "Andra sidan är ni klara", Södermalm, och nu hookar ni med Gnaget.

Bajen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in